Höstträff i Göteborg 4 oktober - avslutad tråd

Ja gör det, vore superskoj,. Jag kan ta mig till sthlm. Sannolikheten borde vara stor att ngn stockholmare kommer också. Där verkar typ alla skilja sig. Jag bodde där tidigare och nästan alla mina grannar hade skilt sig någon gång.

Säg till nästa gång du ska till Uppsala!

absolut!

Nähä, barnen hade helt egna planer så jag får utebli idag. Men jag tar gärna en aw eller något om någon vill framöver. Hoppas ni får det trevligt!

1 gillning

Tack för en trevlig fikastund i höstregnet :slightly_smiling_face:

6 gillningar

Tack alla för en välbesökt höstträff i ösregnet. Blöteborg visade sig som vanligt från sin bästa sida… och mitt cerise paraply syntes bra bland alla de mörka!

Innan vi skildes sa vi att vi ses i januari. Efter genomlevd jul, familjehögtidernas nr 1, finns det nog stort snackbehov! Och det regnar ju i Göteborg även i januari… :open_umbrella:

12 gillningar

Tack själva, väldigt trevligt och som alltid trevligt att få ansikten bakom namnen :blush:

5 gillningar

Nu kom även jag hem. Så jag tror jag var sist av alla, och längst bort med. Det är ju bara 25 mil bort men ska man cykla och åka tåg så tar det sin lilla tid.

En välbehövlig träff för mig också, även om jag känner att jag kommit längre i skilsmässan än många av er så blir det emellanåt ensamt när vänner runt omkring lever i tvåsamheter, och att man inte varit utanför länsgränsen på flera månader.

Nu är det så att jag blandat ihop era alias med vilka ni är, men det tar jag senare, fast tror det var @Buttan som kom med att när man har stort hus kan man hyra ut en soffa eller liknande. Jag har alltid haft ett öppet hem för alla som önskar och behöver sällskap, över en kopp kaffe, lunch, en natts sömn, eller något annat som jag kan ge. Har fått det ifrån min första flickväns föräldrar, då jag fortfarande kan komma dit när jag vill och veta att det plockas fram en extra kopp tex.

Så därför säger jag det till er med. Skulle någon behöva samtal, tröst, gemenskap eller ett fikastopp under en resa så är det alltid öppet för er som jag träffat.

Ha en riktigt god natt!

11 gillningar

Hej alla!

Ja, det var trevligt att träffa er i verkliga livet och få ansikten att hänga upp alla alias på. Det var också spännande och samtidigt ledsamt att höra er berätta. Jag fick intryck av att många av er fått lite distans och återhämtat er och det var skönt för mig att se.

Så stort tack för igår!

4 gillningar

Det verkar varit en lyckad träff. Roligt att höra.
Hur många blev ni?

Ja, om en lite hastigt sammanfattar de stora dragen i Berättelsen om Kraschen så blir det faktiskt ett ganska eländigt koncentrat. Men helt riktigt observerat: man tar sig vidare, och kanske mer än så till och med. Jag tycker att det är en av styrkorna med forumet, att vi kommit olika långt gå på vår resa framåt.

1 gillning

Vi blev tio, och från lite olika ”årgångar”. Några av oss var med i somras i Göteborg, några hängde tillsammans på forumet för några år sedan, någon nyare också tror jag.

Jag kunde inte hänga på er träff senast men skulle gärna hänga på nästa om det passar. Jag har 10 mil till Gbg men bra väg så jag hoppas jag kan nästa gång.

3 gillningar

Missade också träffen men hoppas vara med på nästa gång.

3 gillningar

Hej

Jag heter Eva och är hyffsat ny här. Har läst mig till att ni har haft träff/träffar. Skulle vara väldigt roligt att få vara med på en. Och bara träffas och prata lite.

1 gillning

Vi anpassar oss förstås till Coronarestriktioner men det blir såklart fler träffar @Mamsen! :yellow_heart:

1 gillning

Ja det förstår jag :blush:. Tänkte bara när det lättar den dan det gör det

1 gillning

Jag är också intresserad att ev.hänga på när det blir möjlighet att träffas :blush:

1 gillning

Hänger gärna på om det blir fler träffar.

Jag hänger också gärna på!

Halloj!

Finns det något intresse att ses, många av oss har väl fått våra två sprutor? Än så länge går det ju att ta en träff utomhus! :blush:

3 gillningar