Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Jag vill sjunga karaoke!

Är en riktigt fena på det - en gång missade jag ALLA toner på en låt i Singstar (tror det var nåt av Whitney Houston…)

Mina paradnummer är annars Stand By Me, Poison och The Boxer (spretar lite här…:joy:)

2 gillningar

Sveriges svar på Charles Manson är kanske inte nån man vill se ut som… :grimacing:

Alltid :metal:

Jag tänkte köra en karaokefest i sommar :metal:Jag skickar en inbjudan :+1:

1 gillning

@Gitarristen

Låter kul. Stand By Me, jag sjöng den någon gång tidigt 00 tal. trodde han stängt av micken och satt på någon annans röst då det lät så bra…

på den tiden lät det väl bra…

nu ska jag sova. Blir att städa i morgon, och söndag så åker vi nog och badar jag och barnen.

1 gillning

Ingen som hänger här i kväll?

Faaaan jag hatar när man försöker somna, sluter ögonen och känslan av att man faller uppstår.
Den enda känslan är mörker, armarna famlar efter något att hålla sig i, men det enda jag känner är intet… Kombinerat med den fallande rörelsen och känslan av att uppslukas av mörkret.

En inre panik som byggs upp inom en när man faller djupare och djupare.
När man öppna ögonen är man omgiven av mörker, innan hjärnan hinner registrera om man är vaken eller om man faktiskt befinner sig i ett fritt fall, ökar pulsen och paniken kommer krypandes.

Märkligt hur mörkret i ena stunden kan vara ens bästa vän och i andra ens värsta fiende.

1 gillning

hmm, var det en metafor, eller på riktigt?
För, trillade du ur sängen?

Tror jag sätter mig här en stund, kanske i min ensamhet tills taxin ska rulla igen.
Så det blir alkoholfritt ikväll för mig. :milk_glass:

God kveld :smiley: Kort tur innom før middag hos mutter med begge sønnene. Alkoholfritt for meg også, perioden fra bruddet til eksen flyttet ut ga meg så avsmak for alkohol :nauseated_face: Og ellers, hvordan går det med deg? Skal du kjøre taxi i natt?

Nä, inte förrän i morgon igen. Men jobbat 7-17 idag så det räcker.

Vet du, jag har sorg. Min bästa granne tillika den vän jag haft närmast, och deras hund ska flytta från gatan här och känt mig nere sen julas.

Det forstår jeg godt, klart det er en sorg når man mister en god venn. Vil han flytte så langt vekk at det ikke blir mulighet for daglig kontakt? Håper du får en like god nabo som flytter inn, det er ikke umulig :pray: Har du andre i nærheten du kan støtte deg til?

Ja, en till.
MEN. Det var det jag kände i höstas, att jag äntligen blev fri och glad. Ungefär den känslan att jag hade allt jag behövde i mitt liv. Barn, vänner, och släkt, om än inte många så tillräckligt för att känna livet lyckligt igen.
Så, detta tog hårt. Och han var här en stund igår och berättade vem som köpt huset mm. En familj som har en halvåring, hon ca 25. Det var en person som bodde där som tonåring med sin mamma när jag flyttade hit. För de som sålde har bott där i 8 år.

Leit å lese. Håper så inderlig du finner tilbake til den gode følelsen du hadde i høst :pray: Barna er de som holder meg oppe mest.
Herregud, tiden går fortere enn jeg får med meg, alderen innhenter meg :joy: Må dra opp til mutter nå, gutta maser :smiley: Håper det blir folksomt her inne. og jeg skal prøve å svinge igjen innom etterpå!

ha det bra. Jag får se, kanske somnar själv snart.

Jo, mina barn är de jag älskar mest av allt. Så mycket att jag älskar de lika som mitt egna liv.

1 gillning

Ingen som har känt sig ensam och varit här på länge?
Provar att titta in ändå :wink:

Jag kom lite för sent.
Varit och haft roligt ikväll, men tror man kanske hamnar här ifall de stänger ner ännu mer i samhället.

Hoppas du får en god natt ändå!

Måste stödja de lokala vattenhålen! :wink:

2 gillningar

Välkommen.
Men, nu förstod jag inte riktigt vad du menar?

Haha handen på hjärtat inte jag heller :blush:
Hur går det för dig?