Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

wohoo såg precis att jag kommit upp i VIP medlemskap på actic haha meh undrar det om visar att jag hänger där lite för mkt :grimacing: :laughing:

1 gillning

På slutet av stekningen för mig så finns det risk för lite lutsendimma om man inte har väldigt bra teknik. Besvärligt när man ska steka raggmunkar iaf

1 gillning

Take it from me, ska du köra dubbelvåffeljärn är det bara Åviken som gäller! Min dröm.

(Jag har Wilfa enkeljärn och det funkar fint. Två barn!)

1 gillning

äsch, fan hatar verkligen fredagar ibland…

Förrut var fredag och helg det bästa, nu är måndag morgon och jobb helt suveräna dagar.
Livets twist. Suck!

Även om jag inte tycker att helgen är fullt så hemsk längre. Men rätt så. Saknar våra program och att ha någon att dela stunderna med. Inte bara helgstunder utan kanske ännu mer vardagsstunder.

1 gillning

Håller med, måndag helt ok, fredag kväll inte lika kul längre

Är väl att jag så tydligt vet hur jag vill tillbringa kvällar som dessa

Jag med. Och inte är det ensam med tårar som rinner.

Idag ät sista dagen på betänketiden. Känsligt. Samtidigt som jag vet att det skall göras så vill man ändå inte. Ta det definitiva beslutet.
Det är för sent för återvändo men skulle ändå inte vilja. Inget skulle ändras även om det skjuts på en vecka, en månad, ett halvår. Men steget…

3 gillningar

Ja den där dagen minns jag väldigt väl även om det nu är över 2 år sedan…
även om det är tungt så låt tårarna rinna och var snäll mot dig själv

Det är väl så att man alltid kommer minnas. Men han får komma med pappret. Gör inte ett strå i kors för den saken. Fast eg borde jag överraska honom och sätta pappret framför näsan på honom. Men har inte den styrkan

Smyger in. Behöver nåt starkt i kväll.

Hej, jag hittade också in här, några timmar efter ”alla andra”. Verkar ha handlat mycket om våfflor och gin&tonic ikväll… märklig kombo :thinking:

Här hemma har det varit träning, sedan hämtpizza med sonen. Vi avrundade kvällen med att simultant kolla på en actionfilm och prata om hans filosofistudier. Ett smakprov från vår kväll: ”Men nu har jag kommit underfund med att de ibland bedrar oss, och det är klokt att aldrig helt lita på sådana som bedragit oss, det må vara blott en enda gång.” Descartes, 1600-talet… Klok gubbe. Så var han medelålders, också. Bra ålder.

2 gillningar

Här har det också varit träning. Och algebra. Fantastiskt sätt att fira in helgen på.

2 gillningar

Såg exets nya kärlek två gånger idag, hon som väntade i kulisserna. Idag höll hon upp dörren för mig när jag kom med en massa grejer (jag var ihop med en arbetskompis som tur var.) Jag sa till och med tack! så jag är sjukt stolt över mig själv för att jag är så balanserad och nöjd med fredagskvällen. Bara vara hemma med sonen, kan verkligen inte klaga på livet. Andra gången jag såg henne så satt jag i bilen, hon utanför. Valde att se rakt igenom henne. Nån måtta får det vara.

4 gillningar

Blir det Göteborg på söndag?

Heeej! Vilken tur att jag sladdade in här jag med! Fick också till ett Indoor walking pass i dag efter jobbet! Skönt, för jag har jobbat hemma i dag! Hade typ gått 500 steg till kl 17!:see_no_evil: Sedan blev det hämt thai och ett stort glas :wine_glass:

2 gillningar

Haha, förhoppningsvis drack @Vilsenman_74 GT under tiden han gjorde våfflor och sedan ngt annat till våfflorna :stuck_out_tongue:

1 gillning

Länge sedan jag drack en GT… blev lite sugen nu. Gick faktiskt förbi läskhyllan på Kvantum härom dagen… Oh my God vad många varianter det fanns på Tonic nu för tiden! Inte bara Schweppes… :laughing:

Absolut.:grin: