SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

ja tror jag också, att det är alldeles för sent för mig/oss, vi kan inte få en bra relation nu, alldeles för infekterat :frowning:

också så är han ju speciell med sin läggning, går inte ens att föra en vettig diskussion med honom, ditt x verkar ju vara lite lugnare och kanske lite mer medgörlig? Hoppas det för det här är verkligen inget kul…

Så sant… Det känns så himla skönt att spy galla/gapa och säga sanningen med starka ord i sms…men det gör så ont att få tillbaka INGENTING eller " inte värt att svara på ens…" Vem mår mest dåligt då…jo jag som skickade sms…tyvärr :frowning:

1 gillning

Ett sms som det kliar att skicka är: Men vad nu då? Är inte gräset grönare på “andra” sidan? Men,men du har fått precis vad du ville? Varför är du inte lycklig nu?! :wink:

5 gillningar

Mmmm … Det är ungefär samma sak som jag tänker. Min man har gått ned i vikt och ser olyckligare ut för varje gång jag ser honom. En liten del av mig är skadeglad, men en annan del av mig tycker mest synd om dottern, som verkligen oroar sig för honom.

"Jag saknar dig. Jag saknar dig och din doft och ditt skratt. Jag saknar att ha dig bredvid mig i sängen, att få vakna upp vid din sida. Jag saknar att se dig titta på mig med ögon fulla av kärlek, som att du aldrig sett någon annan vackrare i världen.

Och jag hatar henne. Jag hatar att du svek oss. Jag hatar dig för det du åsamkat mig, oss. Jag hatar att du ens kunde överväga (överväger?) att välja henne framför mig. Vi var ju menade för varandra. Alla såg det, alla ser det. Jag ser det. Varför kan inte du se det?

Jag hatar dig men samtidigt älskar jag dig. Jag vet inte hur det går ihop. Jag känner inte känslorna samtidigt, men båda finns där. De turas om att gripa tag om mitt hjärta. Jag är så arg på dig. Jag är så arg på dig att jag vill slå dig. Men jag älskar dig. Och jag vill inte älska dig. Inte nu, inte nu när du inte vet om du älskar mig på det där unika sättet. Inte nu när jag inte är ditt självklara val. Jag önskar jag bara kunde hata dig.

Kom hem.
Jag vill att allt blir som förut.
Men du har förstört så mycket. Du har förstört mina minnen för jag blir ledsen när jag tänker på det vackra vi haft. Du har förstört alla höstar och vintrar för de kommer för evigt påminna mig om när allt detta började. Du har förstört alla somrar för de kommer påminna mig om alla fina somrar vi haft. Du har förstört en eventuell gemensam framtid för hur ska jag kunna lita på dig igen?"

15 gillningar

Åh, det Skogsbris, det är exakt det jag skulle vilja skriva också. Det är precis så jag känner.

Skogsbris dina ord går rakt in i hjärtat på mig. Känner så väl igen känslan. Känner så mycket, vill inte känna.
Jag vill också skriva och hoppas på ett svar, men än så länge har jag låtit bli. Jag känner ångest i kroppen och det känns som skriver jag honom och får ett svar så blir jag lugn. Hur kan det ens kännas så? Han har svikit mig, ljugit för mig och jag vill inte ha honom. Min hjärna mitt förnuft säger att jag kommer må så mycket bättre utan honom, utan lögn och svek. Men mina känslor vill bara allt skall vara bra. Att han höll om mig och ändå vill jag ju inte det jag hatar honom för vad han har gjort och i början skrev jag också det i elaka fula sms. Ville såra ville han skulle må dåligt men jag mådde ju inte ett dugg bättre av det.

Tack för den tid vi hade tillsammans, jag ville ge dig allt jag kunde ge dig, men i slutändan var det inte det du behövde. Ibland har jag varit arg på dig, tyckt att du behandlat mig orättvist men det spelar ingen roll längre. Nu önskar jag dig bara lycka till, det enda du kan göra för mig nu är att själv ha ett bra liv och vara lycklig. Farväl.

1 gillning

Jag trodde verkligen att det skulle vara du och jag resten av livet, i nöd och lust. Hur kunde jag vara så dum?

Hej!
Här kommer mitt osända sms:
Kan inte du din äckelhorbock och din hora till flickvän dra åt helvete så att fina och ärliga människor och framförallt dina barn inte behöver förpestas av er moraliska förruttnelse? Jag ska sprida ut till alla dina kollegor vilken jävla självisk svikare och patetisk människa du är och inte ens din psykolog vill ta i dig med tång.

2 gillningar

Du lovade och försäkrade. Du sa du älskade mig. Inget var sant. Du har valt den fega vägen och sårat 3 andra människor. För att du inte kan hantera känslor och konflikter. Tänk att efter dessa 15 år känner jag dig inte alls. Nu ska jag gå vidare med mitt liv. Du står kvar o stampar, men det är ditt problem nu, inte mitt. Just nu önskar jag dig inget gott.

4 gillningar

Hej MissCilla!
Mitt sms var ju inte precis rumsrent. Till honom går inte att nå fram. Jag tänker inte på hans väl och ve längre. Nu tänker jag bara på dem som är värda min omtanke.

EMU: Det är väl skönt att bara få kräka av dig! Jag pendlar mycket så mitt sms i eftermiddag kan se helt annorlunda ut. Just nu känner jag så här men det ändras snabbt. Hörde nån som gjort en “pinjata” och satt bilder på mannen och slått på dem - så befriande!!! Sen kan ja säga att när/om han träffar en annan kommer jag vara riktigt arg och ledsen…

“Spännande med nytt, asshole?! Byta ut valda delar av sin familj för att piffa upp livet, har du fått till det nu då? Några lik på vägen får man räkna med , eller hur?! Liiite för svårt att titta på sej själv och jobba inom familjerelationen, nä’, ta nått nytt i stället, så kan du sola dej i ett par tindrande ögon ett par år , asshole !”

8 gillningar

Ååååh, vad gärna jag skulle vilja skicka det til honom på riktigt, vad gärna jag skulle vilja komma åt honom, på djupet

Känner igen känslan. Leka familj utan mig… Tror tyvärr han stängt av så du inte kommer på djupet, det har min iallafall…

Bra där, Ingela! Nu fick du kanske ur dig lite skit & fick mig att skratta. Hoppas du inte tar illa upp av det…
Jag tror nå’nstans att dessa pissråttor får sitt… Kanske inte just nu, men en dag, på något sätt.
Kram

Ditt jävla as. Du sitter här o säger att vi haft det dåligt flera år och att detta var det du kunde göra för att rädda dig själv. Sen sitter du o berättar hur svårt det är att du inte har nån som bryr sig om dig eller tänker på dig… Nä det är verkligen synd om dig. Det enda du kan säga är jag jag jag jag jag…

3 gillningar

För helvete - varför svarar du inte på enkla frågor? Jag har din post, vad fan ska jag göra med den?

1 gillning

När jag tänker på dig och dina egenskaper beundrar jag:
Ditt mod att ta dig an nya uppdrag

Din streetsmart - du är så snabb och praktisk att lösa nya utmaningar

Din organisatoriska förmåga - släpp ned dig var som helst och du skulle vara funktionell

Din medvetenhet - du får snabbt koll på vart dina värden befinner sig i mötet med nya situationer

Älskar dig :heart:
Skulle så gärna vilja att du älskade mig

1 gillning