SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Du avslöjar dig mer och mer. Hur länge du gått och inte sett framtiden med din familj, med mig som fru.
Socialamedier var något du inte delade dig själv på, du var noga med ditt privata.
Du totalvägrade ställa upp på selfien med oss båda eller bilder som båda syntes i.
NU sätter du upp en massa på dig och barnen och framför allt dig och HON.
Jag föraktar dig mer och mer för var dag. För att du inte var ärlig. För att du inte var rakryggad att ta i våra problem. För att du inte orkade vara stark när jag var svag. För att du inte ställde upp för mig när jag verkligen behövde dig, även om jag inte såg det själv. För att du lämnat oss i jakten på DIN lycka.
Hoppas du hittar vad du söker, hoppas du får känna samma smärta jag upplever just nu.
Sveket som ingen är värd att känna…
Jag önskar jag kunde hata dig, jag önskar du kunde försvinna från vårat liv.
Du, den enfaldigaste människa i världen, som går omkring och tror att jag är okej med allt detta…

6 gillningar

Har inte hört ett ord ifrån dig på snart tre månader. Du bor i ditt nya hus med din nya tjej, ett hus du köpte efter en månad. Du har inte sagt förlåt och du har inte en enda gång frågat om jag är ok. Idag är det vår bröllopsdag och jag går sönder. Tror inte ens du kommer ihåg vårt datum och att det är idag. Hatar dig för det.

2 gillningar

Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar att jag fortfarande älskar dig. Det känns som jag inte har något liv igen utan dig. Jag vill så gärna glömma dig men det går inte… Du finns kvar i mitt innersta rum i hjärtat, när skall du komma dig ut… saknar dig så…

8 gillningar

Din ursäkt är PISS värd för mig. Brinn i helvetet.

3 gillningar

Om du bara sagt förlåt så skulle jag gjort vad som helst för dig. Jävla älskade skitstövel.

1 gillning

Vet du hur ont det gör att vara osynlig för dig?
Jag går sönder. Och det skiter du i.

2 gillningar

Jävla idiotjävel jag hatar dig för allt lidande du orsakat mig den senaste tiden efter våra 20 år ihop. Falske jävel. Idag berättade du att du träffat en ny och känner att det är seriöst. Hoppas hon dumpar dig brutalt och hårt så du får smaka på din egen medicin. Jävla skitstövel, jag hatar dig för allt!

3 gillningar

Jag vet hur det känns :disappointed::disappointed: Gått igenom samma sak, hoppas karman kommer ikapp dem :pray:

1 gillning

Jag hatar hur du först fick att tro att jag var felet, att jag misslyckats, sårat dig, inte varit där. Det faller platt när jag nu fick reda på att du skrivit “jag älskar dig” till en annan person. Innan du ens berättade att du vilje skilja dig, på grund av mina brister. Jag kan förstå det. Det han ha varit så, och vi båda var en del av det. Men du bedgrog mig, innan du ens sa något till mig.
DU ÄR DÖD FÖR MIG!

1 gillning

Du fick mig att må så dåligt! På bara några veckor… På bara några veckor förändrades allt. Jag var ingenting för dig längre. Eller var jag någonsin det? Du la all skuld på mig medan du redan inlett din nya relation. Under våra år undrade du om jag var seriös. Känns ju rätt makalöst uselt nu när jag var den enda av oss som var seriös.

Våra år var helt bortkastat. Totalt slöseri med tid. Du visste mycket väl vad jag hade gått igenom i mitt liv. Ändå gör du det. Och mycket värre dessutom. Jag har mina sidor men jag har tusan ta mig bara varit snäll och lyhörd gentemot dig. Även efteråt trots allt du gjort och trots allt jag hade kunnat åsamkat dig.

Men jag är inte den personen. Någonstans vet jag att jag är bättre och förtjänar bättre. Du har förstört så mycket FÖR mig och INOM mig. Hoppas jag aldrig någonsin ser dig igen eller hör talas om dig även trots vi har gemensamma vänner som av en helt otrolig anledning fortfarande umgås med DIG. Och din nya… Den tredje parten. Moralkompassen är helt fel hos er alla.

Glöm aldrig bort vad du sagt och vilken person DU ansett dig vara.

/Jag som var stolt över att vara vid din sida

3 gillningar

Nu är det jag som ligger vaken och är ledsen - igen! Helvetes jävla man hur många tårar och vakennätter ska jag behöva lägga på dig? Trodde att jag kommit längre i min process och skulle vara lite mer oberörd men tydligen inte. Hatar dig!

5 gillningar

Jag älskar dig fortfarande och jag saknar dig varje dag och flera gånger om dagar.Du är sista jag tänker på innan jag somnar och första jag tänker på när jag vaknar.det gör ont på mig oavsett vad jag gör.Jag kan inte se hur fan jag ska klara mig igenom det har helt ensam.
Du som hade så stora planer för oss,och nu inte ens svarar en del av minna mail eller sms fast jag ser att du är uppkoplat på messenger och ser allt samt att jag ser att du har läst sms.
Det gör att jag bara blir så jävla frustrerade att jag vill bara sms mer och mer och jag mår sämre och sämre.
Du lämnat inte bara mig men våran barn känns som, och allt som vi har planerat. Du som hade en ideal på hur jag skulle se ut och så och väljer nu en gammal jävla gubbe.
Fy på dig.

2 gillningar

Nu är det verkligen förändrat i vårt liv…
Trodde aldrig det skulle gå så här långt. Trodde vi var unika och starka ihop m så fel jag hade. Nu går jag vidare. Kommit en bit i min process och det känns lättare o andas nu… …
Som låten what doestnt kill u make u stronger…även om det gör förbannat ont. Smärtan går ju inte att beskriva…

4 gillningar

Hej
Igår pratat jag för första gången men en kvinna som gjorde att jag kunde le några gånger och till och med skratta.Det är något som jag inte gjort på längre på grund av dig.
Igår hade jag barnen och du passade direkt för att dra till honom. Du anar inte hur jag mår när jag tänker på dig men den vidriga gubbe som du en gång sa va så ful.
Jag gav dig allt jag hade och du gav upp våran liv,det är du som ska få stå för konsekvenserna att barnen ibland inte kommer att må bra.
Och hur fan ska dem tro på att äktenskapp är viktigt, när deras mamma bara lämnat allt för en jävla gubbe men fina ord.
Men hoppas att den dag inte kommer, dagen som du vaknar och tänker (vad fan har jag gjort).För då även om du vill komma tillbaka så kommer jag att inte ta dig för att jag kommer aldrig mer kunna lita på dig.
Jag kommer att mår bättre, och då ska du få se att det va du som blev bekväm och inte jag. Du och din jävla telefon som du spenderat så mycket tid ihop med.
Och din företag som du trodde så mycket på ,den är skit och kommer aldrig blir något av den för att du har inte rätt fokus. du ger upp allt.
Och du som inte orkat jobba 100% på flera år hur ska du göra nu.

Detta hade sån jävla lust att smsa idag.

2 gillningar

Inga bra idag.Känner mig arg och irriterade och vill bara skicka sms efter sms till henne. Kommer inte att få nån svar så skriver istället har.

Hur fan kan du göra så mot mig. Jag som gav upp allt för dig, lämnat mitt lans,min familj ocgh vänner för dig.
Hur kunde du bara döda alla drömmar som vi hade. Du sa att jag va aldrig närvarande och jag inte fanns där för dig.
Du som fick göra allt som du vill ,när du vill och det va ofta att du vill ha allt omgående.
Du som lovat mig att alltid vara där för mig i dem tuffa tider. Vart är du nu???
Du som lämnat mig som dem sista 16 år inte haft nån mening.
Vi va på hotell mindre än 1 månad innan kom och sa att du va ledsen att du skulle göra mig illa.
Jag gav upp allt för dig vet du ens vad det betyder.

1 gillning

det har säger precis allt jag vill säga till dig
https://www.bing.com/videos/search?q=i+hate+you+i+love+you+lyrics&view=detail&mid=B8DC2331938CE87E46BCB8DC2331938CE87E46BC&FORM=VIRE

Jag skäms verkligen över dig och den man du blivit. Att du snart är 40 och inte ser vilken skada du gör mot dina egna barn och andra människor. Jag skäms att jag inte lyssnade mer på mina inre varningar och gick ifrån dig redan 2009. Att jag valt dig som pappa till mina barn är något jag för all framtid kommer att ångra precis som du själv sa till mig för ett par veckor sen. Men till skillnad från dig så hatar jag inte, hat är ont och föder ondska. Jag tycker synd om dig som är så vilsen i dig själv. Stäng av du och bete dig som du gör och var så säker på att du kommer sluta upp i din ensamhet som en enstöring. Egoistisk, elak, feg, svag och lögnare är de orden jag förknippar med dig nu. Det spelar ingen roll hur du var tidigare för allt är bortglömt. Människor kanske ser dig som världens snällaste, men sanningen är tvärtom. Du har mycket ont inom dig som ligger och bubblar och när man väl får möta ditt andra, sanna jag så är man inte vatten värd. Oavsett vem man är, din mamma, din fru, din syster, din flickvän alla har fått smaka på ditt kalla jag! Ser du mönstret? Endast kvinnor…gå till en psykolog och ta tag i dig själv för dina barns skull!

3 gillningar

Nu har 1 år gått.
Jag trodde att jag skulle ha kommit längre i mitt
"Nya liv"
Men du tog alltför stor bit av mig att det gick att komma över på ett år.
Det som tog 18 år att bygga upp tar mer än ett år att komma över.
I iallafall för mig.
Hur du känner och tänker vet jag inte, och det har du aldrig delat med dig av.
Du lät mig leva med dig i 18 år i tron att allt var bra, att du älskade mig. Även in i sista timmen innan du lät livet vändas upp och ner för mig.
Fegis.

6 gillningar

Här kommer ett till… det är en tuff period nu.
Jag har förstått vilken slags man jag levt 18 år med.
Med så många resdagar per år så var det svårt för dig att komma hem till ett vanligt Svenssonliv med en fru att ta hänsyn till. Ett hus som behövde underhåll, våra djur som krävde sin skötsel.
Det enda du ville göra var att göra dina grejer som du tyckte var kul. Inte behöva ta ansvar för någon eller något.
När dina barn var små och blev lämnade av sin mamma. Då valde du jobbet främst, och lämnade dom med mig. Jag vädjade till dig att vara hemma mer för att jag inte orkade med både mina och dina barn, men nej du var “tvungen” att åka på dina jobb resor.
Jag ställde alltid upp, för jag älskade dig.
I nöd och lust.
För dig var det visst bara i lust.

6 gillningar

Du var visst tvungen ändå att dyka upp och visa upp dig så lycklig med Mr Skithög på det ställe du dessutom köpt biljetter till mig i present! Fy fan vad jävla respektlöst!
Vad fan är det som hänt med dig? Hur kan en människa bli så totalt förändrad i sitt beteende?
Har du alltid varit så här? Vem fan är du egentligen?
Och Nej, du kan inte hämta barnen en dag tidigare den här veckan bara för att det passar ditt nya lyckliga schema! Håll dig till vår överenskommelse nån gång! Hur svårt ska det vara att förstå att jag varken vill se eller höra nåt från dig? Håll dig för fan undan! Empatistörda monster!

Go to hell!!

7 gillningar