Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

3 personer efter skilsmässan…kysst några flera än de totalt. Åhh så fint för dig​:hugs::hugs:. Mellanstadiet. Jag är gammal…:wink:
Ha d bra!!! Det kommer ordna sig! Ta en dag i taget o bli den bästa pappan som du kan bli. Kram

1 gillning

Tror vi är ganska lika där jag träffa mitt ex när jag var 16 år så har nog bara kysst ca 4 män

hej, hur går det för dig? Med kärlek? finns den?

Gör den säkert men jag är inte så intresserad, mer intresserad av mina intressen och att dejta för att ha kul. Finns mycket att ta igen kan man säga. Lyckan ligger inte i en ny partner utan i det nya liv jag skapar

Så du skapade tråden @Johan40. Skapandes guds3ord på e4an​:joy::joy::yum:. Bra tråd.

Nope mallan skapade den

Jag mår bättre nu än för 2 år sedan men jag oroar mig mest över hur det ska bli med gården. En familjegård och över min sjukdom
Jag kämpar verkligen med cykelturer, simmar och försöker att gå också. Jag kan gå fortfarande utan hjälpmedel inte så fort.

och @Lavve är här :blush:

var? @Lavve?

HUR visste du det @johan40???

Kom hem nu från middag hos goda vänner!

Spooooooky :ghost::ghost::ghost:

Hej…

Vad skriver man till en tjej första gången som är 42 år?

haha visste väl det!

Var ni på samma middag :wink:

Dejtapp?

Eeeehhh - frågar du mig i egenskap av relationsexpert? :joy::joy::joy:

Förslagsvis Hej.

Som vem då?

Det funkar inte!

Nä.

Det är min kompis (som e tjej o gift) som har en kompis som såg mig en dag och ville att vi skulle träffas, och nu fick jag numret av min kompis så jag kan skicka meddelande eller något till kompisens kompis.

Ville bara säga hej. Hoppas de e bra! Tycker du verkar intressant. Lust ta en fika nån dag maybe…? Så kanske man kan skriva…