Forumträff - Stockholm lördag 14 januari 2017

Osäker om jag kan på kvällen, måste kolla med min dotter om hon kan vara hemma med sonen, återkommer :grinning:

Låter kul (och läskigt för en lite blyg) med en träff.
Tror jag kan lördag kväll. Återkommer under veckan mer bestämt😊

Jag hade gärna följt med, men jag tror att det är alldeles för tidigt för mig. Jag är för nedbruten, orkar inte ens hålla ihop ett par timmar. Nästa gång kanske jag är starkare. :cry:

Kom och gråt med oss. Ingen dömer här

@Gaea. Är helt säker på att forumvönnerna
kan ta tårar också. Sjölv var jag med på en träff i våras o grät en hel del. Tror det var ok för närvarande. Kändes tryggt.
Det var en out of the Box tillfällena som
jag kände att jag ville göra. Sen dess har jag avverkar diverse caféer också med gråt😊.
Det blir bättre. Kram

3 gillningar

När skulle den träffen bli i så fall?

Träff Lördag den 14:E Januari klockan 18 typ. Plats är okänt. Vi kommer överens om något

Ok, nu är det TORSDAG och folk har inte sagt om de kommer eller inte. Jag behöver ha ett svar gärna, och det är bindande (om inget dyker upp)

Om tills imorgon vi inte har minst 3pers, då måste det ställas in och tas en annan vecka.

så kom igen alla ni älskade sårade människor. Vi är alla sårade, och vi skulle säkert kunna hitta stöd hos varandra. Säg att ni kommer. Var inte blyga. Vill ni gråta, gråt. Vill ni vara glada, va det. Ingen kommer döma.

1 gillning

Jag kommer inte. Är inte barnledig och har inte rett ut relationens status än…

Jag kommer

Jag kommer gärna om jag ha en bra dag, det pendlar så galet mycket just nu att jag nästan blir rädd för mig själv. :sob:

Jag kommer gärna!

Jag kommer gärna med nästa gång!

Ok, vad bra. Då några är intresserade, vill jag boka Lördag, fast klockan 16.00. Hoppas ni som säger ni kan komma kan med den tiden också.

Jag skulle vilja ha förslag på ett bra fik vi kan sitta. Jag har bara bott i Stockholm mindre än 2år så känner inte till staden så bra. Men vore skönt om vi kunde sitta på något lugnt och trevligt ställe, och prata lite.

Så kom med förslag gott folk så spikar vi något under dagen!

@Luckepucke @morgondag @Gaea och alla mer som är intresserade.

Jag är inte så bevandrad bland caféer. Är norrortsbo och inte ofta i stan

Jag tycker ni ska gå till Vetekatten

1 gillning

Jag är nere i svart hål idag, men vill gärna komma med imorgon om jag tagit mig upp. 16 funkar för mig. Fint att man kan gråta om man inte kan hålla tillbaka… Vetekatten är mysigt, Sturekatten nästan ännu mysigare. Vilket som för min del. Hoppas vi ses imorgon.

Vetekatten låter bra. Vi kör på det. Återkommer med adress.

Hoppas att du orkar komma på träffen! Förhoppningsvis kan vi ge varandra lite energi att orka kämpa på.

1 gillning

OK, nu så.

Lördag den 14:e Januari klockan 16.00 på Vetekatten träffas vi.

Adress dit är Kungsgatan 55 i Stockholm.

Mer får gärna anmäla sig som vill komma.

//Armadeus

2 gillningar