SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Innerst inne hatar jag dig…hatar att du gjorde som du gjorde…men du kunde väl inte annat just då. Du hade en familj…men ditt behov gick före och att inte känna som man ska kan man ju inte styra över. Men du gav aldrig oss en chans…jag trodde vi var stora i vår kärlek ihop m där gick jag nit. Du hade nåt bra, kanske du har nåt bättre nu, vad vet jag.
Du är bye bye för mig!!

4 gillningar

Varför gav du dig efter en man som var upptagen? Var i ditt billiga lilla huvud tyckte du att det var rätt sak att göra?
Du har hamnat på fel frus shitlist! Jag glömmer aldrig! När du minst anar det kommer jag att stå där och med en fingerknäppning vända upp och ner på din tillvaro. Jag kommer att krossa dig!

Så skulle jag vilja skriva när det är riktigt dåliga dagar/stunder. Annars tä ner jag följande:

Du försökte knäcka oss men du lyckades inte. Vi är starkare än någonsin och vi är fortfarande tillsammans, gifta, medan du är ensam och kan ruttna bort lika ensam

7 gillningar

Förbannade jävla skit!!! Var du tvungen att förstöra allt???

3 gillningar

Grattis på bröllopsdagen nosen! Hoppas det blev ett bättre liv för dig :heart:

Snällt sagt @Jonas79

2 gillningar

Sanningen har alltid en tendens att komma fram… karma coma… När jag är redo kommer jag att gå vinnande ur detta. Och ungefär då hoppas jag att du börjar inse vad du förlorat. Bye bye loser!

3 gillningar

Jaha då ska jag få lida 2 veckor utan mina barn pga ditt val att säga upp våra liv!! Hoppas verkligen du gjorde rätt val så åt minstonde en av oss mår bra i det här. Sjukt att en annans val kan krossa min framtid och vision. En kärnfamilj som aldrig går att återskapa. Du ska veta hur jävla ont detta gjort mig och barnen. Har fått genomgå ett rent helvete pga dina val. För 5 månader sedan ville jag inte leva med den smärtan jag kände. Men jag blir starkare för varje dag som går, ibland hoppas jag du förstår vad du gjort!

6 gillningar

Hörru @Jonas79, din nya kärnfamilj är DU & ungarna, kom i håg detta

4 gillningar

Sååå ensamt och tungt ibland bara… men jag blir starkare med tiden som går :raised_hands:

6 gillningar

Du skrev idag återigen att lämna mig var det bästa beslutet du tagit i ditt liv, det är din vecka och barnen är hos mig. Jag spelade oberörd och skrev oj vad det sved…

Men jag menar det och du är ett as.
Hoppas du njuter av nästa fylla och nästa kille

”Ta mig tillbaka”

Sms som absolut aldrig ska skickas!

Vi kommer aldrig få en bra relation…aldrig…

Är så lågt att du inte har respekt nog att hålla igen lite om din nya kärlek på sociala medier. Och dessa fjanterier. Är ni 12 år? Hur kan du/ni vara så okänsliga efter allt bråk och otrohetsaffär?Och så pratar du om att vi behöver få en bättre relation. Sanslöst att man inte har mer förståelse för mänsklig psykologi. Ser fram emot när hon kommer att radera dig precis som hon har raderat sin exmake/pappan till hennes barn när er kärlekshistoria är över. Alla klyschor och citat. Jag skäms. Och nu har hon börjat lägga upp bilder på våra barn också. Allvarligt? Har ni noll koll på det här med att inhämta vårdnadshavares samtycke? Ska suga på den karamellen… I will be back

1 gillning

Misstänker att hon gör detta för att jävlas med mig. Vilket gör det ännu värre. Eller är hon så beroende av sociala medier och visa upp hennes klassresa att hon inte kan låta bli. Hon är störd och gränslös. Ni båda är det. Undrar vad hennes andra bonusbarn tycker nu? När hon pratar om hennes nya familj om 6 personer. De är tydligen ”out” och mina barn ”in”. Så lätt man kan byta ut barn tydligen.

1 gillning

Grattis på 55 års dagen. Du börjar bli gammal🤣 det var nu jag tänkt att vi sitter i gungstolen med vårt barnbarn, reser och njuter av livet. Nähä, det blev inte så . Hoppas hon gör din dag bra, bättre än jag skulle ha gjort.Jag skulle ha Firat med familjen, bakat nåt gott. Men nej, du valde annorlunda. Hon måste ju bara vara helt underbar. Grattis än en gång.Känner mig värdelös efter alla dessa år.

1 gillning

Läste gamla brev och lappar som jag sparat sen början.
Jag borde avslutat redan då… jag vet att du sagt att kärleken till mig växte fram, att du inte var förälskad. Men jag var uppenbart helt dum i huvudet.
Har du någonsin under alla dessa år varit kär eller älskat mig, eller har du bara levt på den tydligen villkorslösa enorma kärleken och bekräftelsen jag gav dig?

3 gillningar

Hur ska mitt hjärta kunna gå vidare! Du var verkligen mitt allt. Så orättvist att älska någon med sådan kraft och efter 15 år inte få den besvarad mer. Att det bara dog i dig är så svårt att greppa. Här står jag kvar med hjärtat i tusen bitar och en tiggar hatt i handen. Älskar dig nosen :heart:

4 gillningar

Hatet. Hatet mot dig blir jag inte av med. Jag har fått all hjälp i världen för att återvända till livet eller rättare sagt överlevnad. Efter att jag gjort allt för dig och barnen, övergav ni mig allihop. Ljus i tunneln finns gällande barnen. Du var den som förstörde mitt liv, det är det enda minnet jag har av dig.

1 gillning

Jag har alltid ställt upp för dig, jag tog hand om dig när du var sjuk ,var en trygg bonuspappa för dina barn,betalde din utbildning , fixade jobb till dig , köpte en gård för du ville ” bo på landet”.
Sen hade du ”inga känslor kvar” , efter 10 år , men det jävliga var att du flyttade 3 dagar innan du hade sagt , jag hann inte ta avsked från barnen , så jävla fegt!!

2 gillningar

Wow @Nissen7 fy fan va tråkigt