Forumträff - Stockholm lördag 14 januari 2017

Hej. Finns det intresse av och träffas i Stockholm?

Återkom de som vill så kan vi bestämma tid

Ja för fan! Såklart vi ska. Är själv ganska lite i Sverige fram till april. Men om ni kör före det, så kan jag hänga på nästa gång.

Kanske. Till Stockholm går det att ta sig härifrån utan en massa tågbyten och för ett måttligt pris. Så ja, om tidpunkten fungerar (vilket jag inte vet förrän ett par dagar innan, eftersom jag är timvikarie).

ok, så 2st. Otroligt lite folk nära Stockholm??

Jag är kanske på (lite blyg)

Är på! :slight_smile: Nån annan från “gamla träffen”? @cabe @kull …?

Ev oxå jag

1 gillning

Vad kul, nu börjar vi bli ett gäng. Gärna några till så kan jag komma med förslag på tid och vi kan eventuellt hitta plats också.

vill också vara med om dag och tid passar :slight_smile:

Är intresserad.

ok. Då nu när vi har ett gäng, tänkte jag ge ett förslag.

Vad sägs om nästa fredag eller lördag? (jag kan bara jämna veckor då jag har barnen alla ojämna)

Hur tycker ni det låter och vilken dag skulle ni helst vilja? För mig går båda bra

Jag kan också båda dagarna

Hej trevligt med en träff, roligt att träffa er alla på riktigt​:slightly_smiling_face: Tyvärr kan jag inte i januari, lite för nära flytten för att det skulle bli bra ! Men om ni planerar in fler träffar i april / maj så ska jag försöka hänga på :+1::slightly_smiling_face:

Kan absolut tänka mig mer träffar.

1 gillning

Kan absolut vara med så länge det är på jämna veckor och fredag/lördag :slight_smile:

Jag är anpassningsbar…! Ses gärna lör kväll då jag jobbar på dagen men är ledig på sön… :slight_smile:

Tror tyvärr inte jag kan nösta helg men kör ni andra.
Kommer väl fler tillfällen framöver. Kram

1 gillning

Jag skulle kunna tänka mig att hänga på, men kan inte nästa helg.
Kanske en annan gång.
Jobbar så oregelbundet och även helger så kommer med om det funkar.
Hoppas ni får skoj :slight_smile:

Jag kommer gärna med om det blir aktuellt med en träff!!

Ok, jag tänkte då föreslå när jag ser några intresserade och flera kan på lördagen.

Vad sägs om Lördag klockan 18.00?? Plats kan vi bestämma sen. Ett fik kanske i stan? Eller äta någonstans? Kom gärna med lite förslag.

Och skriv vilka som vill komma då. Och försök se det som bindande så jag inte står där själv den dagen :stuck_out_tongue: