Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Aha! Roligt att dina hundar var med :grin:.

Alltså måste jag hitta en man som vill flytta till mig och mina hästar :blush:.

Hahaaa… sötnos, tänkte väl att det till slut att måste finnas en hake någonstans :joy:

Det var kanske inte så roligt att de levde rövare egentligen?
“Jag mötte Lassie referens”.

Klart att du måste hitta en gubbe som flyttar in.
Som du kan sparka ut i kalsipperna om han inte sköter sig! :-:joy:

1 gillning

Skulle vara kul att se din gård. Är den stor? :blush:

Haha, för att det inte är min typ av film?

Mohahaha, du har som tummen i ögat mitt du?

Villa på landet, liten ladugård. Totalt 4,2 ha mark uppdelat på gräsmatta, beteshage, skog och impediment. :+1:t4:

Dags att ge :horse::horse: kvällsmat.

Åh, vad mysigt. Min bror äger gården som mina föräldrar en gång hade. På 73 ha. och det var ju redan när man var liten man visste att han skulle ta över den. Men saknar att ha en egen liten gård på mellan 4-10 ha.
Ha det gott.

1 gillning

Ho ho ho, här kommer lilla jag och skålar med er. Ännu en förtappad själ…

1 gillning

Sorry @Skipper … jag har redan två barn och jag söker inte efter ett tredje. Det var inte min mening att lägga sordin på ivern, förlåt.

Du @Noomi den tror jag absolut inte att jag tar emot, inte idag, inte nånsin.

Sorry…

Välkommen!
Hur är det? Läste lite, är du tandläkare?

Morsning!

Vi möts i dörren.

  • Påväg ut, ha en bra kväll!

Jepp, kunde aldrig komma på något bättre att bli.

Detsamma

Kommer in en sväng jag med. Har kollat på Hockey men tyvärr förlora Brynäs :expressionless:

Hoppas det går bra ändå!
Jag har visst inte “tur” idag då den första hade hästar och den andra är tandläkare :grin: Är väl det enda stället inom sjukvården som jag har svimmat på! När jag var hos tandläkaren…

Var är brynäs för något? :rofl:

Men Hallå Sveriges bästa :laughing:

Haha det händer lite då och då att folk svimmar. Man får väl vara glad att man fortfarande kan få någon på fall, även om det kanske är lite elakt. Men hästar är väl trevligare än såna som mej?