Forumträff 26 nov, 2016 i Trosa!

Badhotellet i Tranås, ett wildcard! Sveriges äldsta kurhotell, ligger centralt i landet. Det går tåg dit och jag har aldrig sett en så mysig hotellfoaje, öppen brasa, mysiga möbler och allmänt välbehag

1 gillning

Trosa it is. Vi har underbart fina matställen. Så. När? Hur? Var?
Tyck till, fundera och återkom. Så fixar jag detta. Vin hörrni. VIN!

5 gillningar

Jag kan när som helst. Jag är ju singel…:wink::wink: Trosa låter helt ok. Och vin låter underbart…:wine_glass::wine_glass::wine_glass:

2 gillningar

110 mil för min del.

Jisses…Norrland??

Norrbotten till och med.

Ok…då förstår jag. Det går ju iofs att flyga ner men det är väl ganska dyrt antar jag? Tåg? Eller är det också orealistiskt?

Jag tror det är ganska orealistiskt. Ni får nog träffas utan mig.

Fan.

Jag kommer gärna ! Tranås eller Trosa ! Spelar ingen roll. @MallanB finns ju vandrarhemmet i Trosa , minns inte namnet. Men bra alternativ för övernattningen , kam du kolla prisalternativ på mat? Julbord kan det vara något ?
@Johan40 kollar du upp boende och mat i Tranås ?

:blush:

Jag är på, om det funkar med tid!:smile:

Jamen, Trosa blir perfekt. Lagom långt för mig också.
Det är väl inga problem att ha en forumträff i BÅDE Trosa och Tranås, kanske inte samtidigt bara.

För att svara på dina frågor @MallanB
Var? Trosa
När? Bestäm ett datum som passar dig. Oavsett datum kommer inte alla kunna, jag tycker du bestämmer!
Hur? Gör det enkelt. Välj ett ställe där vi kan träffas och senare äta. Ett ställe med en bar eller trevlig lobby/lounge. Gärna där man kan bo också för dom som vill. Vi kanske kan ses vid 14. Vi tar en promenad, och senare kanske vi sitter framför en brasa, tar en kopp kaffe/glas vin/ drink.
Därefter kan man få snygga till sig och så äter vi middag på kvällen. Kan @Astel dessutom ha en liten vinprovning med oss är det ju fantastiskt. Känn ingen press;)
Inte krångligare än så behöver det vara
Och det där med namnlappar låter lite kul också
my 2c

2 gillningar

Tycker alla ni är världsbäst. Önskar jag kunde vara med men är på andra sidan jorden då tyvärr. Det hade varit så sjukt kul att få hänga på. En dag/kväll med alla era/våra livs historier.
Hoppas få läsa om er träff här senare
Kramar

Kör Trosa det är ju fantastiskt fint

Ok, jag kan konstatera att det finns en vilja att träffas över ett julbord och framför allt vin.
Jag kollar upp några ställen och återkommer. Häpp!

4 gillningar

Nära för mig😊

1 gillning

Vill ni ha julbord eller menyalternativ?

Kvittar för mig :blush:

Samma här. Att få möjlighet att träffa er alla irl och dricka ett(?) glas vin är det viktiga. Men såklart, mat måste vi ha men för mig spelar det inte så stor roll. Iofs kanske det är “intimare” med menyalternativ. Julbord kan ju vara lite stökiga tillställningar. Men som sagt, annars oviktigt för mig.

Btw, tack för att du fixar och grejar med det här!!:blue_heart:

Vilket som för min del!