Vi nyskilda i Uppsala

Vilsenman_74 - rätt ska vara rätt…:wink:

För mig är det absolut inga tråkiga dagar. Har ganska fritt jobb och är inte så jättestor skillnad mellan helg och vardag. Funkar utmärkt med 17/8 alt 18/8 för min del. Ska vi säga någon av dagarna premilinärt. Är det så att någon annan på forumet kan då så kan de då eller så får jag förmånen att träffa dem på en annan dag helt enkelt :slight_smile:

@Vilsenman_74 - det verkar si så där med respons här förutom från dig :smile::pray:. Kanske glädjande att de mår bra, är upptagna av annat eller både och!
Det blev på tisdag 18/8 i Uppsala! Ska vi träffas? Andra som vill och hinner se detta kan ansluta sig :slightly_smiling_face:

Ja, absolut, vi träffas den 18/8. Låter som en bra idé. Vet du något bra ställe? Om inte så kan jag försöka fundera ut något och ge förslag på något senaste söndag, eller om det dyker upp någon tredje person här som föreslår något :slight_smile:

Hej! Jag träffas gärna och 18:e funkar toppen! Ser fram emot att få träffa er i samma situation :hugs:

Då är vi 3! :slightly_smiling_face: Vet inte vilken situation jag befinner mig i nu eftersom det går upp och ned… :astonished: Kommer själv att befinna mig i Gränby så gärna träffas däromkring - bara ni inte tycker att det är för enahanda område :smile: (Har kvar :dog: på hotellet, därav) Arenahotellets restaurang? Pizza Hut? Gränby Centrum?..

Eller föredrar ni att träffas på en pub/krog utan matintag?

Jag äter gärna. Har ingen alls koll på vad Arenahotellet har för mat men Pizza Hut känner jag tiĺl bra och gillar pizzorna. För mig spelar det ingen roll vilken av dessa vi kör på. Vad säger ni andra? Ska vi ses kl 18.30, känns den tiden ok?

Roligt att även du kommer med. Ska bli trevligt att träffa er båda!

Det ska bli intressant att träffas utifrån dessa förutsättningar. Utbyta erfarenheter med människor i olika känslosituationer/processlägen och nyttigt att dryfta med andra än sina vänner :thinking: 18.30 för min del låter utmärkt. Oavsett vilket mående/mindset jag traskar in med på tisdag så ska jag försöka att bidra med annan känsla än en sammankomst för en likvaka :laughing: @nastaandetag - bor du i närheten av Gränby som exempelvis Pizza Hut där fungerar för dig? Själv kan jag både vara en finsmakare eller gå på hak- viktigast är umgänget och syftet i sig :wink:

Nu med så pass kort tid kvar tycker jag att vi spikar tisdag kl 18.30 vid ingången till Pizza Hut i Gränby. Vi ses @Finnsdetlivfinnsdet och @nastaandetag

Absolut @Vilsenman_74, @nastaandetag ! Jag kommer dit utsatt tid. Mot förmodan, om ingen av er kan/vid ändrade förutsättningar - hör av er vänligen senast vid lunch, 12-tiden så att jag hinner “omdirigera mina planer”. Annars ses vi 18.30 i morgon :slightly_smiling_face:

18.30 på PH blir toppen, ses då :+1:t3::hugs:

Åh, ser att ni varit på träff här tidigare. Om det blev av?
Jag bokar in mig själv på nästa sammankomst redan nu :slightly_smiling_face:

Det blev av. Vi var totalt tre stycken inklusive mig själv på Pizza Hut. Det var väldigt trevligt. Det skulle vara kul att ha någon träff igen, eller vad säger ni andra @nastaandetag och @Finnsdetlivfinnsdet ?
Jag är rätt flexibel på datum och tider då jag inte har några barn eller så. Min spontana tanke är att det vore trevligt att ses i november som känns inte alltför långt fram i tiden, men inte heller så nära jul då ni säkert är mer upptagna med julen då.

November låter som en bra idé tycker jag. Jag är också flexibel, då jag bara har stora barn.

1 gillning

Låter bra. Det vore roligt om vi denna gången kunde bli fyra stycken minst. Vi får avvakta lite o ge dem lite tid o svara.

1 gillning

Vi tänkte sikta in oss på att preliminärt köra en träff i Uppsala senare delen av november. På grund av Corona i Uppsala så tyckte vi det var olämpligt att ha något före 17 november, men någon kväll av datumen 24, 25 eller 26 november är mitt förslag eftersom det är tisdag-torsdag och sannolikt lite mindre folk ute på restauranger.

Skulle någon av kvällarna 24-26 november, tisdag-torsdag fungera @nastaandetag, @Finnsdetlivfinnsdet och @Pussla ? Kom gärna med förslag på var vi ska vara.

Alla andra förutom ovan nämnda är också välkomna oavsett var man är bosatt, men räkna med att vi vill hålla till i Uppsala!

Jag försökte tidigare göra mig av med titeln Anordnare av forumträff via instruktioner från @Caro men det funkade inte riktigt, men kanske inte gör något då jag nu håller på dra ihop en träff igen :rofl:

1 gillning

Jag uppdaterade din titel till “Huvudanordnare av forumträffar i Uppsala” nu. Hoppas jag tolkade din önskan rätt.

/Admin

Hej, jag vill ta bort titeln helt. Det blir dessutom ingen träff i år pga Corona.

Tack för att du fråga och vänligen ta bort titeln helt så jag har mitt vanliga användarnamn här på forumet.