BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Tack så mycket :purple_heart:

Bästa eller Sämsta:
Ja,mitt x har brutit ihop totalt.Poletten har ramlat ner skulle man kunna säga.
Han skakar,gråter,ringer,skickar tusentals sms om hur mycket han älskar mig
och att allt var ett stort misstag från hans sida.Vi pratar och pratar så som vi
aldrig gjort på 20 år… Han har visat mig så många sidor som jag inte hade en
aning om att han hade.
-Otrohet
-Likgiltighet
-Erkännande
-Ånger
-Krälande och känslor

Det märkliga är att jag har varit knäckt i 6 månader för att detta hände och för 1 månad
sedan hade det som händer nu varit min högsta önskan.Men… jag är inte säker på att
jag vill längre faktiskt… Visst är det märkligt…

5 gillningar

Sämsta: Var o hämtade sommardäcken hos den gammla grannen. Fick dra hela historien igen … fan vad det satte fart på ångesten.
Bästa : Messade med dottern, hon kommer i några dagar … gud vad skönt.

2 gillningar

Bästa: Min bästis man fixade nya däck till bilen och hjälpte mig att byta dom
Sämsta: Var tvungen att träffa x idag på grund av möte med Soc

6 gillningar

Bästa - träffade mitt ex en stund idag och kände för ett ögonblick att jag är glad att jag inte längre lever tillsammans med honom.
Sämsta - se ovan.

Jag blir både så sorgsen och glad att den känslan ilade förbi. Vem gör det mig till? Är jag också en som ger upp? En svikare. En som tar lätt på kärlek och känslor?
Är allt jag känt för honom en illusion?

3 gillningar

Även om mitt x inte var otrogen kanske på samma vis så tror jag inte det är så märkligt. Alla vill ju må bra och känna sig trygga. Tror man vill vara trygg i “att nu är det slut” än att man måste börja vela och jobba på känslor igen. Tänker lite åt det hållet att det är jag som är elak för att jag inte tog henne tillbaka.

1 gillning

Bästa: mina barn som sover brevid
Sämsta: inget idag faktiskt

2 gillningar

Bästa: Fick igång gamla nintendo 8-bits igen. Spelade Super Mario med min 5 årige son. Vi har tagit 100tals tops i några dagar och rengjort spel och konsoll.

Sämsta: Mitt x ringde och ville småprata för hon tyckte det var ensamt nu att inte bo här och ha någon att prata med. Men det är ju hon som bestämt att flytta för jag är tråkig och har pratat FÖR mycket Och för lite och fel och konstigt och att man inte fattar och en massa knäppa saker.

Eller att man vill ha det man hade innan man blev sviken? Men det går inte för relationen har förändras? En del av det man älskade var ju tryggheten och tilliten till varandra som inte är densamma efter detta? Även tankarna som att “vi kommer aldrig svika varandra”, “till döden skiljer oss åt”. Sånt som man vet nu inte är sant längre, då kanske just den relationen inte lockar? Förstår ni hur jag tänker?

1 gillning

Tack. Det ungefär så jag menade men fick inte fram det. Jag som känt mig stabil de senaste 2 veckorna har fått bergochdalbana på känslorna igen. Jag vill att mitt x ringer och säger att hon älskar mig, men om hon gör det, så tror jag inte på henne pga det som hänt. Därför vill jag också att hon inte ringer och säger något. tilliten är borta. Och det måste till mer än bara att hon säger “jag är ledsen och vill hem”. Har sagt att hon får komma hem om hon söker hjälp, riktig hjälp utifrån och verkligen berättar allt hon gjort.

5 gillningar

Bästa: Mitt ex har hört av sig och visar tecken på ånger och saknad, vacklar i sitt beslut.
Sämsta: Mitt ex har hört av sig och visar tecken på ånger och saknad, vacklar i sitt beslut.

7 gillningar

Åh @Gaea, så svårt… Kan tänka mig alla känslor och tankar som rusar igenom dig nu!
Varm kram! :heart:

1 gillning

Tack! Ja, det är inte lätt. Snurrar rätt bra i skallen nu. Kram! :heart:

Bästa: Barnen till mig idag!
Sämsta: inget just nu, men ska träffa x ikväll med barnen för vi ska ha lite påskpyssel. men det kommer nog gå bra. känner mig starkare.

3 gillningar

Bästa idag : Hoppade in i bastun för här skulle jag leda upp min arma lekamen inför ett träningspass på Driverangen. gud vad gott.
Sämsta idag : Satte på Kent låten “Den sista sången” ooossååå var man nere i kolgruvan igen, från ingenstans satt man o storlipade… gud vilket helvete…

2 gillningar

Sämsta: För 18 år sen på påskafton gifte vi oss. I år skiljer vi oss.
Bästa: Jag har alla tre barnen hos mig :two_hearts:

Oavsett är det för mig precis som för andra ytterligare en stolpe att ta sig igenom, en storhelg ensam. Skulle vilja sova bort den men sonen har föreslagit starwars marathon så det får det bli.
Glad påsk goa fina vänner här inne :heart:

9 gillningar

Du har det viktigaste hos dig, dina barn! Fokusera på dom så går det bra

2 gillningar

Sämsta: Jag börjar mer och mer inse att allt är förlorat.
Bästa: Jag kan äta hur mycket påskgodis jag vill eftersom jag ändå går ner i vikt :pensive:

1 gillning

Det bästa: xmannen gjort slut med sin nya. Kanske finns ett hopp om återförening.
Det sämsta: att jag har mår skit och dottern orkar inte med mig utan åker till pappa.

1 gillning

Bästa: Trevlig påskmiddag hos föräldrarna.
Sämsta: Saknar… :cry:

2 gillningar