VM i riktigt korkade elaka sårande saker x sagt

Tycker också det är helt otroligt att man direkt letar efter nytt!!
Måste vara nåt sätt att fly på…

Och väldigt respektlöst för den delen!

1 gillning
  • vi kan ju bo halvt år/ halvt år i huset.
  • va? Menar du att du skall bo med henne här i 6 mån och så bryter vi så att jag bor i lägenheten du hyr?
  • jo
  • att hon skall sova här i min säng?
  • nå, vi kan ju fast stänga sovrummet och sova nån annanstans.
  • jasså… tar du vinterhalvåret då, och jag sommaren eller hur har du tänkt?
  • mmm…
  • nämen, va fan, hur tror du det skulle funka?
6 gillningar

:joy: Känner igen det . Vår lgh (hyresrätt) var mitt fel , jag ville ju flytta . Och när han inte kunde bo kvar ( pga hög hyra) och jag inte kunde trolla fram en lgh till honom , var det också mitt fel .

Allt mitt fel .
Det var mitt fel att hans AB gick dåligt - endast han och en anställd som arbetade där .

Mitt fel att bilar inte var besiktigade- trots att jag saknade körkort .

Mitt fel att förhållandet gick åt helvete - jag som kört det i botten .
Atombomben är säkerligen mitt fel
Alla krig med för den delen .

Det är så synd om x. Jag gråter så .

Han lämnade mig , körde ut mig , länsade hemmet på allt av värde , och körde utpressning… och sen försökte ta rätten till vårt barn ifrån mig .

Ja visst ! Offerkoftan är på .!

Asså seriöst skulle inte mycket i denna tråden kunna bli en jävligt rolig bok haha!!!..

Så min exfru också. Det var ju så jobbigt och dyrt för henne. Jag betalade efter övervägande halva hennes hyra som hon tog på sig utan någon föregående diskussion när hon kom krypande och bad om det. Hon tjänade vid tillfället 10 kkr mer än mig i månaden. Jag var dessutom sjukskriven pga akut stressreaktion utlöst av skilsmässan.

”Kommer aldrig sluta stötta/hjälpa/finnas för Dig” - sms från exet en vecka efter bomben.

På kvällen såg jag ”Bli du hård nu?” med en bild från badkaret till den andre.

Under tiden lekte barnen och jag diskade upp. Hon sa att hon var trött och skulle ta ett bad…

2 gillningar

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: det där om att alltid finnas där för dig… Kan mycket väl ha varit hennes önskan, inte för att hon bryr sig om dig utan för nöjet att ha dig på kroken. Hon verkar faktiskt helt knäpp. Manipulativ är väl bara en del av diagnosen…

Fy fan @Ike, helt hemskt. Är helt säker på att x gjorde lika, en bild av ståkuk till henne… Har väl nångång fått sådana själv… Som tur att jag inte sett sådana meddelanden…

Min blivande exmake skickade bilder till sin älskarinna på sin “grej” i handen med utlösningen och allt. På ett av mina (egentligen min dotters) rosablommiga påslakan. Det var tydligen detta han sysslade med varje eftermiddag när han kom hem från jobbet och var helt slut och behövde “vila” en stund.

Åttaåriga sonen (som fortfarande sover hos oss) blev helt plötsligt nojig och började kontrollera att pappa hade kalsongerna på sig under täcket. Jag pratade naturligtvis med sonen om varför och fick svaret att han hade sett pappa ligga naken i sängen och hålla på med sitt liniment. (“Linimentet” var vit tigerbalsam som han brukade smörja in onda muskler med). Jag blev lite förbryllad över och frågade maken som också mumlade något om linimentet och sedan tänkte jag väl inte mer på det tills otrohetsaffären var avslöjad och jag såg bilderna. Liniment, ja.

1 gillning

Det underliga var också att han under den här perioden helt plötsligt ville ha väldigt mycket sex. I efterhand funderar jag på om han “provkörde” oss båda för att bestämma hur han skulle ha det egentligen. För när han var på gränsen till avslöjad (jag hade börjat fatta misstankar och jag hade tom ringat in rätt tjej) började han prata om att vi inte levde tillsammans riktigt och ställde frågan om hur jag kände det. Jag svarade inget, likgiltighet (pga det som hade uppdagats och att jag provocerade lite) och då kläckte han ur sig “dåså, det avgör saken, jag vill separera”. Som om han fortfarande höll på att välja.

Det har min också sagt flera gånger. Härligt att höra, och vi har inte skiljt oss ännu för jag kan inte praktiskt! Han var ok med barnen de första åren innan han kom på att han kunde efterkonstruera en snyfthistoria om att han egentligen inte ville ha dem. Så att jag skulle ta allt hemma, tycka synd om honom och ha överseende med hans dryckes- och kvinnovanor eftersom jag ”tvingat” honom till ett liv med mig.

Jag separerade med mitt ex förra hösten efter att jag kommit på honom i hans ”misstag” som pågått under 8 månader med en kollega. Veckorna innan uppbrottet mådde jag väldigt dåligt då jag hade panik över att vår relation var dålig. Jag försökte så förstå mig på vad det var som var fel eftersom jag älskade honom väldigt mycket och ha sa sig älska mig minst lika mycket. Men magkänslan sa något helt annat. Jag försökte prata med min sambo och sa vid ett tillfälle att ”jag tror jag håller på att bli galen, något känns så fel” och fick då svaret: ”ja, du borde nog söka hjälp för du har ju vanföreställningar”.

Sen ett par veckor efter uppbrottet får jag ett meddelande av hans gifta kollega med texten ”jag förstår att du är upprörd efter vad som hänt. Jag räknar med att du tar min mans känslor kring att inte gå ut med vad som hänt och av den anledningen borde du inte gå runt och snacka skit”

  • Ja… eller så är du livrädd för att jag ska råka nämna för din lyckligt ovetande man att du springer runt på kontoret och ligger runt?
    Det svarade jag så klart inte, utan visade hennes sms för mitt ex och sen raderade jag det utan att svara.

Det borde hon kanske ha tänkt på innan hon betedde sig som skit. :thinking:

2 gillningar

Precis. Tror att hon handlade i panik och jag hoppas på att hon fick sig en ordentlig tankeställare. Jag måste erkänna att det fanns en djävul på min Axel som ville förstöra för henne. Men jag tog inte det steget, vet inte om det var rätt eller fel men så blev det iallafall

Vi låg i skilsmässa. Lust till sex med honom hade försvunnit för längesen. Men en dag frågar han “eftersom det är längesen vi hade sex, kan vi ha ett kompisknull innan vi skiljs åt?”
Man blir chockad att han ens frågar en sån sak.

1 gillning

Herregud, nästan exakt som mitt ex! Han frågade senare den dagen jag gjorde slut om vi kunde ha sex för att få ut all energi och känslor ur kroppen.

Trodde vi skulle försöka igen. Kom på henne med en ny i sängen,hon 2 minuter senare “jag har faktiskt mått så dåligt efter separationen” “Han och jag har smygit ett tag för att skona dig” Tack!!!
Måste mått jävligt dåligt ridande på hans k*k.
Hon fortsatte “Jag är så rädd att se dig med någon annan” Låter logiskt.

1 gillning

Ja var ska man egentligen börja​:roll_eyes::roll_eyes:

  1. Min exman hade affär med kollega och köpte julklapp och bjöd henne på middagar för våra gemensamma pengar. Hans kommentar var: vilka pengar skulle jag använda då?

  2. Jag lämnar inte familjen, jag lämnar ju dig.( säger han som valde bort sin fru och barn på julafton för att vara med praktikanten)

  3. Heffaklump, för mycket känslomänniska, parasit, psykfall, kärring, korkad, det var skönt att knulla praktikanten på julafton. … ja listan kan göras lång.

  4. Du var jobbig att ha barn med för du klagade bara på din sömn.

  5. NN (praktikanten) var snyggare än dig!

  6. Jag hade tänkt skilja mig när husrenoveringen var klar!

  7. Uttryckt sig till vänner i sms: ”lite dåligt att jag inte fixat allt än, men det är husets fel. Vill bara vara fri, glad, lycklig och lite rik också”

3 gillningar

:scream: Jag tror att VM är avgjort! :1st_place_medal: Han vinner! Grattis, eller…

Exet medan vi ännu var ihop:

”Jag har funderat på att skaffa en inneboende till det lediga sovrummet bredvid mitt. Man skulle kunna få 6000 kronor i månaden för det. Minst.”

Han visar upp en bild på två sexiga brudar med plutande läppar och brösten tyngda mot varann.

”De här två 19-åringarna var intresserade av rummet.”

Jag:

”Du skämtar? Du friade ju precis? Ska du bli sambo med unga brudar nu?”

Han (förövrigt 47):

”Det är inte sambo. Det är en REN inkomstkälla. Och jag ser det som ett ELDPROV för oss. Vi kan ta det som ett eldprov? Klarar jag av att hålla fingrarna borta från de här kvinnorna - då ÄR det verkligen vi.”

Jag steg upp från bordet, härdad av erfarenheten av att han bedragit mig med 19-åringar förut. Och resten av kvällen gick ut på att han förklarade att han ju faktiskt skämtade med mig.

Två månader senare berättade han att ”nu har min inneboende förresten flyttat in”.

Jag:

”Jasså? Du skaffade en iaf?”

Han:

”Jo. Men du har ingenting att vara orolig för och hon är bara en REN inkomstkälla för mig!”

Denna 19-åriga inneboende flicka hann jag aldrig träffa, eftersom det snart kom ett sms om att vår relation egentligen aldrig varit riktigt bra ändå (trots frieriet?). Och när jag ringde upp honom lade han på luren - tre gånger.

Sen fick det vara. Jul och nyår som vi skulle fira ihop passerade i radiotystnad och inte ännu har vi hörts med ett ord.

Jag har inget mer att säga.

3 gillningar