Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Jobbar på det.

Vad tror du om låten ”För fet för ett fuck” med Svullo :thinking:

Hahaha!
Ja kanske så :joy:

1 gillning

Lycka till då! Vilken sång på repertoaren har gjort dig ”extra framgångsrik”? Kan inte tänka mig att Det är något med Svullo :face_with_raised_eyebrow:

1 gillning

Tomas Ledins låt En del av mitt hjärta.

Kom faktiskt på andra plats i karaoketävlingen på Finlandsbåten med För fet för ett fuck :joy:

”Tanterna” var helt galna medans jag sjöng och dansade. Ett å annat klädesplagg flög av med :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Nu snackar vi om att imponera på den söta tjejen, @Gitarristen ! :sunglasses: Ingen Svullo, lova det. Tomas Ledin låter lämpligare. Hur ser din romantiska repertoar ut?

Själv sitter jag i soffan och gnolar Melissa Horn. Jag saknar dig mindre och mindre… :roll_eyes: Samtidigt som jag sms:ar med exet. Nån borde vara här och stoppa mig.

1 gillning

På väg!
Kan öva min romantiska repertoar hos dig istället!

Brukar köra denna när jag vill ”imponera” på en flicka i publiken

2 gillningar

Yes, släng undan min telefon och kör ett romantiskt race! Jag borde kunna avgöra vad som går hem från scen hos den kvinnliga publiken. Hint: Det är inte samma låtar som imponerar på killarna. Om männen ser lite irriterade ut är det förmodligen rätt.

Bra val här ovanför! Den tror jag på!

:+1:

Jag har många sånna på lager. Magnus Ugglas låt ”Trubaduren” handlar om mig :joy::blush::stuck_out_tongue_winking_eye:

Bort med mobilen nu! Jag utmanar dig istället. Skriv en låt :+1:

En av de mer träffsäkra låtar som skrivits!

Jag är tyvärr inte kreativ för fem öre. Jag är visserligen utbildad lärare i musik (men jobbar inte som det) men min låtskrivartalang är sorgligt undermålig. Var får folk idéerna ifrån? :thinking:

Men nu har jag slutat sms:a!

1 gillning

Bra!

Nu blir det sängen så jag orkar med morgondagen!

Styrkekramar till er alla här på forumet! Ni är bäst och tack för att ni finns :+1:

Go natt

1 gillning

Hon e här!

Vem?

1 gillning

Läs mitt andra inlägg här från igår :metal:

Vad är oddsen? :joy:

1 gillning

Oj.
Jag vet inte, men känner att jag inte har sådan tur.
Ska jag tycka någon är söt borde hon ha på sig något i stil med detta:

download

2 gillningar

beror väl på hur vackert han lyckas sjunga :smile:

Hur är det för dig förresten?

1 gillning

Hej på er ! Själv kollar jag på hockey

1 gillning

Inte en aning.
Jag e för blyg.

Håller tummarna för att hon blir charmad av din spelning!

1 gillning

Jag med :+1:

1 gillning