VM i riktigt korkade elaka sårande saker x sagt

:roll_eyes:

Det var nog den mest häpnadsväckande tråd jag har läst. :hushed:

Själv fick jag höra när exet bröt upp för ett par månader sen att han inte orkar med någon relation längre för det är så stressigt i hans liv, och “gräsklippningen tar så mycket tid nu på försommaren”.

När vi pratades vid lite stelt några veckor senare bad jag honom hälsa till min rival Gräsmattan. Kände mig barnslig och spydig, men vafan.

14 gillningar

Åh, måste få kontra med en liknande kommentar även om tråden är rätt gammal…vad sägs om " det kan ju inte vara så kul att träffa nån som är sambo" …sagt om kärringen han hade en affär med på jobbet…eh… nej det kanske inte är så kul att sambon inte vet att du träffar en annan heller!!! Idiotjävel till karl!!! Jag slängde ut honom samma dag som det kom fram…2,5 år sedan nu…men det gör fortfarande lika ont då vi har barn ihop och kontakten måste fortgå…tyvärr!!!

3 gillningar

Fy fasiken…man skulle bara bunta ihop dem!!! Herregud!!

1 gillning

Igenkänningsfaktor 100%. Exfrun gjorde likadant. Det var tydligen mitt fel att hon skaffade sig ett rum som inneboende utan någon diskussion med mig. Sen hade hon mage att kräva att jag skulle betala halva hennes hyra.

:rofl::rofl::rofl:

Mitt ex hittade ett foto på mig från när jag var i 17-års åldern när jag höll på att packa mina kartonger ( han som lämnade ) och utbrister " Hade jag träffat dig då, hade jag aldrig släppt dig"

2 gillningar

Det var en höjdare! Solklar vinnarchans i VM.

1 gillning

När han tre dagar efter uppbrottet meddelar mig att han kommer att gå ut på företagets personalmöte (med cirka 100 anställda) på måndag om att vi gjort slut.

Har nog aldrig kunnat relatera mer till ett kändisliv i offentligheten än då :roll_eyes:

1 gillning

Mitt ex har sagt exakt samma sak! Han har bott på hotell och hos bekanta den senaste månaden. Men det är viktigt att påpeka att han ”faktiskt känner sig hemlös”.

Okej? Du har ett hem här som du valt att lämna. Slår vad om att det finns ett flertal påriktigt hemlösa som hade bytt plats med dig där du sitter i ditt hotellrum med städning och måltider varje dag :roll_eyes:

5 gillningar

Haha får väll bidra med några.
Jag i sms då hon vägrar att tala med mig.

Hur kan du efter 15 år i hopp och 2 barn och nyköpt hus göra så här varför så du inte det innan vi köpte huset om du nu säger att du känt så redan innan.

Sambo. Jag ville se om det gjorde att jag fick fler känslor för dig

2 gillningar

Eventuellt är detta forumets bästa tråd…

Själv känner jag mig i gott sällskap. Min (snart ex-)man svarade (på frågan om han inte trodde att jag skulle komma på att han var otrogen): “Jag trodde det skulle ta längre tid”.

Darling, så du har underskattat mig! :smiling_imp:

5 gillningar

Här kommer ett korkat uttalande från mitt x

Igår var sonen över till X och trollet för att äta middag
Under middagen sitter X och bräker om hur äckligt han tycker att det är när äldre män har yngre kvinnor (syftade på någon bekant där det skiljer 5 år mellan dom)
Mellan x och trollet skiljer det 26 år. :joy:
Hur fel kan man tänka eller tror han på riktigt att han är 26 år yngre än vad han är :scream:
Sonen blev tyvärr mållös, det hade varit roligt med en dräpande kommentar

12 gillningar

Otur både när han tänker och pratar :joy::joy:

2 gillningar

Detta skedde en varm semesterkväll i Italien. Vi hade åkt dit efter mina cancer behandlingar och mitt enda önskemål var att ta det lugnt. Han hade packat väskorna fulla av faktalitteratur, jag njöt mest av att bara vara. På kvällen kom han glatt springarens till mig.

  • Jag har läst ngt riktigt bra du MÅSTE läsa det.
  • Kan absolut göra det.
  • När? Nu?
  • Inte riktigt nu, det är sent och jag är trött, tror inte faktaböcker blir så bra så här sent.
  • Om tio minuter då?
  • ??
    Han springer ut ur rummet, snabbt in igen, ger mig boken och säger:
  • Läs det här!! Du måste läsa! Det är PRECIS som du!! Fortfarande lika glad och entusiastisk.

Jag tittar på boken jag fått:
”Härskarteknik” av Elaine Eksvärd.

Den kvällen dog all min kärlek och allt mitt beroende för honom. Jag hade gått igenom ett helvete i två år, svag i kroppen av operationer och behandlingar, visste inte om jag skulle överleva… och där stod en man, min partner, som på fullaste allvar anser att jag är en härskare!! Jag kunde inte ha mått sämre och insåg att det här går inte. Precis där och då gjorde jag det jag borde ha gjort tidigare, slutade förhållandet.

Och nu, cancerfri, glad och lycklig!!

10 gillningar

Dottern ringer mamman när hennes hamster ligger döende i buren och jag inte kan köra in den då min privata bil är trasig och firmabilen bara är 2 sitsig, hade pojken med.

Din pappa klarar ingenting, det är hans vecka!. Sen la hon på luren.

2 gillningar

Stakkars datteren din :cry:

Är han verkligen så här korkad eller bara 100% självupptagen narcissist??

”Jag hade tyckt att det vore kul att planera in ngt i sommar. T ex kanske några dagar i stugan. Hur känner du? En spontan tanke på bara :grinning:

Alltså hellre rakar jag av hela mitt tjocka hår en spenderar en timme i skogen med honom. Ärligt!!

Ett annat exempel av samma man:

Samma kväll när jag gjort slut, vi hade pratat i någon timme, gråtit och tyckt att det var jobbigt. Till slut dags att lägga sig och jag börjar borsta tänderna och hämta täcke för att sova i källaren. Då kommer han fram till mig och frågar ”är du sugen på sex? Vore det inte skönt att bara ligga och få ut all frustration ur kroppen?”

Precis samma man som aldrig accepterade att jag sa sex, för det heter mysa, ha det skönt eller älska.

Och jag antar att alla förstår vad jag svarade…

2 gillningar

Jag: varför söker du upp andra kvinnor och även går ut på dejtingsida direkt efter du har gjort slut och sen vill du komma tillbaka till mig?

Han: jo men du vet, man kan vara väldigt sugen på att byta bil och då går man ut på blocket och kollar runt vad som finns och sen konstaterar man att den bil man har är bra och behåller den.

Sen insåg han hur dumt det lät, och sa att han inte riktigt menade så, att det blev fel.

Nope… där bet han sig själv i arslet!

4 gillningar

Vad är det med folk och Internet dejta och hitta nya på en gång?.
Mitt x gjorde likadant, åkte till Göteborg samma dag hon klev ut genom dörren och spenderade nyår med en kille hon enligt henne själv mött på Internet efter hon sagt att hon vill separera…

Försökt fråga om våra 14 år inte var mer värda än att hon redan första dagen har som prio att hitta nån snubbe…

Självklart höll det inte och det kunde jag sagt till henne innan…Sen dess nu snart 6 månader har hon iaf haft nån ny kille varje månad men det verkar aldrig slå väl in för henne

1 gillning