Forumträff 26 nov, 2016 i Trosa!

Toppen!
Ser fram emot det, oavsett om det blir julbord eller “vanlig” meny.
Tack för att du fixar!:slight_smile:

Är också på! Bor i Dalarna så jag sover gärna över någonstans:slight_smile:

Så härligt att ni är så många som vill samlas! Jag tror att det kan göra oss gott.

"Gråta har sin tid
och le har sin tid
Sörja har sin tid,
och dansa har sin tid." (Predikaren)

Jag har samlat lite förslag som ni kan trycka på via denna länk:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfxgDCUNIFLSlboacZnwIBiO8qWeXDoAv-pEW2Br1RLHll0Dg/viewform

Mäh? Varför går det inte att dela en länk till ett googledokument??

Länken stoppades nog av en säkerhetsspärr @MallanB.

Får se om det går att lösa. Men klistrar in din länk här som text istället. Bara kopiera in länken i er webbläsare :slight_smile:

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfxgDCUNIFLSlboacZnwIBiO8qWeXDoAv-pEW2Br1RLHll0Dg/viewform

Tack för att du organiserar förresten! Proffsigt med google doc :clap:

TACK för att du fixade in länken.

Superbra ordnat!!!:ok_hand:

Vad kul! Jag är absolut på om det är ett datum som fungerar även om jag nog är lite äldre än er andra.

Jag skulle jätte gärna vilja komma, men det hänger helt på datum. Min skilsmässa är just inledd så jag behöver all hjälp jag kan få :slight_smile:
Men i ärlighetens namn så behöver jag mest vänner just nu. Jag VET att jag kommer klara mig, för det finns inget alternativ.

1 gillning

@rannsakan Datum röstar vi om via länken ovan. Just nu ser det ut som om 26 november leder. Å du? I alla oss som finns här kommer du garanterat finna vänner. Vi vet exakt hur det känns.

@Eva1 Ålder spelar ingen som helst roll. Mat, vin och erfarenhet kan vi nog dela oberoende av ålder :heart:

1 gillning

Jag tänker att jag stänger intresseformuläret till helgen, om det känns okej för er? Sen bokar jag bord, grejar och har mig. Om allt faller på plats så är vi några stycken som ses snart. DET var det nog ingen som såg komma när vi registrerade oss här. Vad märkliga vägar livet ledde in oss på…

2 gillningar

Ligger intresseanmälan på länken som du lade ut? Jag kan den 26 november.

1 gillning

Roligt och spännande!!

1 gillning

Hej Mallan! Jag kommer gärna till Trosa!!

1 gillning

Jag vet att det här kommer lite väl sent men när jag skrev i formuläret så tänkte jag på att det inte fanns något val för "jag kan vilket datum som helst"
jag är helt låst i jobb i norra sverige den 26:e nov men skulle kunna i december.

@MallanB. Vilket jobbet lagt ner o snyggt formulär.
Är klart impad! Tyvärr kan jag inte 26/11 då jag har dottern då. Kram

@rannsakan Jag kan lägga till och ändra formuläret om det behövs? Du kan inte den 26 nov? Det är nämligen det datumet som har fått flest röster och jag vill ju att alla som VILL ska få möjlighet att närvara.

@kull Tack men det var inte så mycket jobb. Jag låg i soffan, i mysbrallor och lade upp ett formulär bara. Hur gammal är dottern? Det är inte möjligt att hon följer med då? Vet ju inte hur lång resväg du har men tänker att mat måste man ju äta, varje dag har jag hört.

@MallanB ja jag jobbar hela 26:e men är ledig från 29:e. Fattar totalt att majoriteten måste bestämma.

1 gillning

Jag är inte helt säker på om jag kan komma, men undrar ändå om någon har tips på var man kan bo? Kollade stadshotellet, men det verkade vara fullt…