SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Jag klarar inte leva utan dig. Jag lider av ångest varje dag. Upp och ner som en berg och dalbana, önskade att jag bara kunde glömma allt som du har gjort och inte skilja mig för det är dig jag vill leva med hela mitt liv.

Skulle ALDRIG skriva så. Ge han flaska hopp.

Ditt avskyvärda ruttna helvetesas. Hur kunde du göra så mot din egen dotter att be henne ljuga för sin egen mamma och sedan hålla masken när jag sa till dig att jag ville vara med när du berättade att du träffat en ny. Må ni båda ruttna i helvetet du och din så kallade flickvän ditt missbrukande missfoster. Ta gärna med dig din skottkärror till morsa dit också fast du påstår att du vill ha henne så långt ifrån dig som möjligt, ni förtjänar varandra! You piece of shit, bloody fucking moran.

Jag sörjer dig. Den du var och inte längre är. Sörjer det vi hade. Detta gör så helvetes ont. Fan ta dig.

11 gillningar

Titta vad du gjorde med din familj. Titta vad du gjorde med dig själv, med mitt liv. Hur kunde du utsätta mig såååå mycket lidande. I flera år hAr du ljugit rakt i ansiktet på mig. Jag förlät dig en fång, två gång, tre gång, men nu får det faaaan vara nog. Jag har en värdighet och förtjänar bättre än det här. Det har pågått i fyra jävla år. Så mycket den här kvinnan utsatte mig för lidande. Alla sms hon skickade, hot och allt annat som hon har gjort mot mig för att förstöra vårt äktenskap. Vet du vad… HON VANN och allt pga. Du tillät henne vinna. Nu startar jag ett nytt liv, ny bok. Vet du vad… Det ska bara stå lycka i den!!! Hahahaha

3 gillningar

Sabina…,lider verkligen med dig. Hur kan en kvinna som du och jag vara så elak mot dig(en annan kvinna)???
Jag tror stark på detta," what goes round comes round".
En solig dag kommer någon annan göra likadan mot henne!

Var stark!

2 gillningar

Din självömkande puckade 40åriga fjortis! Allting handlar inte om dig, speciellt inte om man är förälder då är det ens barn som är nummer ett! Jag ser dig nu som du är och det är inget att vara malligt stolt över! I mig hade du en som tyckte världen var dig knappt värd…en så “dum” man kommer du aldrig hitta igen! Höll dig alldeles för högt och nu faller du långt! En ursäkt för allt du ställt till med räcker inte längre…nu krävs det att du krälar i gruset för att få vara mig värdig!

2 gillningar

Då har jag varit på familjerådgivning ensam igen. Tänk att det ska va så jävla svårt för dig att bete dig som en vuxen man o ta ansvar. Du tycker själv att du är så fantastisk o ställer upp o hjälper till alltid… Kallas att ha noll självinsikt… Det kommer tillbaka till dig det är jag säker på. Vem har du då? Mamma?? Kul sällskap - kall som en jävla isbit…

1 gillning

Stor sorg, det är allt jag känner just nu. Varför kom du inte till mig med dina problem? Framförallt, varför erkände du inte att du hade problem. Kommer du någonsin att förstå vad du förlorat? Kommer du någonsin att ångra dig? Om du ångrar dig, kommer du någonsin att erkänna att du ångrar dig? Kommer barnens väl och ve någonsin komma först för dig?
Så många frågor och inga svar.

Känner med dig EMU. När den här stora förälskelsen har lagt sig så kommer han nog ångra sig. Krypa tillbaka och be om nåd. För då vaknar han igen. Gör då inte samma misstag som jag gjorde i flera år. Tänk efter riktigt noga innan du tar några beslut.

Tack Sabina!
Du har rätt, jag kan nog inte lita på mig själv just nu. Samtidigt kan jag inte heller lita på honom heller och så länge jag inte kan göra det kommer det aldrig att bli vi två igen och antagligen inte då heller.

Ditt perversa äckel. Vill aldrig mer se dig. Vore lättast om du dog.

4 gillningar

Vad tänker du just nu, om oss?

2 gillningar

EMU, det där hade jag kunnat skicka utan redigering! Precis de frågorna jag också vill ha svar på men inte kommer i närheten av…

Jag skiter i att du varit på gym eller hur många kalorier du brände där. Jag skiter i att du bara sover två timmar per natt. Jag skiter i hur många timmar du grät. Jag vill bara ha två saker från dig, barnen och pengar. All annan slit kan du väl ösa över dig själv, din nya flickvän och din mamma från helvetet? Be till Gud som du inte tror på att det inte finns någon karma för då ligger du sjukt illa till. Ingen kommer någon att älska dig för den du är, den du blivit allra minst du själv. Men jag ska finnas här och gå styrkt ur detta. Jag ska blomma ut och sitta som en nagel i ögat på dig varje gång du tittar upp. Jag ska bli den du aldrig kommer att glömma, den du förlorade genom din idioti, tjurskallighet, feghet och missbruk.

6 gillningar

bra skrivet EMU. Jag tror ärligt talat inte varken din x eller min kommer någonsin bli lyckliga.

Jag hoppas du brinner i helvetes lågor i ditt jävla hemland. Om det inte var för barnens skull hade jag önskat att du aldrig kom tillbaks. Du har sjunkit så lågt att till och med dina vänner ogillar dig pga. ditt beteende. De ringer mig och berättar vilken jävla idiot du är. Du har sjunkit så lågt att till och med dina syskon skäms över dig. Sååå fortsätt vara en skithög.

4 gillningar

Saknar dig. Saknar det jag trodde vi hade. Saknar oss familjen. Du har gjort ditt val. Utan att vi hade något att säga. Allt handlar bara om dig just nu… Eller har det alltid varit så? Hoppas du mår riktigt jävla dåligt. Att du sover dåligt. Har skuld.

4 gillningar

Ha inte skuld. Inget är ditt fel… En otrohet harbinga ursäkter. Fungerar inte förhållandet så ska man avsluta snyggt som EMU säger. Eller vårda det… Men då måste man kunna PRATA om känslor.

1 gillning

Maja. Du gör mej galen. Can’t live with you, can’t live without you… / Alva

“Fars dag” - fy FAN!!!

2 gillningar