Höstträff i Göteborg 4 oktober - avslutad tråd

Hej alla!

Ja, det var trevligt att träffa er i verkliga livet och få ansikten att hänga upp alla alias på. Det var också spännande och samtidigt ledsamt att höra er berätta. Jag fick intryck av att många av er fått lite distans och återhämtat er och det var skönt för mig att se.

Så stort tack för igår!

4 gillningar

Det verkar varit en lyckad träff. Roligt att höra.
Hur många blev ni?

Ja, om en lite hastigt sammanfattar de stora dragen i Berättelsen om Kraschen så blir det faktiskt ett ganska eländigt koncentrat. Men helt riktigt observerat: man tar sig vidare, och kanske mer än så till och med. Jag tycker att det är en av styrkorna med forumet, att vi kommit olika långt gå på vår resa framåt.

1 gillning

Vi blev tio, och från lite olika ”årgångar”. Några av oss var med i somras i Göteborg, några hängde tillsammans på forumet för några år sedan, någon nyare också tror jag.

Jag kunde inte hänga på er träff senast men skulle gärna hänga på nästa om det passar. Jag har 10 mil till Gbg men bra väg så jag hoppas jag kan nästa gång.

3 gillningar

Missade också träffen men hoppas vara med på nästa gång.

3 gillningar

Hej

Jag heter Eva och är hyffsat ny här. Har läst mig till att ni har haft träff/träffar. Skulle vara väldigt roligt att få vara med på en. Och bara träffas och prata lite.

1 gillning

Vi anpassar oss förstås till Coronarestriktioner men det blir såklart fler träffar @Mamsen! :yellow_heart:

1 gillning

Ja det förstår jag :blush:. Tänkte bara när det lättar den dan det gör det

1 gillning

Jag är också intresserad att ev.hänga på när det blir möjlighet att träffas :blush:

1 gillning

Hänger gärna på om det blir fler träffar.

Jag hänger också gärna på!

Halloj!

Finns det något intresse att ses, många av oss har väl fått våra två sprutor? Än så länge går det ju att ta en träff utomhus! :blush:

3 gillningar

Starta en ny tråd, tycker jag! För det är väl ingen mening med att vänta ända till 4 oktober?
Det går att ändra titeln på tråden när datum är bestämt.

2 gillningar

Ja gärna! Men starta en ny tråd. Håller med. Annars är det lätt att missa!

1 gillning

Fins det inga träffar för ensamma i Kalmar.

Det är ingen ”arrangör” som ,Inger bakom träffarna, utan du kan bara starta en tråd som heter t ex träff i Kalmartrakten. Gör ett inlägg och se om det finns intresserade!

Tack ska försöka , man kan ju inte åka hur långt som helst för att träffa folk i samma situation .

Måste man vara från Gbg? :roll_eyes: På en eventuell träff?..Har inte orken att dra igång en själv hemma vid men skulle kunna tänka mig att åka en bit för att träffa lite folk. Eller det kanske är creepy :joy:

1 gillning

Det är personer bakom som fixar träffarna, inget centralt så det går att göra foeumträffar där folk är.
Själv så kommer jag från Småland men fixade en träff i Malmö, träffades på ett fik, gick i parken mm.
Så en skön avkoppling några timmar på ett x2000.

2 gillningar