Forumträff - Skåne

Jag bor i Skåne.
Hade gärna träffats när jag kommer i ordning med mitt liv.
Det kommer kanske fler träffar i sommar?

Eller så kanske vi som bor i Skåne kan få till en träff?

Önskar jag bodde i Stockholm. Skulle vara helt underbart att träffa er som stöttar en i allt man går igenom

Visst skulle det vara härligt med en träff här i Skåne

@Sviken64, har vi ork att dra igång något i Skåne? Vad jag förstår har många ont om pengar. Ett förslag är att vi typ ses i Alnarpsparken eller Stadsparken i Lund(bra med tåg dit) och att man har lite picknick. Vad tycker du? Det viktigaste är att träffa andra som är lika långt nere som man själv och att vi får prata av oss.

Låter bra, eller kanske ett glas vin på lilla Torg. Tror också att flera har dåligt med pengaren kan kanske kännas lättare om finns andra när man inte känner varandra. Jag har aldrig varit i en sådan här situation och hur man ska handskas med den. Blir det Alnarosparken så är den än så länge min granne.
Orken att hålla i något är liten men vi kan väl bara sätta ett datum så får vi se hur många som finns härnere och vill.
Får man lov att vara lite skadeglad. Många som tror på Karma och jag brukar inte känna skadeglädje då det inte är mig men hört i dag att min mans chef har blivit av med sitt uppdrag och. Då vet jag att mitt ex man sitta löst och få det jobbigt och troligt så kan han inte resa till HKG på jobbets bekostnad.

Hej!
Om någon planerar in en “träff” i Skåne som är jag med.
Jag bor i Kristianstad.

Kram!

Så bra. Då blir vi minst 3. Får försöka fixa något. Det viktiga är inte vad vi gör utan att vi träffar andra i samma situation. De som inte varit med om det har nog svårt att tänka sig in i hur man mår.

Skapade en “ny” tråd och hoppas att ni kan få till en träff!! :slight_smile:

Jag rekommenderar er att börja föreslå plats och datum redan nu så är det kanske blir fler som “vågar” regga sig och börja träffa andra i liknande situation.

Det är ovärderligt att träffa likasinnade irl och att inse hur mycket det ger! Ni träffar kanske vänner för livet…

Lund, eller Malmö?

[QUOTE=attlämna;45208]@Sviken64, har vi ork att dra igång något i Skåne? Vad jag förstår har många ont om pengar. Ett förslag är att vi typ ses i Alnarpsparken eller Stadsparken i Lund(bra med tåg dit) och att man har lite picknick."…

Stadsparken i Lund är bra.

Ska vi sätta datum också? Hur många kan vara intresserade? Ingen aning hur många som kommer från Skåne här.

Så trevligt, kan både Lund eller Malmö :slight_smile:

Ska vi sätta ett datum? Vilket passar bäst, helg eller en vardagskväll?

Jag bor i Helsingborg och hakar gärna på en träff om jag har möjlighet=)

Jag orkar i nuläget inte ordna träff i Skåne. Har fullt upp med att orka med mig själv.

Förstår det, är väl i samma situation. Vi kan bara kanske träffas lite längre fram eller under mindre former.
Många styrkekramar till dig

Hej alla fina!
Jag låter denna träfftråd ligga kvar överst då jag vet att ni är många som behöver en träff.
Om det är fler skåningar som inte skrivit här ännu så hoppas jag att ni gör det så att ni alla kan få träffas.

Någon (vem som helst) kan börja med att kasta ut ett datum och en plats!

Ett tips är Vpiano (=a) på Empori* (*=a) Shoppingcenter i Malmö. (Anledningen med att jag bytt upp bokstäver till * är för att forumet inte skall bli sökbart för folk som googlar krogens namn)
Jag antar att de har samma system i Malmö som i Stockholm:
De har mycket bra priser på mat. När du går in genom entrén så får du ett litet plastkort som du visar upp när du beställer mat/dryck. Plastkortet läses av i entrén när du går hem och då betalar du för det du själv konsumerat… Inget tjafs med delade notor eller att vänta in varandra… Man kan då stanna så länge man vill eller orkar.

Kom igen! Vi har träff i Stockholm nästa torsdag den 22 augusti klockan 17.30. Ni kanske kan ha samma dag/tid i Skåne denna gång?

Kram från en pushande AII

Jag är också intresserad av en träff…vi kanske kan sy ihop något i mitten på oktober…kanske en veckokväll…

Hej

Jag hänger gärna också med på en sådan träff