Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

:rofl:

dottern frågar i sängen. vad var det som var så kul…

jag på skidor…:see_no_evil: Men det var ett gäng som åkte skidor här utanför när jag körde hem ikväll.

Jomen det är på det stora hela bra :smile:

En hel del ringar på vattnet ff tyvärr - jag är INTE bra på relationer nu förtiden…:grimacing:

Om jag nu nånsin varit det.

Men jag jobbar på det!

Har kommit fram till att mina tillitsissues inte har så mkt med mig att göra utan mest med andra människors lögnissues.

Tänker ibland att jag ska bygga en hydda av granris o bosätta mig ensam låååångt ut i skogen :joy:

Ok - hör av dig när du känner för det!

blir det inte lite kallt då?

Hehe, det är precis vad jag funderar på. En stuga i skogen alltså.

Ditt nick är sabbat för alltid :joy:

När jag tänker på dej ser jag en ung Gunde Svan susande fram i full fart. Är det där nicket som jag inte kan läsa rätt…

Jag kan elda granris oxå!

O dricka bärs!

Ser framför mig en kvinnlig variant av Hans Scheike om ni minns ”rapping Hans” o hans kvinnor från nån gång på 90-talet :joy::joy::joy:

Ska skidkillen vara Hans:joy:

Jag menar precis tvärt om. Att det är så många som HAR gått vidare och jag är kvar. Inte att det måste vara en viss tid tills man har en ny.

Det som jag vill belysa är nog mer att vänta tills man är färdig med vem man vill dejta. För man dejtar en speciell person, inte någon som ska vara ersättare för den gamla.
Och, som sagt, jag kände mig ensam. Kanske inte bara här på sidan utan även de som är skilda runt mig irl. Många har kommit vidare i sin läkeprocess så mycket mer än vad jag har gjort, och kände det ensamt då jag fortfarande hamnat i att vilja småprata än vad de andra vill nu. Det är flera som inte har tid längre med mig som förr. Och det saknade jag mycket. Det att bli påhejad över att jag måste ut och dejta…
Men räknat i år/dagar, det har jag inte velat heller.

Äh, det blir så flummigt när man inte mår bra. Och ibland märker jag att jag skriver dåligt de stunderna.

Fast, det har inte med skilsmässan att göra egenligen. Det har med den dåliga kommunikationen mellan oss föräldrar, då jag får ta hela ansvaret över barnen. Nu är det BUP igen som gäller… Hur länge ska man orka?

Tror de som har varannan vecka går mycket fortare, då de har en veckas ledig. Jag är aldrig ledig.

Jag tänkte att om jag bor i en granrishydda borde jag bli man, skaffa skägg o ett avvikande beteende…

Hmmm - låt mig fundera - nä förresten - struntar i det :joy:

Måste dra. Ska tydligen spela Mario Cart. Trevlig kväll alla

Tjoho - lycka till - Mario Cart är superkul!

Gunde Svan har jag ju träffat personligen, eftersom han kommer därifrån jag varit mycket. MEN jag liknar INTE honom!

Så ska JAG bo där då? Är det det du menar? Har lite udda beteende tror jag, och skägg, och rakat hår…

Fast, nu är håret dubbelt så långt som i förrgår…

Fan, full fart på puben ikväll. Ni hittar mig på karaokevåningen :metal:

image

e de jag :see_no_evil:

kanske om 10 år, när jag låtit håret växa ut…

1 gillning

Hade heeeelt fel bild av dig @skildkille81 :joy::joy::joy:

nä, du spelar väl själv? Inte karaoke?

Du får spela med oss istället… så kan jag och @Lavve sjunga…

1 gillning