BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Vad du har kämpat, starkt av dig… du ska vara stolt över dig själv.
Kramar tillbaka

1 gillning

Bästa: Mitt jobb som skolbusschaffis när barnen diskuterade om de vann 1 miljard kronor.

-åh, det är ju jättemycket, då skulle man kunna köpa vad som helst ju!
-tänk, allt som finns kunde man köpa.
-ja verkligen. Då skulle jag köpa en egen dator och ett playstation.

Log lite åt det för det var det största han kunde komma på att vilja ha. De går i 3:an.

Sämsta: Tja, inget särskilt mer än att man kör 35 mil i en omkrets av 5 mil. Så man är i samma by 4 gånger dagligen.

2 gillningar

Bästa: Jag har tagit ett glas vin och satt mig i soffan för att titta på något jag vill. Första gången på 4 månader som jag kan uppbåda nog intresse och fokusera nog mycket för att faktiskt uppleva det jag tittar på och inte bara låter Tv:n stå på.

Sämsta: inget speciellt (förutom att mitt liv inte är som jag vill)

9 gillningar

@Lejonet det måste vara ett gott tecken! Att kunna sätta sig i lugn och ro och kolla på tv. Fint!

3 gillningar

Bästa: känner för första gången på två månader att jag mår ganska ok trots allt… jag kommer nog klara detta…

Sämsta: Saknar mina barn grymt mycket

7 gillningar

Bästa: haft söndagshäng med goda vänner, så som man hade i ungdomen.
Verifierat av expert att min bodelningskalkyl och utköpskalkyl som x ifrågasätter är helt korrekt.
Sämsta: absolut ingenting. Hittills.

5 gillningar

Bästa: 1:a 18 hålan på golfbanan. Riktigt kul, tänkte bara på vad fan boll jävxx tog vägen :slight_smile:
Sämsta: Brukade alltid stressa hem till tanten efter 18 hål.Nu kunde jag ta det riktigt lugnt… Jo det kändes :frowning:

4 gillningar

Bästa idag varit ut med hunden och har haft besök av en kompis.

Sämsta idag saknar att ha någon att krama och sova tätt tillsammans med saknar den fysiska beröringen så in i helvete efter att sovit tillsammans i 37 år så är jag ensam

5 gillningar

Bästa - nu är det bara en vecka kvar innan han flyttar. Jag har köpt alla möbler har vill ha och känner att jag ha hyfsad kontroll. Det känns så jobbigt allting men förnuftet säger att det kommer bli bättre när han flyttat, åtminstone så småningom

Sämsta - värsta veckan väntar. Har varit bortrest ett par dagar med min mamma och det har varit väldigt känslosamt. Och så kom jag hem och skullle sova i sängen, bredvid hans packade flyttkartonger. Många sammanbrott och dessa förbaskade eviga tårar. Jag är så trött på de!

5 gillningar

Bästa: träffade en vännina efter en vecka hemma i sängen
Sämsta: har konstant ångest, stress i kroppen efter det jag har upplevt, ser fortfarande de bilderna av tjejen i vår säng… och hela händelsen

2 gillningar

Bästa: Precis vart på en resa i Filippinerna och haft det underbart. Kom hem igår och det vart en bra övergång till jobbet idag vilket känns underbart

Sämsta: Spelar ingen roll vilken ände i världen man åker till så följer tankar och känslorna efter en som en igel som suger energin ur en lite i taget.

6 gillningar

Välkommen hem igen armadeus!!

1 gillning

Skönt för dig att han flyttar snart, man behöver vara ifred och sörja.
Jag längtar så efter min lägenhet…
Kram

Bästa: Jag är ledig inatt och hundarna är trötta och nöjda.
Sämsta: Jag har trillar ner flera hack i sorgen kan än en gång inte förstå att han är borta…

Bästa: varit i Norge hos min familj
Sämsta:hem till bodelning och verkligheten

1 gillning

Välkommen hem :smiley:

1 gillning

Bästa: börjat följa familjerådgivarens råd och ta hand om mig själv. Planterat i trädgården och bakat bullar själv för första gången i mitt vuxna liv. Mår bättre och bättre för varje dag.

Sämsta: Snöh-vetet föll ner idag igen! Strax efter att jag sått och grejat i trädgården.

3 gillningar

Bästa: Mina killar (vuxna barn) bor hos mig den här veckan. Jag får möjlighet att skämma bort dem med god mat och en glad mamma.
Sämsta: saknar familjelivet enormt mycket, men jag fokuserar på glädjen över att ha båda barnen hemma samtidigt.

3 gillningar

Sämsta: sov dåligt med ont i magen och drömmar. Antagligen delvis för att jag skulle träffa beteendevetare idag.
Bästa: Grät ut på samtalet, råkade se x med nya 5 minuter efter samtalet och reagerade inte särskilt mycket mer än " jamen va fan!" Sen var jag på gymmet och då dök den nya upp där. Och det gick BRA! Sket i henne och körde på !

5 gillningar

Bästa: sonen och jag tog en långpromenad i Haga Parken
Sämsta: x fortsätter att kontakta vänner och bekantas döttrar som är i 20-årsåldern, varpå våra vänner och bekanta (föräldrarna) kontaktar mig och undrar vad fan han håller på med. Vad vet jag, skulle uppskatta om dom frågade honom istället för mig

1 gillning