Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

välkommen! Hoppas det är bra med dig!
Själv är jag helnykter. Hur skulle det vara med en taxichaufför i natt som inte kan köra hem någon?!

Haha, det är aldrig för sent att ge upp sägs det!

Helt övertygad om att man kan leva ett bra liv utan att uppskatta whisky😇

Tackar, jodå det är bara bra. Nä inga onyktra chaufförer… :grinning:

Ja, hur gör man.
Känner själv det att jag skulle vilja ha en relation med en gång som man redan har helt tillit till och vet vilken sorts mat/godis/filmer man ska titta på tillsammans uppkrupen i soffan.

2 gillningar

Jag fick testa en superexklusiv whiskey vid ngt tillfälle men inte ens den gillade jag, ägaren till flaskan blev mkt besviken :rofl::rofl::rofl:

Det har jag också funderat på… Hur hittar man den personen?

Tänka sig, precis vad jag kommit fram till. Mitt liv är helt OK utan whiskey men jag har ta mig tusan försökt :slightly_smiling_face:. Köpte en Jura, dyr som tusan men den smakade lika illa den.

Min granne här är whiskeyfantast och det finns goda sorter tycker jag. Men när han tittade bort så hävde jag över det som fanns i mitt glas i hans så sa jag att den var god och hade tomt glas då :laughing:

Förstår dig Lynxan :wink: Det är inte gott…

Exklusiv behöver inte betyda bra.
Men ofta är vällagrade exklusiva och bra.

Men ge mig vilken exklusiv spritsort som helst med apelsin/ citrus så kräks jag på stört.
Gaalet djävla äckligt😂

Har hört “där man minst anar det” så jag har börjat lyfta på några stenar ute i skogen för kanske… :joy:

Känner att jag börjar bli lite överdriven…

Haha! Jag var i skogen och hämtade granar till hästarna men det fanns ingen sån person där, verkligen där man minst hade anat det i så fall!

Tips, skåne dräller av trevliga personer. Leta där

Lite väl långt för mig dock…

Var bor du då?

Juras own?

Den är då svinbra i min mun… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aha, det är i Skåne man ska hänga :grinning:

Tycker skåne är mysigt. Och inte så snöigt heller för den delen. Och de som säger att skåningar pratar konstigt (bortsett från malmö) har aldrig varit i Dalarna då!

Ja, det heter den kanske… nån 16 åring iallafall.

Jag har 10 mil till Göteborg ungefär, minst 30 till Skåne.