VM i riktigt korkade elaka sårande saker x sagt

Ja, och så skulle jag sitta där och vänta på att han eventuellt kom tillbaka… varför skulle jag vilja ha honom efter det? :roll_eyes:

Så har mitt ex också sagt. Att han kanske känner annorlunda om ett tag. Som att det bara är honom det handlar om…

Mitt ex dejtar lite smått den kvinna han varit otrogen med…När vi skulle “prata ut” inför jul och liknande för att jag överhuvudtaget skull ekunna umgås med honom får vi till ett bra prat o han blir mer o mer pepp på att jag verkar må ok. Vid tillfälle utbrister han:
Å jag kan verkligen längta efter då jag kan hänge mig till den nya kvinnan så som du och jag var avslappnade och kunde hänge oss åt varandra…

Där o då sa jag ingenting men efter att jag marinerat detta ett dygn skrev jag ett sms och frågade om han kunde tänka sig in i situationen att höra dett adå jag fortfarande inte kommit över honom. -Han svarade att han blev mörkrädd för sig själv för vad han uttrycker emellanåt…

SUCK!!!

3 gillningar

OOO har en till. Då jag under separationen frågar hur han sett på vårt sexliv (som varit rikt och bra… vad jag vet) då svarar han
-Ja men det kanske snarare har handlat om behov än attraktion…

TACK!!! Va fint…den bär jag med mig i mina kommande förhållanden. Självförtroendet på topp.

3 gillningar

“Att du ens ids att försöka prata med mig längre. Jag kommer ju inte att svara, det vet du ju”

Ja men just Ja, det var ju därför jag slutat älska dig och bett dig flytta ut. Vad bra att du påminde mig.

1 gillning

Hämnden är ljuv. Ha sex med honom o låt henne veta det!
Tanken har slagit mig när mitt ex visat på att han fortfarande är attraherad av mig.

5 gillningar

Min exman lämnade mig efter 30 år , var otrogen och efter bara någon månad hade han hittat en 15 år yngre Ukrainska som han prioriterade träffar med framför sonen
Sen då sonen vill bara bo hos mig ringer han mig och försöker få det till mitt fel att sonen inte vill bo hos honom :stuck_out_tongue_winking_eye:( sonen var 17 år )

2 gillningar

Vi har haft sex hela tiden som de varit tillsammans. Jag har sms-bevis om det skulle behövas. Nu vill jag inte ha sex med honom längre, jag har gått vidare. Hon är tydligen också svartsjuk på mig, för hon har inte koll på var hon har honom…
Just nu känner jag inget behov av hämnd, men det kan ändras :smiling_imp:
och då har jag bevisen som kan förstöra för dem (om hon inte är precis så korkad som jag tror förstås, och förlåter allt).

4 gillningar

Han fattar att han gör fel men han gör det ändå, bara du inte skvallrar, typ :sweat_smile:

1 gillning

Detta va inget han sa utan skrev på sociala medier på nyårsafton i sin “årskrönika”. Ha i åtanke att vi då beslutat om separation 14 dagar innan och vi fortfarande bodde tillsammans,

  • Hittat kärleken.

Dessa 2 ord höll på att ge mig en hjärnblödning hemma i soffan där jag satt med sonen, så osmakligt och detta låg offentligt för alla våra gemensamma vänner och min släkt att se…

1 gillning

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: så vidrigt! Men vääääldigt tydligt för alla era bekanta om vem som på riktigt tappat allt vett.

2 gillningar

:sweat_smile: Eller hur.

Sagt efter en lång otrogenhet med massa lögner:
" Jag trodde inte att du var intresserad av sex med tanke på hur du klär dig"

Sagt efter mycket plågsam (för mig) IVF:
“Ja det där var ju bara för att vi aldrig hade sex”

Amen va f-n, vilken idiotkommentar.

1 gillning

Du har förstört mig, eller du har gjort mig bortskämd med närhet. Jag måste ligga runt för att få den närheten.

Du är precis som alla andra män det enda du tänker på är sex.

1 gillning

:scream: Tror att VM är avgjort - för den här veckan i alla fall!

  • Vi (exet och hans nya) bli inbjuda till alla nu där de ber om ursäkt och har dåligt samvete för hur de behandlade oss när vi började träffas (innan han ens flyttat ifrån mig).

Detta meddelar han mig glatt när han kommer hem till mig för att jag ska skriva på några papper. Varför ens nämna detta för mig undrar jag??

1 gillning

Det kan man verkligen undra :rage:

2 gillningar

Fast stämmer det verkligen eller är det nåt han bara säger?
De vännerna kan han väl ta i bodelningen isf…

4 gillningar

Har läst igenom tråden och blir uppriktigt förundrad över hur elaka en del kan vara.

Något som jag fått höra var när mitt nyblivna ex under ett bråk där jag bett att han ska visa att han bryr sig sa “Jag vill inte fråga dig hur du mår, för jag vet redan att du mår dåligt över vad jag gör mot dig!” För att sedan avsluta med “jag får fan magsår av ditt mående”

1 gillning