Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Ok och vad är rätt för dig ?

eller, inte seperationsångest nu, jag är rädd att få det om jag träffar nya personer

jag har börjat fråga min kompis lite bara, så första ministeget är taget.

Så e de ju. Blir ju invant. Saknar själva familjeenheten…
Svårt o se mig som ensamstående m barn. Men jag har m kommit över. Så e de. Skilsmässan gick igenom september förra året kommer ej rusa in i nåt även om jag dejtat lite. Saknar dock närheten…hålla hand och blickar o sånt…u know

Känns det som att det finns känslor för denna person ?

Lycka till!! Jag sa på fest imorgon i min hemstad så det blir kul. Lite 90 tals eurodisco :joy::joy::yum:

1 gillning

jag saknar det jättemycket, ja blickar och hålla handen, krypa upp tillsammans i soffan och titta på serier.
Men hur vet man att det blir så?

Jag har väl inte rusat precis. Känslorna började gå dåligt mellan mig och X redan 2008. 2015 så började separationen.

Mmm saknar det tokmkt…
Bra att ta d lugnt. Förra året träffa jag någon o detta med men man vet ju om det känns rätt el ej. Första kyssen viktig…

Vi träffades på en gemensam midsommarfest. Och jag minns inte så mycket av henne, det var hon som såg mig. Jag har skjutit på det lite, men att det fortfarande finns intresse från hennes sida kändes konstigt nu.

Måste väl börja öva på tomater, att kyssas :joy:

Har förvisso redan börjat, jag visade barnen. men det blev jätteslabbigt runt munnen.

:joy::joy::joy::joy::yum:. Nooo inte tomater. Real life. Jag har kysst 3 st…m not the one tror jag

3 st tomater? :rofl:

eller 3 killar samtidigt?

Ok förstår att det känns konstigt/ svårt. Tror att vi som varit med om detta är lite rädda att prova igen. Man vill inte vara med om denna känsla igen. Sedan har du ganska unga barn så det ska också fungera.

Jaaaa just de​:joy::joy::joy:. :wink:

Just nu aldrig bo ihop…särbo max e känslan m det kan ju ändras.
Så tomater…finns ju typ nektarin som är godare :joy::joy::yum:

Jo, jag vet det.
Just med barnen. Mina är 8 o 11. Hennes är 17 14 9.
Och hon bor ändå 20 mil bort! Fast tror hon var flyttbar hit till sta´n.

Min son e 8 i år. Ja inte lätt. Hoppas på kärlek framöver för oss alla. Nån som värdesätter oss och ingen j…kla otrohet.

Menar du att du kysst 3 olika personer i ditt liv? Eller efter skilsmässan? Eller bara 3 kyssar under hela ditt liv?

Jag har kysst 3 personer i mitt liv. Den första var ju inte så vidare då jag och hon skulle få 5 kronor var av våra kompisar om vi vågade, det var i mellanstadiet.

men hur känner du @gittan6308?
Du har ju också varit länge här inne, känns det bättre än för några år sedan?

Tittar in för en snabb öl efter att ha varit ute och jagat bock ikväll. Hoppas ni har det bra på Mallans @MallanB ! Kommer ihåg när vi pratade om att skapa tråden och om jag inte minns helt fel va namnet mitt förslag :smile: eller så var det ett gemensamt beslut tagit sent nån kväll efter några glas vin. Vet att Mallan va sen för hon hade varit tillbringat kvällen på en parkeringsplats någonstans längs E4:an med polska lastbilschafförer spridandes guds ord.

1 gillning