SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Kära Spöket (eller något väldigt mycket fulare, som jag alltid kallar dig i mina tankar)

Det sägs att det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra. Jag tror bestämt att du bokat plats där! Hoppas du ska trivas.

Vet inte hur du fick för dig att en man som är gift kan vara ”mannen i ditt liv”, han var ju redan mannen i mitt liv! Om du letade efter mannen i ditt liv, kunde du ju börjat avverka de lediga männen istället. Nej vänta, det gjorde du ju faktiskt! Också!

Du stal allt från mig. Efter dig är mitt liv kaos och ruiner. Det blir aldrig detsamma igen, även om vi låtsas i korta stunder. Måtte du brinna i helvetet för det du gjort.

8 gillningar

Nej din son hade varken feber eller var sjuk i helgen.
Han ville helt enkelt inte åka hem till er och visste att det var enda sättet du inte skulle tvinga dit honom.
Jag blev lite förvånad över att han var kvar hemma och trodde först att du inte orkat att komma och hämta honom då dottern gjort tydligt att hon inte ville till er. Så bra att du ändå försökte med sonen, men han har inget intresse av att dela de val du har gjort.

3 gillningar

Du svarar mig inte. Jag har inte förstått vad som hänt. Varför möter du mig inte? Har du så lite respekt till mig trots att alla konsekvenser är baserade på dina val. Jag varnade dig redan i början att det kunde ge stora konsekvenser. Men nu när jag givit dig många chanser till att ta kontakt med mig och diskutera utan framgång, kommer jag tyvärr göra det du mest fruktar. Jag kommer kontakta din sambo och berätta vad vi gjort. Jag kommer ge honom den respekt du inte kan ge mig. Jag kommer kontakta honom personligen utan att gömma mig. Jag är beredd att förlora alla chanser med dig. Lika bra att köra all in. Jag vill ändå inte ha en person som inte kan va respektfull i mitt liv. Jag är så otroligt kär i dig men jag vill inte. Ge mig ett slut nu!!! Måste fixa slutet själv…

Grattis på födelsedagen nosen :heart: Älskar dig mest av allt!

Hur kan man vara så jävla feg? Du kan försöka lura dig själv, men jag vet. För jävligt att det drabbar en hel familj. Så jävla onödigt. Kommer nog aldrig förlåta dig för hur illa du hanterat detta, och hur illa du behandlat mig under det senaste året. Men ska sluta vara arg. För min skull. För din skull kommer jag aldrig göra något mer. Hoppas innerligt att du en dag kommer till insikt om vad du kastat bort.

2 gillningar

Hur kunde du göra så här mot mig och din familj? Så vidrigt och äckligt som er två får man leta efter.
Det har bara gått 5 månader och du hade tänkt ta med din nya på ditt barnbarns dop.
Tur att dina barn har lite innanför skallbenet för ni två saknar uppenbarligen allt. Brist på empati och respekt, ja det visste du ju redan.

5 gillningar

Inte en tår har du fällt över våra 22 år. Jag har fällt desto fler. Senast nu ikväll, när dina okänsliga kommentarer fick mig att inse att mina drömmar inte betydde ett enda skit för dig någonsin. Det gör så ont, så ont. Tre veckor till under samma tak. Jag räknar ner.

7 gillningar

Grattis på din ettårsdag utan mig. Om inte du firar så gör garanterat din mamma det. Min voodoo-docka ska få sig en extra nål i foten dagen till ära.

8 gillningar

Tänker på dig varje dag och saknar dig…
Varje jävla andetag utan dig gör ont…
Du är mitt allt…

Jag förstår inte. Så många gånger du sagt att du är lycklig, älskar ditt liv, är tacksam, skickat ut önskningar i universum tillsammans med mig. Jag har älskat dig, kramat dig, uppmuntrat dig, burit dig när du inte orkat. Kan allt det ändras på några månader?
Är felet att jag älskar dig så mycket att du tror att du inte älskar mig tillräckligt? Är det verkligen så tragikomiskt att en flört med ett gammalt ex online blivit till förälskelse och det är mer värt än allt vi är tillsammans?
Jag kommer inte dö om du lämnar men den lyckliga delen av mitt liv och drömmarna tar slut nu…

1 gillning

Läste just ditt sms där du önskar mig en god natt. Vet att du hoppas på att jag ska svara något liknande, men vet du vad: Jag önskar dig en natt fylld av överjävliga mardrömmar. Att du vaknar svettig, desperat och full av tankar på mig, och på all smärta som du har orsakat mig. Och med vetskapen av att jag aldrig, aldrig kommer att förlåta dig!

12 gillningar

Karma is a bitch. Stay tuned…

3 gillningar

Nämen grattis! Så länge som du burit den där offerkoftan! Och nu äntligen är den förtjänt! Stackars dig som fått bilen skadad av din nya partners ex! Så synd om dig, du som är så snäll och oskyldig, ja som ett lamm, faktiskt. Ska man inte kunna dejta redan upptagna kvinnor utan att deras partners blir förbannade? Jättekonstigt, jag fattar ingenting! Snygg kofta, förresten! Den är verkligen DU, på något sätt…

10 gillningar

Glad midsommar mitt älskade allt… saknar dig varje sekund❤️

Först skickade du en midsommarhälsning på förmiddagen. Och sen ringde du på eftermiddagen. Du lät så miserabel. Jag fick nästan dåligt samvete för att jag hade så roligt när inte du hade det. Undrar om du har känt så nån gång?

1 gillning

Jag lider och mår skit när jag vaknar och inser att ”vi” är över. När jag kommer ihåg hur du satt mitt ibland din familj och mitt emot mig och skrev meddelanden med honom. Hela tiden. Du har ingen respekt för mig trots alla gånger jag burit dig under åren.

Jag älskade den du var men jag hatar den du är nu. Jag hatar honom för att han medvetet förstör vår familj.

2 gillningar

Första midsommaren utan dig med barnen?
Allt gick bra, vi grillade och sov i en sommarstuga.Vad gjorde du? Bryr du dig hur det gick?, hur jag mådde?

Jodå jag försökte spela att allt var bra men jag hatar dig fortfarande…Så jävla mycket så du kan inte ana Och varje högtid blir jag ännu mer påminnd av den känslan. När du klev ut genom dörren dagen innan nyårsafton för att åka till tågstationen för att dra till en kille du suttit och chattat med i vårat hus! Exakt där högg du kniven precis där du visste!

Hoppas din kväll var skit och du mådde bara hälften så dåligt som mig, men jag vet att du inte gjorde det för du är ett känslokallt svin!!!

3 gillningar

Hej!

Ville bara säga att jag hatar dig! Du har blivit den mest vidriga av personer! Du är så full med skit så det nästan är synd om dig!

Dra så långt åt helvete det bara går ditt jävla äckel!

3 gillningar

Du vet om att din nya går och pratar om mig, dig och oss till Y’s fru, redan första gången hon träffar henne? Hon försöker verkligen rättfärdiga sig själv och vet inte om hon ville förekomma mig med att berätta sin version. Men jag skulle aldrig dra in våra vänner och prata om er, men bemötte vad din nya sagt, vilket var mycket.
Hon såg givetvis till att fråga om de brukar träffa och ha kontakt med mig, vet inte om hennes baktankar var att jag skulle få veta.
Vännen sa även att vår dotter verkade ledsen och inte var sig själv, förutom när hon och deras barn var själva. Samt att din nya knappt sett år vår dotter, inte frågat eller bjudit in henne till samtal eller verkade intresserad trots att de satt nära varandra. Och här satt jag och peppade vår dotter när hon kom hem och klagade på att din din nya var med och sa att “jag hoppas att hon är snäll mot dig”.
Jag har även fått veta via dem att ni letar lägenhet för att flytta ihop, men ni bor ju redan ihop?
De verkar inte, baserat på vad din nya sagt tro att det håller så länge mellan er. Hoppas du tycker hon är värd allt det här.

Sen så tyckte Y att det var extremt pinsamt första gången han träffade dig och S.
Sitta och hångla på restaurang framför en kompis första gången de träffas, han undrar om ni är fjorton år?

1 gillning

Vad gör du vaken så här sent som 02:00och mailar om lån? Du har inga höga tankar om mig märker jag i det du skriver för du tror jag försöker slippa undan att betala… jag har gjort allt som du velat hitintills… jag har betalat min del av skulderna och dragit åt helvete och låter dig vara lycklig… Varför skulle jag ljuga? Har aldrig klarat av att ljuga för dig någon gång under 11 år även när jag försökt… så varför skulle jag göra det nu?
Nä jag älskar dig så varför skulle jag vara elak?

2 gillningar