Forumträff - Stockholm lördag 14 januari 2017

Jag är inte så bevandrad bland caféer. Är norrortsbo och inte ofta i stan

Jag tycker ni ska gå till Vetekatten

1 gillning

Jag är nere i svart hål idag, men vill gärna komma med imorgon om jag tagit mig upp. 16 funkar för mig. Fint att man kan gråta om man inte kan hålla tillbaka… Vetekatten är mysigt, Sturekatten nästan ännu mysigare. Vilket som för min del. Hoppas vi ses imorgon.

Vetekatten låter bra. Vi kör på det. Återkommer med adress.

Hoppas att du orkar komma på träffen! Förhoppningsvis kan vi ge varandra lite energi att orka kämpa på.

1 gillning

OK, nu så.

Lördag den 14:e Januari klockan 16.00 på Vetekatten träffas vi.

Adress dit är Kungsgatan 55 i Stockholm.

Mer får gärna anmäla sig som vill komma.

//Armadeus

2 gillningar

Jag kommer till kl 16.00. Något tips på hur jag känner igen er? Ska vi ses utanför?

Vi kan ses utanför. Säg bara forumträff så är det vi.

Jag har ingen ork idag, sovit dåligt och orkar inte ta mig in till stan tyvärr. Fastnat i energilöshet och gråt. Får hoppa över träffen men vill gärna hänga med nästa gång. Kanske redan i februari de som kan och vill? Hoppas ni får en fin träff idag <3

Ha en trevlig träff! Är så avundsjuk på er. Hade gärna kommit men bor så långt bort💖

Vi har gått in. Skriv om nån mer är här

Tack snälla @armadeus och @morgondag, det var så trevligt och bra för själen att träffas :sparkling_heart::sparkling_heart:

2 gillningar

Stort tack till dig också! Hoppas att vi kan ses snart igen och att det då är flera som har möjlighet att komma!

2 gillningar

@morgondag
Tack för hopp o inspiration till att delta på träffen idag💞Hoppas ni hade trevligt, och jag ser fram emot nästa tillfälle t forumträff i Sthlm.

2 gillningar

Jag vill tacka @Luckepucke och @morgondag för en väldigt trevlig och givande träff. Det var så skönt att kunna prata med så förstående människor. Kunna prata av sig utan fördomar, bara förstående och tröst i blicken. Och kunna ta del av de sorgsna historier ni hade och dela med er. Även om man inte känner varandra, så kändes det som vi kände varandras sorg på en mycket djupare nivå.

Tack för mötet igår. Det var väldigt givande och jag träffar er gärna snart igen

5 gillningar

SÅ ledsen att jag inte kunde! Dök upp massa jobb… och nu har jag breakat med min “dejt”… mitt nya “plåster” som min terapeut kallade honom… (Men plåster i en positiv bemärkelse alltså). Bara varit lite mycket de senaste två veckorna!!
Fint att ni hade det bra! Ska vi försöka ses igen?

1 gillning

12 inlägg delades in i ett nytt ämne: Stockholm lördag 28 januari 2017

Tråden blir evighetslång om alla gamla inlägg står kvar. Jag skapar ny tråd.

Tråden stängd. Ny tråd för träff 28 januari startad. :slight_smile:

1 gillning