BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Bästa: i morgon kommer barnen !! :heart:

Sämsta: i morgon kommer X för överlämning och lite delning av stuff…jag måste prata om hur jag ska göra med grabbens födelsedag i maj. Hon kommer knappast förstå.

2 gillningar

Bästa idag mitt ex hästar går ingen ting efter flytten

Sämsta idag hörde rykten om att han ska ha barn med den nya tjejen tycker synd om barnet om det är så att få en pappa som snart är pensionär

2 gillningar

Fy fan är det enda jag har att säga, vilken idiot

Ja verkligen om det är sant han har aldrig tagit hand om sina andra 4 barn

Näe… Alltså man undrar ju verkligen hur vissa människor är funtade!
Kram till dig

1 gillning

Sä typiskt - de fattar ingenting utan bara kör på i sitt race tills det skiter sig igen. Ingen reflektion eller rannsakan.
Kram

1 gillning

Sämsta/Bästa: Mitt x har jobbat dag och natt nu i 2 veckor med att förklara och bevisa vilket misstag han gjort som lämnade mig.Varför känns det inte bra? Var det inte det jag ville skulle hända?
Trodde som många andra här att jag aldrig skulle komma vidare utan honom,utan tryggheten.
Men jag känner att jag har gjort det…jag har tagit många kliv framåt.
Kram på er alla.

9 gillningar

Bästa: Min son 5 år:
-jag kan inte sova, kan du vara här inne?
Jag: -Jag kommer om 10 minuter. Ska bara fixa disken klar.
-men då sover jag ju redan!

Sämsta: Min fru var här och ville småprata, diskutera hur det är här hemma. Hade ingen lust att prata med henne. Om HON nu valt att sticka härifrån är det inte hennes hus längre Hon vill ha både och känns det som.

6 gillningar

:heart:beklagar!

Bästa: jag avslöjade honom i vår säng med en annan
Sämsta: det hände i måndags, vill bara dö

1 gillning

Fy f…n!

1 gillning

Åh, stackars dig. Måste kännas vedervärdigt… :broken_heart:

1 gillning

Hur mår du idag Gittan, har precis kommit på min kille i vår säng med en annan tjej nu i måndags :cry: Och vet inte vad jag känner, känns som jag har tappat kontakten med mina känslor och känns som jag väntar på att något ska hända men vet inte vad. Är det en känsla du känner igen?

Jag vet inte vad jag känner, har antagligen inte förstått det jag såg än… livlös kropp är det enda jag känner, inga tårar, inget hat, ilska…

Det har gått drygt 6 månader för mig nu så nu känns lite bättre.Jag hade en magkänsla i ca 4 nånader föra och fråga också men nej han älska mig.Kvällen han erkände att han hade haft henne ett halvår och planerat att flytta ihop med henne
Jag flytta hem till min syster trots att det var mitt föräldrahem.Första tiden kunde jag inte äta sova fick panikångest.Blev sjukskriven i 4 månader och fick en depression av all skit.Men nu har jag börjat jobba och gråter inte lika ofta men mår väl fortfarande inte riktigt bra.Vi träffades när vi var unga jag 16 ex 20 och det är det enda förhållande jag har haft.Men skriv av dig här det har hjälpt mig jättemycket./ kram

3 gillningar

Bästa: tycker att min dotters och min relation känns väldigt bra nu.
Sämsta: kan inte sluta älta sveket. Upptäcker att jag är mer ledsen än arg. Imorgon har det gått 4 månader sedan hans dubbelliv uppdagades.
Att jag inte kan släppa detta gör att jag får svårt att koncentrera mig på jobbet.

2 gillningar

Vidrigt! Fy fan. Alla styrkekramar till dig.

1 gillning

Det bästa: Han ringde bara för att höra hur allt går och jag bröt inte ihop efter att ha pratat med honom. Båda sakerna är första gången.
Det sämsta: Detta är första dagen som har känts ok så jag tar mig faktiskt friheten att hoppa över “det sämsta” denna gång.

2 gillningar

Fy fan att behöva uppleva det. Hoppad karma ger honom livslång impotens. Kram :heart::heart:

2 gillningar

Hoppas det