SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Jag saknar dig så mycket och det gör så ont…
Känns som att du inte bryr dig alls om alla dessa år vi haft tillsammans… Som om du bara kastar allt detta åt sidan och går vidare som ingenting… Betydde vårat förhållande ingenting för dig? Vi har spenderat nästan halva våra liv tillsammans och det betyder ingenting?
Är du bara glad nu att du slipper mig och du kan få leva ut dina drömmar som singelkille? Ligga med den där jävla tjejen som du säger att du inte är intresserad av… Leka runt och inte bry sig ett skit… Kasta alla dessa jävla år åt helvete bara. Fy fan…

4 gillningar

Ditt satans egoistiska svin!! Så gulligt att du lovat din nya kärlek så mycket fint…Dina löften är inte värt smutsen under mina skor. Men fine, stanna du i din bubbla, den spricker till slut o då gör det ont.

1 gillning

Var fan är du?

Tänk, när jag fyllde år fick jag inte ens ett sms från dig. Du valde att ignorera min födelsedag helt och hållet.
Men jag är minsann inte så barnslig att jag ger igen med samma mynt. Det vore ju lågt.

Så - grattis!

4 gillningar

raderat raderat raderat

3 gillningar

Mitt ex har skrivit till mig via messenger idag… att han tycker jag ska tagga ner o komma tillbaka. Vill bara svara följande: saknar dig oxå. Självklart kan vi börja om. Var ska vi ses.
Vet att jag aldrig kan skriva dessa ord då vår relation var destruktiv o slutade m att jag o barnen fick fly. Det har gått 4 år men saknar honom fortfarande.

5 gillningar

Vad fantastiskt stark du är :muscle: :heart:

1 gillning

Du tror inte att han kan ha ändrat sej efter 4 år?

Tack, m känner mig allt annat än stark…

Visst har han ändrat sig i många saker. Börjat jobba, sköter sina räkningar men vi var gifta i 24år, så dessvärre så tror jag inte han ä drar sig i grunden…
allt handlar om honom, aldrig om mig eller barnen…
men jag önskar från djupet av mitt hjärta att han skulle ände sig på riktigt

1 gillning

Att stå emot ÄR starkt, oavsett hur trasig man känner sig på insidan.

Jag kanske riskerar att övertolka ett meddelande från en person jag inte känner, men sättet han formulerade sig på ger indikationer att han inte verkar ta ansvar över situationen. Att säga åt dig att tagga ner låter som om han tycker att det var överspändhet från din sida snarare än något i hans beteende som gjorde att du lämnade, och därför är det du som ska ändra på dig. Men jag personligen gissar att man tar inte sina barn och flyr ifall det inte finns goda anledningar till det!!

3 gillningar

Jag skulle inte skrivit till dig…
Det rev upp allt igen.
Jag hör hur du mår dåligt, dåligt över mycket, över hur du sårat och svikit mig, men det slutar ändå med att du lägger över din ångest på mig… Och nu mår jag ännu sämre igen. Jag var ju på banan.
Varför bryr jag mig fortfarande så mycket.
Varför kan jag inte bara släppa taget…
Du vill ändå inte ha mig.
Vill jag ens ha dig?
Jag ville ju bara säga grattis på födelsedagen…

4 gillningar

Du är så j**** jobbig.

1 gillning

Din fega jävul , som bara lämnade vår familj . Struntar i oss andra. För ett plastik fantastisk tant .
Saknar du din mamma så mycket eftersom du måste dra över gamla tanter ? Kass är du i sängen - inte en ända orgasm har jag fått under dessa 10 år med dig .
Skyller ditt misslyckande på mig . Så jävla feg . Riktigt misslyckad. Jävla grisatryne

1 gillning

Jag kan aldrig förlåta mig själv för att det blev såhär.
Du var den som man skulle bli gammal med, att skratta medan barnbarnen roade sig och krypa ner framför brasan i stugan.
Jag är så oerhörd ledsen för allt och jag hoppas innerligt att du finner en ny lycka för det förtjänar du.

:heart:️:heart:️:heart:️ :muscle:

Messa mig inte om onödiga blajfrågor är du snäll! Det gör fortfarande ont. Och när jag nu har svarat kort på din blajfråga - nöj dig då med det och ring för fasen inte upp mig för att prata vidare! Jag kan inte hantera det än. Allt blir fel för mig. Allra minst kan jag hantera att du låter som vanligt. Så låt bara bli, för allas trevnad. Tack på förhand.

1 gillning

"du matade mig med kärlek… Bara dagarna innan… Kallade mig din tjej men sen stängde du bara av… Du visste allt om mig… Hur min barndom varit… Att jag var skör. Du om någon visste… Ändå var du egoistiskt och såg bara dina egna behov. Du fick mig att känna mig speciell varje dag sen kastade du bara bort det… Hatar dig

1 gillning

Känns som var skrivet till mitt x

Tack som fn för allt…

2 gillningar