Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Jag kikar in lite snabbt, ska upp tidigt med sonen som ska på scoutäventyr imorgon.

Scoterna låter roligt. Själv har jag lämnat sonen till sin pappa.

Lämnade sonen kl 7.15 och är nu ensam. Konstigt eftersom det är min vecka med sonen. Denna hösten känns annorlunda jämfört med den förra som var den första som ensamstående och vv-förälder.

hmm…
Känner för att öppna här ikväll.
Får se om någon känner sig manad att komma in en sväng.
Tar faktiskt en liiiiten Tullamore, med betoning på liten.
Ska köra imorgon igen.

1 gillning

Här är det första lediga helgen på 4 veckor :smiley: Så jag passar på att bli rejält förkyld :joy: Men då kan man hänga på forum :+1:t2:

1 gillning

Ja, välkommen!

Jag drack upp all tullamoren :smile:

1 gillning

Det ser så gott ut när man ser ngn dricka det. Men att ta en slurk själv… Näää. Det går faktiskt inte :joy:

jag brukar smutta lite när jag diskar. Så i förra helgen när jag diskade hade jag en klunk kvar i glaset. Det blev lite FÖR fort att svälja en hel munfull på en gång. Tappade andan en stund för alkoholångorna slog upp ur magen :rofl:

1 gillning

Fast, det räcker annars med isvatten kanske?

Jag tog pyttelite ikväll. ett par centiliter bara då jag kör imorgon igen.

1 gillning

Kan nog va en avslappnande rutin. Mysigt på ngt vis. Jag är dålig på sådant. Att ta ett glas vin eller så. Men å andra sidan är jag alltid körklar dagen efter :slight_smile:

1 gillning

Det låter bra det.

Hmm. händer väl på midsommar och nyår och någon gång när jag är ledig dagen efter jag tar ett glas. annars aldrig. Är uppvuxen inom IOGT (fast vet fortfarande inte vad det står för mer än Idioter Och Gamla Tanter)

1 gillning

:joy::joy::joy:

Jag är nog mest lat. Orkar inte va tung i huvudet och jag har förmågan att bli det efter väldigt lite :slight_smile:

1 gillning

Har du bra planer för helgen då?

Jag upplever alltid att jag blir så förbannat rastlös när jag inte har några planer samtidigt som jag tror att det är bra för mig

1 gillning

det beror väl på också hur mycket man ätit under tiden…

Nä, men hur går det för dig?

Jag är ju inte inne så mycket mer här mot jag varit, men har blivit stammis.

1 gillning

Tyvärr har jag alldeles för mycket inplanerat.

I morgon är det kurs i Yrkeskompetensbeviset. Jättetråkigt att sitta på en stol från 8-16 och inte lära sig någonting :smirk:

Och på söndag ska min dotter spela i kyrkan med musikskolan.

Vet inte riktigt om man kan säga det här…men jag hade nog velat vara ute och dejtat. :see_no_evil:

2 gillningar

Man lär sig alltid någonting :wink:

Det går bra för mig. Mycket kvar att pyssla med innan allt är klart men snart så är jag fri på riktigt. Mår bra i själen och ser ljust på framtiden. Stolt över min förmåga och styrka att hantera denna sommar och höst :slight_smile:

Det är alltid svårt att hitta nya rutiner dock. Helgerna är lite av ett töcken. ”Jaha… Vad ska man göra nu då?” typ :joy:

1 gillning

Dejta… Det har jag aldrig gjort :joy::see_no_evil::joy:

1 gillning

inte jag heller.
Och förra året älskade jag att vara själv. Det är först nu, 4 år efter “bomben”.

1 gillning

4 år. Det är lång tid.

2 gillningar

Var det då du och han träffades? 2015?

1 gillning