Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Ja. 2 april 2015 träffade jag mannen i mitt liv :smirk:

1 gillning

men du… tänk att livet går vidare ändå. och att man varit lååångt där nere.

Ser du denna Puben, så är det jag som hållit igång den de senaste åren.

1 gillning

Absolut! Jag kan ärligt säga att jag vet att det är hans förlust och att jag går starkare ur det här. Det som har hänt är naturligtvis sorgligt, men jag känner inte sorg längre, jag älskar inte längre. Hans svek och hans beteende efter har varit bra för min läkningsprocess.

Hur mår du idag då?

1 gillning

Kan man säga att du är barägare och bartender i ett? :joy:

nej nej. Inte barägare. Det är Mallans, jag kan ju vara bartender. Men har aldrig blandat något innan mer än glass och whiskey och det smakade :nauseated_face:

Mmm. Lät inte som en hit :see_no_evil:

hmm. Denna hösten har varit jobbig faktiskt. Känns som jag åkt tillbaka en hel del i det att jag tycker jag är ensam. Ensam alltså att jag vill ha en tvåsamhet. Vänner har jag ju kvar…

JAG BJUDER LAGET RUNT, ALLA SOM VILL KOMMA HIT, PÅ EN BLANDNING AV TULLAMORE, GLASS OCH FILMJÖLK OCH KANEL! :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Ja. Tvåsamheten är ju något som är superviktigt för mig med. Jag klarar mig utmärkt själv. Men jag vill inte. Skulle aldrig vara i en relation bara för att slippa ensamhet, men jag har en inneboende önskan om att vara i tvåsamhet. Känns liksom som att det är en otroligt viktig del i mitt liv. Men där är man nog väldigt olika :slight_smile:

ja.
Men det var därför jag fastnade här så länge, att jag liksom fick vara mig själv utan att det var någon risk att bli “dejtad” på. För under 2017 ville jag inte ha förhållande. Det var först våren 2019 jag helt tappat/förlagt känslorna för mitt x och känner att jag kan och vill komma vidare, men vet inte hur.

Tillfället gör tjuven. Tänker att det gäller att fånga tillfället :slight_smile:

hur?

Jag vill inte bli tillsammans med en tjuv? :joy:

hmmm. ska jag tjuva någon?

hmm…
är det sången om Bonden som tar en FRU! Borde vara Mö istället…

och ännu värre när frun TAR ett barn. Stackars den mamman :see_no_evil::joy:

Mer tjuva tillfället :crazy_face:

Skål mina vänner!
Jag är på strålande humör och mår fantastiskt trots situationen.

I morgon har jag gigg på privat fest med 72 anmälda deltagare. Nu är det allt eller inget som gäller :+1:

Nya skor har jag med :metal:

2 gillningar

Jag har suttit här helt tyst ikväll… ett par glas vin gjorde gott, det och att bara få ta in atmosfären :wine_glass:

Skål @Gitarristen

Jag känner mig lite osocial som kollar på Sopranos samtidigt men sån är jag🤷‍♂️

1 gillning

Helt ok för mig. Själv glor jag på en film via Netflix och laddar inför morgondagen!

Jag vet nämligen att det kommer att komma en supersöt och trevlig tjej dit :blush:

Spännande :sunglasses: Så giget är för 1+71 personer? :smiley:

1 gillning

Jag tycker att @Gitarristen ska planera låtlistan noggrant inför morgondagen. :smile:

1 gillning