Lämnad för andra gången av samma man

Här ljuger jag om min ålder​:rofl::rofl: är ju ” bara ” 53. Jippi, vilken trevlig överraskning…:rofl::rofl: denhär resan får en att flippa ur totalt. Vet knappt vad man heter…

1 gillning

Wow, har du flippat ur @mamma_mu ? Är du “bara 53 å några månader” nu ?? Då räknas du till övre medelåldern och ta mig fan fortfarande het för jävligt många. Skit i tänket gammal, blir du kär å sånt så blir du naken inför den människan och prydheten åker ut med badvattnet. Börja med att tänka bort din otrogna man, satsa på dig och se fram emot sol å sommar. :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

4 gillningar

Tack, tack. Det ska jag​:+1::heart_eyes:

Medel emojis tycks inte gå att använda…

Har mitt 9 månaders barnbarn här. Första ggr han är övernatten här. Min x skulle komma en sväng igår för att mysa med sitt barnbarn men han valde annat… Vet att jag stalkar men då han inte hänger på Wall så vet jag att han är med sin nya. Det var ju dethär jag inte skulle bry mig om men tycks ju göra det ändå.

1 gillning

Inte nån Wall, wa skulle det vara

Fick inbjudan av vänner till lokala krogen. Yes, härligt. Behöver inte sitta ensam hela kvällen. Imorgon ser jag x efter 2 veckors paus. Huh. Längtar och avskyr i en blandning. Nog blir det bra en vacker dag.

2 gillningar

Ta och roa dig ordentligt nu i kväll @mamma_mu… Skit i morrondagens bekymmer, du måste lätta på innehållet i ryggsäcken nu, han har gjort sitt val, tycker det är tveksamt om du bör längta efter han - han har ju tidigare varit ute och smakat på andra kvinnor, du har lidigt tillräckligt tycker jag.

1 gillning

Tack igen för det du säger. Jo vi hade skoj. Skönt att ha nåt att göra såhär på lördagskväll. Ska och bör göra mitt bästa att komma över honom. Går inte liksom på dessa 5 veckor men på väg… på väg…

4 gillningar

Idag har vi ( x o jag) fällt några träd, släpat kvistar och sågat hela dagen. Längesedan vi gjort nåt ihop överhuvudtaget. Pratade dittan, dattan, inget om skilsmässan. Lagade mat som förr. Åt, och gick ut o fortsatte. Hade en bra dag. Sedan for han o vinterbadade. Textade sen och sade att han kan vara lugn, jag älskar inte honom mera. Tycker om honom jo, men det är annat. Fick bara ett smile tillbaka. Jag är klar med honom. Känns bra. Hoppas jag fortsätter att känna såhär.
Min älskade man, 35 år tillsammans. Nog känns det så sorgligt ändå.

7 gillningar

Bra jobbat @mamma_mu

1 gillning

Så, en ensam helg igen. Två hundar som sällskap, alltid något. X var förbi en stund igår. Tog hundarna på länk. Idag sågs han lämna hemmet med en dam. Det svider. Till mig har han vägrat att berätta något. Jag har bara fått gå på magkänslan. Hatar det. Men vet vad ni säger, vad gör jag med den infon? Säg det ja. Fick genast klump i magen och illa att vara. Nu blir det no contact som gäller! SKA FÖRSÖKA

2 gillningar

Vad skulle jag göra utan er alla här? Så tacksam

1 gillning

Känns så dumt att det står att mest uppskattad på forumet vid mitt namn. Ni som är här nu så det var för typ 11 år sedan… då hängde jag här i två år. Blev röstad till den som mest behövde en hotellnatt i Stockholm. Jag fick flygbiljetter och hotellnatt av forumet då. Träffade sedan mina kompisar här på forumet irl. Ena har jag ännu kontakt med.

8 gillningar

Hade ett skit veckoslut. Dåligt väder och ensamheten var enorm. Var också ledig förra veckan så dagarna blev långa. Igår mådde jag ännu värre, kanske för att x sågs med sin nya. Sov inget förra natten men for ändå på jobb. Där brast det sedan efter någon timme och tårarna bara sprutade. Kunde inte stoppa. Ringde till arbetsplatshälsovården och frågade ifall jag kan få en tid till psykolog. Hör o häpna det fanns en annuleringstid tills idag. Annars är det ca 3 veckors kö. Åkte dit men måste sitta i bilen o storgråta först. Textade förstås till x att nu föll jag neråt igen och fick ett riktigt fint svar. Jag skrev att jag trodde jag var stark men tydligen inte… han svarade att visst är du stark, kanske den starkaste jag känner… det värmde .
Nåja, väl inne hos psykologen så grät jag och pratade om vartannat. Efter en stund skrattade jag redan och kunde skämta. Gud va skön känsla när klumpen for bort från magen och hon ( en äldre dam) var superbra. Kanske inget nytt men… så skönt att prata med någon man inte känner.
Sedan kom jag hem och satte på byket, åt ( har inte ätit sen lördag) och nu känner jag mig som en ny människa. Ögonen värker och trött som fan men annars ok. Grymma dessa känslostormar… Sörjer inte x som människa, vill inte ha honom tillbaka men sörjer allt som inte blev som jag tänkt. Har skamkänslor för att inte jag har kunnat hålla ihop familjen. Jag har alltid haft huset fullt med barn och deras vänner. Ungdomarna har alltid hängt här… Nu är huset fullständigt tomt. Enda som hörs nu är en mus i diskskåpet…
Ex har jag lite skrivit med. Han skriver alltid bara snällt och positivt. Jag gör inte det alltid…
Har lååång väg kvar ännu men vet att det blir bra. Nu måste jag bara ut och söka mig själv och bli kär i MIG SJÄLV.

11 gillningar

Men kära @mamma_mu, tycker fan inte att du ska skämmas, det finns andra goa människor här inne som kan klä det i bättre ord - men skämmas, icke helvete.

Sen skrev du att " du åkte hem å satte på byket " , jag trodde för ett ögonblick att du var en man och kom hem å knulla någon - hepp… Fel fel fel , så det kan bli…

1 gillning

Hihi, det är en viss skillnad på finlandssvenska och rikssvenska.

Lördagsmorgon kl 6.45
X här igår och fälla träd för att dottern med sambo skall komma idag och fixa ved till sig. Allt ok tills jag frågade ifall jag kan ta båten idag. Då blev han besvärad och sade tyvärr, han har båten. Då visste jag ju att han skall mad sin nya till mitt älskade lande. Mitt hus, där jag jobbat ihjäl mig, där alla mina saker finns. Huset som vi byggt upp.
Fan så illa det gjorde. Förstås satte jag sedan ett sms om hur jävligt det känns och att hon sen får städa stranden också mm. ( sandstrand med massa tång) var inte så snäll i mina ord men kunde inte annat.
Var med dottern på en tjejkväll igår men väntade bara på att få komma hem och gråta. Så redan i bilen brast det. Satt sedan här med henne och sambon ( skild med 3 små barn) och grät floder.
Nu funderar jag på att skriva min x att vi inte skall ha någon kontakt eftersom jag inte tycks klara av det. Trodde jag skulle göra det men HENNE klarar jag då tydligen inte av.Skitliv.

4 gillningar

Men så okänsligt och respektlöst av honom att ta med sin nya till ditt och hans ställe! Och utan att ens fråga dig först. Inte OK. Jag fattar inte varför de som lämnat har så svårt att visa åtminstone pyttelite respekt mot den person som de en gång sa sig älska.
Vad kan du göra för att styra upp tydligare regler kring användningen av era gemensamma ägodelar, tills ni bodelat?
Stå på dig! :muscle:

2 gillningar

Satt ett meddelande där jag skrev att nu måste jag ha en månads paus att inte ses , inte skriva sms. Bad honom respektera det. Får se… hur jag klarar det. Ska fan i mig göra mitt bästa… och ännu lite bättre.

2 gillningar