Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Om du försöker prata sport med mig så är jag nog den mest ovetandes av alla…
Såg att Växjö har spelat mot dem. Är “min” stad med också i SHL?

Älskar hästar men är lite rädd för tandläkare :wink:

Ja, inte är jag rädd för hästar precis. Jag är höjdrädd, så att jag är rädd att rida på dem.

Min tandläkare sa förra året “glöm inte bort att andas bara”. Gillar ju inte massa plåtbitar och annat de sätter i munnen på mig.
Varför är man rädd för tandläkaren egentligen? Har själv råkat skura av mig vänster pekfinger och var vaken under tiden de sydde på det igen. Och så ont som jag hade då har jag aldrig haft, men var inte nära att svimma ändå.

Älskar också hästar, gammal hästtjej men har inte ridit sen tonåren… Skulle vara kul att börja igen.

Dom flesta är lite rädda för såna som mej. Trevligt jobb man har va? Visst är du lokförare?

nä, lyckades inte på urvalstestet den gången för 1.5 år sedan. Tyvärr tror jag mycket handlade om skilsmässan och hennes nye kille som satte käppar i hjulet på mig. Hade inga bra svar att ge henne hur jag skulle klara hemmet tex. Så är fortfarande skolbusschafför och sjunger gott för “mina” barn. ca 50 st har jag.

min farmor sa att när hon var liten så “drog de ut alla tänder, för det skulle ju ändå bli hål i dem”. Fast det var hos smeden hon först gick till…
Kanske det har ändrat sig lite?

Ja så gör man inte längre. Drar ut alla tänder alltså.
Vara busschaufför måste vara ett bra jobb. Barn är rätt sköna ändå.

De tycker nog jag är rätt rolig med ibland.
I varje fall när man kommenterar att “det var inte så längesedan jag gick högstadiet” eller nått åt det hållet.

Men det är en väldigt bra kontakt för vissa. Och att de som är sist i bussen vågar berätta mycket.

Jobbigaste är väl chefens humör. Därav vill jag sluta.

Brr, kallt ikväll! Men stjärnklart och så vackert :heartpulse:.

Tråkigt när msn inte trivs på jobbet/chefen. Men finns det ingen annan arbetsgivare att hå till ?

Har du några planer på vad du vill göra i stället?

Ser inte en enda stjärna här… men kallt är det. Saknar min spis att elda i. Den mer än exet:scream:

bli tandläkare :laughing:
så får ni känna hur det känns…

har pållarna fått mat redan?

Jag har eldat i kaminen, gissar att det blir minst 10 minus inatt…

Japp :blush::+1:t3:.

Själv har jag en öppen spis. Men där i står det en tjocktv för stunden.

Är det någon här som spelar wordfeud eller betapet? Som kan tänka sig att köra en match i så fall :blush:.

Hehe, ja det är inte så illa att plåga folk och få betalt för det.