Höstträff i Göteborg 4 oktober - avslutad tråd

Jag måste hålla det lite öppet om jag kommer eller inte. Vill gärna men flyttar dagen efter till ny lägenhet så det kan bli tufft att ge sig iväg.

4 gillningar

Vi ses kl 13.00 på samma ställe som förra gången, dvs innanför grindarna till Trädgårdsföreningen (ingången från Centralstationen-sidan). Det finns fler ingångar men det är den som är närmast Rosencaféet som gäller!

Då det ska regna på söndag gissar jag att mitt cerise paraply kommer att kunna användas som kännetecken för att hitta mig även den här gången, om det kommer någon som inte var med sist.

Vi ses! :open_umbrella: :smiley:

4 gillningar

Yes!

Jag bor i trakterna och tänkte att jag ska försöka titta förbi om barnen tillåter det. Är ju väldigt ny här, men tänker att det kan vara skönt att träffa nya personer med liknande erfarenheter.

2 gillningar

Du är så väldigt välkommen @Eakm! Då ses vi imorgon!

1 gillning

Hmm ligger det nära Clarion hotel post?

Jättenära! Typ 100 meter? Gå över bron över kanalen bara och till vänster. “Alfons Åbergs hus” är ett brunt hus som ligger till höger om ingången till Trädgårdsföreningen. (Och dit ska vi INTE imorgon!)

1 gillning

Haha, check. Då ska jag nog hitta, ska se till och ta mig ner om inget händer. Förmodar att parkering vid centralen är den närmsta parkeringen

2 gillningar

Nu är jag ju lite i branschen (vi kan ta det imorgon) men hade rekommenderat Ullevigaraget, Nordstan eller Heden framför centralen (svindyrt!) alla gånger.

Kolla www.trafiken.nu (välj P uppe till vänster) så hittar du nåt. Finns även som app! :slight_smile:

2 gillningar

check, kollar upp dem

1 gillning

Vill försöka komma loss och vara med på träffen.
Hade varit trevligt att träffas över en fika.

2 gillningar

Do it @trajja1050 !

1 gillning

Jag kommer imorgon, ser fram emot att ses🤗

2 gillningar

Åh vad kul. Jag ska också försöka komma.

1 gillning

Välkomna, alla! :yellow_heart:

Ni verkar bli så oerhört många på denna träff. Många som bor i eller i närheten av Göteborg här inne. Hade varit kul att vara med. Hade jag fått med mig någon så hade jag gärna åkt och träffat er alla. Blir det en ytterligare träff i framtiden så ska jag ta och åka själv.

1 gillning

bor du långt ifrån? tror väl de flesta kommer själva :wink:

Jag kommer fortsätta kalla till träffar… och ser gärna att det blir en Sverigeträff (Norden såklart! Sorry @mammamu) också!

2 gillningar

Uppsala, jo säkert kommer de flesta själva. Vi hade en liten träff i Uppsala och vore ju väldigt bekvämt att slippa köra 40 mil och kunna turas om så en liten tanke var att någon av dem skulle följa med

aha, just ja. det läste jag nog om, var lite sugen att försöka ta mig upp då. Jobbar ju mkt i sthlm och även ibland i uppsala