Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Vad?

ja, du ÄR väl tjej???

Ok då skriver du “Hej! Hörde att du fått mitt nummer av X för ett tag sen. Nu har jag väntat och väntat men beslutat mig för att ta tag i det själv” typ men med dina ord

1 gillning

@Johan40

det är tvärt om. Det är jag som dragit ut på tiden sen midsommar.

Ja Johans var bättre å skriva.

1 gillning

Absolut!

Hade du tänkt skriva t mej så skriv som du sa - fick ditt telnr av xx - tänkte bara skriva en rad o säga hej

Med många emojis :smile::heart_eyes::grimacing::cherry_blossom::blush:

Jag förstår det! Det är inte det som det handlar om. Det handlar om att få till en rolig öppning

:imp::smiling_imp::nauseated_face::face_with_symbols_over_mouth::angry::rage::frowning::sob::dizzy_face::fearful::weary::frowning_face::astonished::confounded::confounded::confounded::stuck_out_tongue_closed_eyes::disappointed::worried::triumph::cry::crazy_face::flushed::sneezing_face::innocent::face_vomiting::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

nåt sådant kanske?

Funkar jag lovar

Its all about the opening…:yum::yum:

1 gillning

Nejnejnej bara söta o glada o gärna nån sån däringa GIF som är en hund med blommor typ

Kanske inte i första messet iofs…:scream:

Japp sen rullar det på av sig själv

tyvärr har jag rakat håret, annars hade jag dragit i det.
Jag vågar egentligen inte, men om ni alla peppar så måste jag nog.

Kul att du är intresserad av henne. Lycka till! Skynda långsamt. Det kommer jag göra❤

Är bara en kvinna. Jag har verkligen “av madonna fierat” dem de senaste 15 st :slight_smile:

jag vet inte om jag är det.
Jag vill ju veta vem hon är. men kan ju inte veta annars.

Jag har aldrig känt tilldragelse på en gång, så det kommer ändå ta tid.

Skulle vara otroligt ovanligt att träffa rätt på första. Du måste ut och träffa kvinnor. Flera stycken och känna efter vad du gillar och samtidigt öva dig på hela grejen.

EDIT: Bygger jättemycket självförtroende (som jag känner saknas lite). Menar inte att ligga runt (även om det bästa sättet att gå vidare är on top of someone).

Första känslan är ju görviktig bla…o första kyssen…( precis dom om jag kysser top notch​:joy::joy::joy::yum:).
Ta kontakt och se vad d blir.