Forumträff - Skåne

Verkar som om detta rann ut i sanden.

Jag är nyare men med om det blir av

Jag är också intresserad om det blir någon träff.

Har tyvärr ingen möjlighet att själv dra igång något för tillfället . Är mitt i en slitsam vårdnadstvist och den tar all min hjärnfunktion . Bor utanför Ängelholm så det finns både tåg och flyg .

Vi är några i Skåne som har träffats tidigare.
Jag har varit med på två. En i Malmö och en på Bjärehalvön.

jag kan gott tänka mig att ses. bor i malmö

Jag är också intresserad av att träffas bor i Kristianstad.

Jag är med. Skurup

Jag är med på en träff. Kanske kan vara uppiggande i allt detta trasiga …

Jag kan också tänka mig vara med. Bor i Malmö.

Vore kanon om vi kunde hitta nått ställe där man kan sova över, hotell, gästis etc.Känner att det kommer behövas en del vin för dessa diskussioner :slight_smile: .

NJag bor inte i Skåne och kommer inte att hå på en träff men vill ändå påpeka att en träff där man själv kan avgöra hur länge man vill/kan/orkar sitta kvar är att föredra vid ett första tillfälle.

Många kommer att falla ifrån då ett flertal har barnvecka oavsett när ni träffas.
Ta ett ställe som är enkelt, billigt och som ligger centralt i en av orterna.

I Stockholm valde vi oftast Vapiano vid träffar med många “nya” ansikten.
De har ett bra koncept där du får ett litet plastkort som du visar upp när du beställer mat, dryck, fika och sedan visas kortet upp vid utgången när du går hem och du betalar för ditt eget. Tror de finns i Malmö också.

Som alltid i livet så kommer några att klicka mer och kanske börja ha telefonkontakt, Facebook osv.
Ta en helgträff/ övernattning när ni känner varandra bättre och ni är trygga med varandra.

I all välmening,
AII

1 gillning

Låter rimligt. Som alltid @AbsolutIngenIdiot

Låser denna tråden då den har väldigt gamla inlägg också. Ny tråd startad för er i träff-kategorin.