Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

:joy: Själv jobbar jag med tonåringar så känner mig som hundra :stuck_out_tongue:

1 gillning

Gillar du inte vara uppe på nätterna?

Jag brukar bara vara uppe på nätterna när jag jobbar…och skjutsar halvdöa personer kl. 2.30 hem. och går och lägger mig vid 6 tiden efter bussstädningen…

Är du lärare?

1 gillning

Solstollarna! Vilka minnen. Anna Book!

1 gillning

Haha, exakt! Det vilda kattlivet!

Hm, man ska alltså umgås med 80-plussare för att känna sig ung då? Det ska testas.

1 gillning

Hehe precis :wink: :joy:

1 gillning

Min syrra är född -80 och hon borde enligt mina beräkningar inte ha gått ut högstadiet än…

1 gillning

Är hon singel? :see_no_evil:

1 gillning

Hehe, nej, gift och lycklig med en hel uppsättning barn! :smile:
Jag tycker fortfarande att det är min plikt som storasyster att styra upp henne, men just nu är det nog omvända förhållanden.

1 gillning

Fast jag tror jag är rätt gammal…

I varje fall när vi körde disco i eftermiddag i bussen hem. och JAG valde NY musik…som de tyckte var gammal konstigt nog… och de var mellan 13-15 åringar. 7-9:an.

Men det är svårt att tänka när man bara har kört skolbuss i 12 år, alla åren liksom kletar ihop sig ju och man känner inte att det gått så lång tid.

1 gillning
2 gillningar

Var det en ursäkt för att få träffa @Trassel kanske?
:joy:

Sen blev de rätt trötta på mig efter att jag körde den om och om igen… sex gånger han vi med innan de skulle gå av.

Jag är nog inte som andra busschaufförer… men barnen har full tillit till mig också att våga berätta om jobbiga händelser, de som har skilda föräldrar. Och hur det är när “mamma” går från ena till andra personen och aldrig riktigt stannar upp i känslorna. Det är nog det jobbigaste jag hört!

vilket av alla menar du?
menar du att jag dejtar?
Hur gör jag det?
:rofl:

Många “gamla” egenskaper är ju fullständigt positiva!

Jag strävar efter att bli en sån där gamling som är vis och värdig och erfaren, men samtidigt barnslig och småknäpp. Det kan väl inte vara så omöjligt att få ihop.

2 gillningar

Hahaha!

Helt klart inte omöjligt :metal:

Jag tar förstås oerhört illa upp om det inte dyker upp massor av svepskäl här att få träffa mig. :innocent:

1 gillning

jag förstår inte meningen riktigt…

Ska jag ha svepskäl?

Jag har väl riktiga skäl till att träffas?! :blush:

Gillar du Whiskey?

1 gillning

Hoppsan, råkade jag säga svepskäl? Var fick jag det ifrån?

Whisky är fantastiskt om den är irländsk och man blandar den med kaffe, farinsocker och grädde! Rökig finwhisky med malt och alltihop, paketerat i runda kartonger är tyvärr bortkastad på mig.

2 gillningar

eller skotsk?
Jag vill åka på whiskyresa, och räknar med det när jag fyller 40, som en present till mig själv.

Då passar Tullamoren? en favorit här.

1 gillning