Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Nä så är det.

Utan djur kan man pausa en dag eller några.
Sen vrider det på trycket igen.

Är man sen ett “dampbarn deluxe” som dottern uttrycker( med kärlek) det då får man hitta någon som vill springa intill eller så blir de kvar.

Men, det är som det är och det bli som det blir! :slight_smile:

Aha, men det är du ju ändå! :wink:

1 gillning

Jag vet inte riktigt om jag saknar det. Jag saknar min son när inte han är här men hittills saknar jag inte en ny man känns det som. Ibland tänker jag att jag kanske inte ska leva i en parrelation? Eller har jag inte träffat the love of my life?

Ja, jag har ju alltid hästarna, jag kan inte bara dra iväg över helgen till en ny kärlek i en annan stad om det nu skulle bli så.

SÅJA, där ligger vi mer rätt i spirit! :-:rofl:

Du har sett “Grabben i graven bredvid”?

Vi är nog alla lite skadade och märkta av vårt bagage, tyvärr.

Av dig tror jag att en kvinna skulle kunna få en liten bukett vitsippor (eller en ännu mindre bukett tjuvade blåsippor)… och DET är en stoooor komplimang @skildkille81 :orange_heart:

1 gillning

Ok, jag skall ändå ha en till i andra benet.

Vad vill ni ha?

Har svårt att plocka blåsippor. Men hade gärna tagit med någon till backen bakom huset med både blåsippor rödsippor och mosippor. Sitta och ta en kaffe i solnedgången och sen traska hemåt. Tycke de är finast där de växer.

Haha javisst! Men jag kan inte sälja min gamla häst, så gör man inte när hon bara bott hos mina föräldrar och mig.

Kan du inte ta hästarna hit? Skulle vara kul med en turridning :yum:
Är så oehört höjdrädd så lyckades ändå rida på en islandshäst en gång. När jag berättade att mankhöjden var 1.80 så trodde ingen… Jag tyckte det var så högt ändå.

Ehum, men tycker tjejer som rider har en väldigt fin kroppshållning. Är det bra för kroppen att rida, tänkte på rygg och nacke.

Du har helt rätt, i synnerhet för dom som har förmånen att ha dem växandes runt knuten :shamrock:

Jamen, låt hästen vara dina kor då.
Jag minns inte att det således några djur i den filmen?

Du får komma hit :grinning:. Baxar inte in henne i en transport. Tyvärr rider jag inte alls lika ofta nu, den lilla hästen blir väldigt orolig när vi är borta och förut var ju alltid exmaken hemma och hade koll på den lille. Nu får jag stänga in den lilla hästen i boxen men han är stressad och orolig när jag kommer tillbaka.
Jag har märkt att jag tappat bålstyrka av att sluta rida, och då tränar jag ändå 2-5 ggr per vecka men ridningen ger en annan styrka i just bålen.

Sålde han inte gården? Hon kanske flyttade till honom, nu inser jag att jag inte minns riktigt :thinking:.

Jo, och det är det som gör mig bitter varje gång jag måste lämna mina barn. Har ju sagt det tidigare, men den fösta kvällen är värst för mig. Hade ju de drömmarna när man köpte huset att det skulle vara för en familj. För att det är sista huset på gatan och naturen bakom. Nu har jag mer lust till att flytta till radhusen en bit bort för att jag tycker det börjar bli för mycket jobb med ett helt hus. (fast det måste ju bli till salu först på radhusvägen).

Skulle vara kul att rida igen.
Även om det var nästan 20 år sedan jag gjorde det. Och fick bara problem. Hade ju inget att hålla mig i. Såg nog rätt komiskt ut.
Efter det så är väl det närmaste jag kommit en häst min lillasysters häst som vi åt upp.:smirk:

Förresten, då måste din pojk åka skolbuss?

Hon flyttade till honom! :slight_smile:

@Lynxan

Han körde ikapp henne när hon flyttade, hon var på väg att flytta, eftersom han hade en annan i ladugården.

Just i den slutscenen hör man hundar skälla om man har vridit upp volymen ordentligt. :-0

Ja då får du väl komma hit då :joy:.

Han går på fritids nu så jag kör honom än så länge, blir att ansöka om skolskjuts i februari inför att han börjar 5:an.