Mallans Inn 2.0

Ja, fyfan på ren svenska. Jag vet inte om jag läst ngt värre. Måste ha varit en enorm chock för dig @Largo.
Hatten av för att du delar med dig av detta.

3 gillningar

God fortsättning till oss alla på det nya året!

Vare sig du är nyanländ här på forumet, eller har hängt här längre (själv firar jag snart två år som medlem, och det verkar som att det är svårt att hålla sig borta)!

På mina två år som medlem har jag lärt mig att det hjälper något oerhört att skriva av mig smärtan. Det finns en oerhörd kraft i detta forum, att hjälpa, lindra, bekräfta, trösta. Så mycket jag har lärt mig av alla er andra under den absolut värsta tiden i mitt liv! :heart: :heart: :heart:

Önskar er alla en god fortsättning på 2022, och att ni snart ska landa i att ni inte behöver hänga på forumet längre! :joy:

11 gillningar

Alltså jag är sist på bollen som vanligt med Jens Lapidus och Snabba Cash och allt som följer med det… jag har inte läst en enda bok och inte sett någonting.,…

Men… så ramlade jag plötsligt över “Top Dog” på TV4 Play och är helt hooked… superbra intrig och så många vinklingar som man sällan ser.

Kan verkligen rekommendera den… och note to self är att asap gräva fram “Snabba Cash” (för jag HAR den någonstans) ur villervallan i bokhyllan :see_no_evil:

1 gillning

Någon på puben ikväll?
Nybastad och sitter här och läser på forumet.
Imorgon skall jag skrinna på min skrinnskobana på isen. Skottad idag men nu snöar det igen… bra motion imorgon då igen😂
Dotterns bonusbarn skall fira sin födelsedag med skrinnsoåkning imorgon och lite grillande på isen.
Lovas sol men grym nordlig vind så…
men finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder…

5 gillningar

Härligt med motion, skotta skridskobana, åka skridskor, grilla och ha det allmänt gemytligt med barn, barnbarn/bonusbarnbarn… säg mig, VAD kan vara bättre?

Inte se på Top Dog eller läsa Snabba Cash iaf :see_no_evil: :sweat_smile:

3 gillningar

Jaa, säg inte annat. Har sett på casa de papel så ryggen värker av soffliggande . Såå, lite skottande är bara så skönt.

2 gillningar

Låter härligt! Både med skridskor, barnbarn och snabba cash…
Jag sitter bara och hänger här på forumet, messar med en kompis, haft en riktigt rolig dag på jobbet idag.

2 gillningar

Jag messar med en gubbe på fb dating🤪 det skulle ni inte ha trott🤣

6 gillningar

Tjaaaa… det vet jag väl inte faktiskt…

Men jag avundas dig då inte för fem öre med den där gubbchatten :smirk: :roll_eyes:

Skridskoåkning och grillning med barnbarn däremot… massor :heart_eyes:

Måste ju testa men nej, nej, det är nog inte min grej.
Men jösses man får typ 50 gillanden och 49 är något helt hemskt. En va helt ok och skrev genast att han vill träffas. Jag svarade att jag vill nog veta lite mera än bara ett foto. Efter lite frågor så tackar jag nog nej… Skrinnskorna på bara … det räcker väl för mig😂

1 gillning

Tjaaa… jag har inga synpunkter egentligen för jag har NOLL delaktighet på olika former av dejtsajter.

Så antalet gillanden (och värderingarna från det) har jag personligen ingen som helst erfarenhet av… och jag kan iaf i nuet inte ens föreställa mig att jag kommer att exponera mig där heller.

Jag är faktiskt rätt så trött på män i gemen att på allvar ta in i mitt inre liv igen. Faktiskt… så är det så om jag ska vara brutalt ärlig. Även om det säkert låter både sorgligt, uppgivet, åldrigt, “bittert” etc. men so be it i så fall :woman_shrugging:

Men ska jag öht fästa mig på allvar vid en man någonsin igen, då vete katten vad han isf ska ha för kvalitéer för att väcka mitt intresse :woman_shrugging:

[EDIT] Joo… en sak kan jag komma på och det är ett j-t rörligt intellekt… och sådana medelålders singelmän växer sannerligen INTE på trän :joy:

7 gillningar

Mm… att vara 55 år gammal och se på ett foto av en gubbe och liksom gilla det… nej, det går inte. Andra saker är viktigare. En människa som ser ful ut blir ju vacker i ens ögon då den är trevlig.
Datingsidor är nog inte för mig. Och jaa, jag vill ju inte ens ha någon… varför försökte jag ens?
Tog nu bort mig.

3 gillningar

Jag gick också med där, halvt på skoj, alldeles för någon vecka sen. Män sveper nog höger på allt för jag gillas av allt från 35-åringar till 70+. En satt med cigg i näven utanför sin fula husvagn men hade fyllt i att han inte röker. En hade en trevlig presentation men under rubriken ”sånt jag inte borde berötta” eller något liknande hade han skrivit att han gillade hårdporr. Inte porr., hårdporr. Filmade övergrepp tänker jag då. Alltså vilka idioter det finns. Men cirka 150 ”män” gillar alltså mig. Intressant, tror jag går på krogen istället, verkar vara lättare att sortera agnarna från vetet irl😊

2 gillningar

Se sen nya Snabba Cash-serien. Inte gamla. Den är helt suverän.

1 gillning

Alltså iaf jag struntar i hur folk ser ut (nååå inte helt och fullt i ärlighetens namn), men såklart så är utseendet det enda som man har att spela med på en sådan sajt…

Mitt ex såg/ser otroligt bra ut och jag såg i begynnelsen, dvs innan jag på allvar var över honom… och egentligen innan jag fick chans att verkligen pröva min tro på att jag faktiskt var det (och klarade att säga nej) utseendet som en relativt betydelsefull komponent… men efter det så var iaf jag klar med utseendets roll för en relation. Fast det konstaterandet sänkte ju än en gång min tilltro till dessa dejtingsajter.

För vad finns annars att utgå från på typ Tinder… faktiskt noll och inget :woman_shrugging:

2 gillningar

Jippie… var går den?

Har du sett Top Dog?

Ja det har jag och den var suverän tycker jag. Snabba cash är på Netflix. Enjoy😊

1 gillning

Var ser man Top dog?

Minns inte… ska kolla

TV4 Play :+1:

1 gillning