VM i riktigt korkade elaka sårande saker x sagt

:face_vomiting::face_vomiting: I think we have a winner!

Mitt ex-ex sa när jag fyllde 40 att nu kunde han ju byta ut mig mot två 20-åringar. Ett halvår senare bytte han mig mot en 24-åring, 10 år äldre än äldsta dottern.

1 gillning

Ja man ska akta sig för att tro att de skämtar när de säger att de skämtar.

@0666

De kan väl äta frukost…

2 gillningar

Svin. Barnen borde vara hans hjärtan.

3 gillningar

Mitt x i ett mail med försök till förklaring till varför han legat med en kollega i ett halvår och precis brutit upp vår relation,

”Jag kan inte förstå hur jag orkat med allt de senaste månaderna, det har varit så jobbigt för mig”

När han, en månad efter uppbrott kläcker ur sig nedanstående när jag fått höra saker om hans nya kvinna och gråtande ringer för att säga att jag inget vill höra om henne, att jag inte orkar det och hans respons är,

”Tycker du inte du överdriver litegrann nu”

Mycket har han sagt. Framförallt har det slagit mig hur otroligt egoistiskt han bettet sig även efter han berättat. Det har fått mig att undra vem jag lagt min tid, kärlek och energi i…

1 gillning

X: ”Vårt förhållande har alltid varit dåligt ” på samtalsterapin .
Jag : Varför stannade du då?
Han tyst.

X: Du har sabbat mitt liv , du har förstört detta förhållandet . När han veckan innan gör slut med mig efter 10,5 år .

När jag för över diverse räkningar i hans namn då han bor kvar i bostaden , för att vara sysst. ( El, bredband, parkering) då är jag ett svin som jävlas med hnm.

X till mina nära och kära : Det är hon enbart hon som bär skulden . Jag är oskyldig . Jag har aldrig varit otrogen mm. Mina nära och kära kunde inte bry sig mindre .

X till mig när han gör slut : jag tycker vi ska vara särbo .
Jag svarar : NEJ .
Någon dag senare har han ALDRIG sagt det .

Varför är de så rädda för att man ska snacka om dem ? Att sanningen ska komma fram?

Måste vara skammen som sticker upp sin nos… :japanese_ogre:

1 gillning

Herregud… :frowning_face_with_open_mouth: man baxnar… hur kan man inte tänka en vända till när man precis raserat tillvaron för någon…

2 gillningar

Egoism

“Hon är inte så hemsk som du tror” om älskarinnan han haft bakom min rygg i 5 månader… spelar ingen roll för mig hur underbar hon är, hon bedrog mig med min man… :roll_eyes:
“Du borde ha låtit mig testa henne i ett halvår så kanske jag kommit på att det var dig jag ville ha” (jag DÖÖÖR så korkat :confounded:)
“Du och jag kommer nog alltid ha sex. Du kan komma över när du vill. Det spelar ingen roll att jag är ihop med xxx, hon behöver inte få veta” (någon månad efter att vi bestämt att vi skulle separera)

Återkommer med fler…

5 gillningar

Oj oj @Madonna, den snubben måste haft sågspån i hela jävla skallen, vilken EGOTRIPPAD snubbe, har hela jorden snurrat kring han när ni var tillsammans.

2 gillningar

@nuggen ja jag fattar inte vilken värld han börjat leva i :roll_eyes:

Kom på några fler…
Han tyckte att jag skulle sköta hans tvätt för att jag jobbar halvtid. “Om vi har sex så duschar jag ju efteråt” :roll_eyes: :roll_eyes: Han såg inga problem alls med det…
“Hon har inte gjort dig något, varför tycker du illa om henne” Kommentarer överflödiga…

När man skriver ner det här så fattar man ju hur idiotiskt det låter…

1 gillning

Mitt ex försvarar också sin nya så fort jag säger något. Han kan kritisera mig för precis allt men tål inte minsta lilla när det gäller henne. Då lägger han på luren i örat på mig eller pratar om nåt annat.

Men va?! Testa henne i ett halvår?!
Sjukaste jag hört! :face_vomiting::face_vomiting:

4 gillningar

What ?
Han är ju totalt iq befriad

2 gillningar

Rövhål

3 gillningar

Exet fick ur sig att han inte vill leva med mig kvällen 27 dec och flyttade morgonen efter.

Nyårsafton när han är här och precis fått från skatteverket ett personbevis för skilsmässa och jag inser att han ansökt om det innan han ens pratat med mig.
Han - Ja men det kan man ju använda till annat…

Tre dagar senare när han väl erkänt att det är någon annan efter nekat hela tiden.
Jag- Ja då finns det ju ingen väg för oss tillbaka.
Han - Det vet man ju aldrig, jag vet ju inte hur jag känner om ett-två år…

3 gillningar

“Jaja då vet jag”. X till ett barn som inte ställer upp på (och vänligt tackar nej till) spontana umgängesplaner med honom på “min helg”. Barnet tolkar det som att pappa säger upp kontakten. :rage:

3 gillningar