Forumträff - Skåne

Hej alla

Kanske bra om vi tar tid att träffas. Verkar som vi alla har ett behov.
Önskemål om när och var så lägger vi bara ut det här. Kom med förslag. Känner inte jag orkar dra i det helt själv men om vi alla hjälps åt så kanske vi kan ses

Go’morgon alla :slight_smile:

Då föreslår jag fredagen den 18 oktober…kvällstid någonstans nära stationen i malmö kanske… :slight_smile:

Eller någon annanstans …någon annan dag

För mig låter det bra. Kan behöva komma ut och prata med någon och just den dagen åker x till Filipinerna för att troligtvis hämta eller förbereda för hämtning trots att vi inte är formellt skilda än.
Varför inte en after work?

Jag kan tyvärr inte då, har barnen och det tar lite tid fram och tillbaka till malmö. Hoppas ni får det trevligt=) Kram

Låter bra :slight_smile:

Behöver kräka av oss lite och förhoppningsvis lite skratt mellan varven. …

Hoppas fler dyker upp. Bor i ängelholm men jobbar i malmö

Ja visst är det så, skratt behövs verkligen. Hoppas fler ser och kan eller föreslår en annan dag. Vi får vänta lite och se

Allie, säg en dag som du kan så kan vi säkerligen fixa en träff till eller något/kram

Jag har det ganska svårt med tider iom att jag jobbar 6-skift och nästan alltid har barnen på mina lediga dagar eller när jag jobbar dagtid.
Bättre ni andra bestämmer då det är störst uppslutning, så hänger jag på när jag kan.
kram

Hej
Blir det några som vill träffas i morgon ?
Kram

Förmodar att ingen kunde, återkom om och när ni vill träffas.
Ha en trevlig helg alla, kram

Tar bort “klistringen” av tråden.Har en känsla av att det finns flera i Skåne som skulle vilja ha en träff och hoppas att ni i så fall skriver här och diskuterar fram en träff.Ser jag aktivitet i tråden så “klistrar” jag den överst igen.Kram!

Hallo! Tänkte försöka skaka liv i denna tråd och höra om det finns några som är intresserade av en träff i Skåne. Nu under sommaren blir det nog inte aktuellt men kanske i början av hösten.

Hej. Det var ett bra tag sedan jag var inne här på forumet, men absolut tycker jag att vi ska skaka liv i denna tråden. Är det några fler i Skåne som är intresserade av en forumsträff?

Hej alls vänner här inne!
Jag hoppas att det är ok att jag kapar denna tråd och försöker väcka liv i tanken på en forumträff i södra Sverige!
Vi är ett par som har planer på en sådan inom snar framtid i norra Skåne. Vad säger ni andra, är det fler som är sugna på detta?

Jaa :grinning:

Såg att detta togs upp i någon mer tråd, jag är öppen för förslag…

Hej på er igen. Är det någon som vill träffas i helgen över en fika ? Jag bor i Blekinge så Skåne är ju inte så långt borta.

Tycker också att det skulle vara jätteroligt att träffa andra i “samma” situation och få dela med sig samt lyssna på andras tankar, känslor, erfarenheter och förhoppningsvis stödja varandra :smile:

Tror det blir lite tajt för mig till helgen men jag träffas gärna någon annan gång.

Också jag har fullt i helgen, men hoppas att det blir nytt tillfälle framöver.