Höstträff i Göteborg 4 oktober - avslutad tråd

Vi som sågs och fikade i Göteborg i juli sa då att det vore kul att följa upp träffen med en ny till hösten. Nu tycker jag det är dags att börja planera den så att den blir av! :tada:

Söndagar verkade då vara bästa dagen, så vi kör väl lite vanlig hederlig omröstning om lämpligt datum. Jag föreslår till att börja med:

27 september
4 oktober
11 oktober

5 gillningar

Så kul! Nu vill jag hänga på! Jag kan 27 sep och 11 okt!

4 gillningar

Hej!
Jag läser aktivt sedan tidig vår men är inte lika aktiv i skrift men vill gärna komma på träffen i Göteborg😀
Kan 27/9 och 4/10.

4 gillningar

Fint, @Caro!
Jag kan den 27 sept och 4 okt.

4 gillningar

Kan möjligen 27/9 och 4/10

4 gillningar

Vill gärna haka på denna gången. Kan dock bara 4/10.

3 gillningar

Hej Caro! Jag missade förra träffen och vill gärna haka på. Kan följande datum:

4 oktober
11 oktober

4 gillningar

Tur vi har dig som är lite handlingskraftig…måste vara björnbärsbusk-röjandet som sitter i :grinning:

27/9
4/10

3 gillningar

Kan alla datumen tror jag.

3 gillningar

Bra Caro, tur att vi har dig!! :kissing_heart: Som det ser ut just nu kan jag alla datum!

3 gillningar

Åh jag önskar så att det inte var så långt bort, hade gärna varit med.

4 gillningar

Bra initiativ Caro😊
Som det ser ut nu kan jag alla datum.

4 gillningar

Den 4 oktober verkar vara det datum som fungerar bäst för flest!

Rosencaféet i Trädgårdsföreningen var en bra mötesplats förra gången och ägarna önskade ju oss dessutom hjärtligt välkomna tillbaka, så preliminärt är det platsen. Jag dubbelkollar någon dag innan att det fortfarande är öppet för säsongen.

7 gillningar

Inskrivet i papperskalendern…yes, old school :slight_smile:

2 gillningar

Jag med😥

1 gillning

Ser tyvärr ut som om att jag kommer vara i kungens tjänst då…

Oj, en höstträff. Jag skulle ju gärna hänga på. Jobbar den helgen men ska försöka byta bort någon dag. Vilken tid skulle det bli på dygnet, då jag har en bit att åka.
Ja, om man nu får följa med då jag inte var med förra gången :face_with_raised_eyebrow:

1 gillning

Attans, @Ike! Om kungen ändrar sig är du välkommen till Göteborg! :sweden:

Förra gången sågs vi på eftermiddagen, @skildkille81. Då hann några resa en bit till Göteborg och det blev helt lagom med ett par timmars fikande innan det var dags att åka hem och laga middag.

3 gillningar

Jag ser verkligen fram emot att träffas igen för några av oss förhoppningsvis, och gärna några som inte var med förra gången! Vore verkligen kul!

4 gillningar

Synd att det är så långt, hade gärna kommit annars☺

3 gillningar