Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Tullamore är prima, eller Jameson! Det går på ett ut! Bara jag slipper torven och myrarna! :grin:

Men jag är lite udda, jag skulle gärna åka på en whiskyresa och besöka de där torvlandskapen och titta på destillerierna. Nyfiken som jag är. Men provsmakningarna kunde jag nog hoppa över.

helst gillar jag inte så rökig maltwhisky. Smaken påminner om lukten av lägereld… vindskydd. blöta kläder och en gitarr med sånger sent på natten.

Nu är vi inne på @Gitarristens domäner!

1 gillning

@Gitarristen

Har jag börjat med en ursäkt som duger för att få träffa henne nu? :rofl:

Den gemensamma whiskyresan är så gott som bokad! Undrar om jag hinner fylla 50? :thinking:

Jag är gammal scout. Så har varit där jag med. Men jag brukade bara ibland ha gitarren med mig…

Så är faktiskt ingen bra person att ha på discodansgolvet på folkets park. Har aldrig varit en sån kille även om jag varit på parken för bortåt 20 år sedan

Var alltid den som var lugn av mig och när det var dans i parken hamnade jag utanför runt rökringen… tyckte det var roligare att småprata än dunkande musik och hoppandes.

1 gillning

Scout, det var redigt. De har ju käcka sånger, de med. Ta fram det bästa humör du har… tralalala.
Fast scouter går inte riktigt ihop med whisky.

1 gillning

Säg tid och plats :joy:

Nä…
De var nykterister

Jag var också för gammal för disco redan som barn. Konstigt hur det kan bli.

1 gillning

Jaså, du var direkt på…
Jag tänkte vänta i två år… :rofl: Eller bara ett år och fyra månader, när jag är 40

1 gillning

Då är jag fortfarande bara drygt 40! :grin:

1 gillning

måste iväg och hämta barnen.
Ha det bra alla! Får se om ni är vakna när jag kommer hem!

1 gillning

Jag är rädd att den här värdiga åldringen måste dra sig tillbaka för kvällen. Tack för kul sällskap, mina herrar och dam! :smiley:

1 gillning

Jajjemän :metal:

Nästan. Men nära nog :joy:

Vad tomt det blev när ni gick…

E det tomt på klubben ikväll?

Är här, försöker somna men går trögt fastnar i surf med mobilen. Läser massa trådar här