Mallans Inn 2.0

Efter ytterligare en härlig dag med mamma, hennes man och mina barn som spenderats med mat, promenad, pussel, bara må gott är det dags att sova igen.
Sista dagen här i morrn innan vi åker hem tillsammans - och det ska faktiskt bli skönt att åka hem till mitt eget.
Jag har haft en bra jul! :hugs:

5 gillningar

Hade sett fram emot ledigheten men det är verkligen inte samma sak när barnen inte är hemma hela tiden. Visst är det skönt att hinna få iordning och städa, tvätta och plocka undan, men det går ju rätt snabbt att klara av, men barnen är inte här ändå :broken_heart: börjar känna av det på ett annat sätt nu än tidigare (då bodde de nästan på heltid hos mig), nu när exet fått sin lägenhet. Känns så påtagligt på ett annat sätt nu. Kommer man nånsin över det? Min absolut största mardröm har alltid varit tanken på när barnen ska flytta hemifrån, men detta är ju nästan som att de har gjort det redan :sob::broken_heart: saknar dem så mycket

2 gillningar

Ja, saknaden efter barnen är svår, måste vara ännu värre när de är små som dina. :heart:

1 gillning

Det är hemskt. Min enda tröst är att hon älskar sin pappa. Man vänjer sig men ändå inte.

2 gillningar

Usch ja jag får försöka tänka så. Det hade ju varit värre om de inte hade gjort det!

2 gillningar

Jag vet inte om ni vet om den här men det finns faktiskt en gammal boktipstråd med bara boktips - är inte det nåt att återuppliva?

Tips ex boktips som egen kategori - Om forumet - Forum för skilsmässa - 200 000+ inlägg (xn–skilsmssa-02a.se)

2 gillningar

Har haft barnbarnet här övernatten. Så härligt. Men sjutton han har börjat prata så mycket så det första han sade då föräldrarna kom var att - Amo äti choko sängen… jaa, jag har ätit choklad i sängen… han hittade pappren…
Sedan har jag med lite hjälp av barnen skottat en stor skrinnskobana nere på isen… där har vi hängt hela dagen med barn, barnbarn o hundar. En bra dag , alltså.

6 gillningar

Vad duktig du är som grejar skridskobana👍

Hallå alla !

Vill önska er alla ETT GOTT NYTT ÅR vi hörs nästa år

Må så gott alla

6 gillningar

Gott nytt!

3 gillningar

Ifjol satt jag ensam, uppkrupen i soffan och kollade netflix. Lekte helt enkelt att detta är som vilken kväll som helst.

I år har jag barnen. Vi skall laga mat tillsammans och avfyra raketer. Vet i praktiken hur man gör med raketer men känner mig osäker så knallade över till radhusgrannarna och frågade om vi fick hänga på när de skjuter. Och så fick vi. Kanon med bra grannsämja. I år får det för min del vara nyår. Ingen panik liksom.

Gott Nytt År till oss alla

5 gillningar

Gott Slut och Gott Nytt 2022 till Er alla :revolving_hearts:

Nu (eller rättare sagt om åtta timmar, fast det kan väl inte skada att göra det flera gånger…) blundar vi och önskar oss alla ett lättsamt och BRA nytt år :pray: :milky_way: :stars: :heart:

4 gillningar

Gott slut och ett riktigt Gott Nytt År till oss alla här på forumet - jag känner att det kommer att bli ett bättre år än det här som varit. :heart:

4 gillningar

Gott nytt år alla här!! Tack alla för året som gått
@skildkille81 @Merro @Caro @Leaf @mittilivet @onedaymore @Trassel @Trott @Trassel @Rulle

6 gillningar

Gott nytt år på er alla ! :partying_face:

2 gillningar

Tack själv och Gott Nytt År!

1 gillning

Det var svårt att tagga er alla @Noomi som hjälpt mig mycket blev ju borta. Sorry, ni alla som jag inte fick med… ni är alla guld värda.

4 gillningar

@mamma_mu :heart: :heart: :heart:

2 gillningar

Gott nytt till alla er forumvänner - ni är guld värda🥰

3 gillningar

Vill ni veta nåt roligt? Såhär några timmar in på det nya året…

En helt vanlig torsdagskväll i början av februari 2020 sa min sambo sen 7 år:

“jag vill vara promiskuös”

Sagt och gjort, nästa dag på fredagskvällen, åkte han hem till en något äldre herre för lite klassiskt Tom of Finland-umgänge.

En vecka senare åkte han på gruppsexmöte med 5-6 andra män på hotell.

Jag var chockad, världen rämnade under mina fötter. Dels hade jag blivit dumpad, dels måste jag förhålla mig till dessa äventyr min sambo så snabbt satte i verket.

Chockad och förvirrad önskade jag honom lycka till båda gångerna, han var ju lite nervös och sökte stöd och bekräftelse hos mig. Jag som fortfarande såg ut som vanligt på utsidan men var totalt upplöst på insidan.

Efter gruppsexmötet frågade jag artigt hur det hade gått, han berättade att han bland annat fistat en av de andra männen.

Nu såhär nästan två år senare, nu sedan en tid totalt över mitt ex, dyker det alltid upp en bild av hur exet fistar en random man de få gånger jag nu tänker på exet. Jag skrattar till lite och skakar på huvudet… Japp så kan det också gå… :joy:

Gott Nytt År kära medresenärer! :hugs::boom::skull_and_crossbones:

7 gillningar