För infekterad relation

Du har alldeles rätt Lisa.

Jag tycker att han har fel värderingar i livet, vilket inte är jag som ska avgöra vad som är rätt eller fel. Jag tar honom inte som han är, precis som han inte tar mig för den jag är. Vi är för olika. Detta attraherade i början, men det blir hat till slut.

Jag vet inte vad jag ska göra. Vi är i slutet nu och någon av oss måste ta beslutet att avsluta helt. Fram tills idag kan ingen av oss göra det. Han är missnöjd med mig och jag är missnöjd med honom. Jag tycker fortfarande han är omtänksam och lojal och en man att lita på, men förutom det ser jag inget positivt. Tror inte att han kan se något positivt i mig. Innan var det att jag var väldigt rolig att resa med och hitta på saker med, eftersom jag är framåt och äventyrslysten, våglig och modig och rolig. Eftersom vi inte hittar på saker längre, så försvinner ju de positiva sidorna helt. Jag är ingen lugn och harmonisk person som man bara hänger med i hemmet och njuter av familjelivet vecka efter vecka. på sin höjd 3 dagar står jag ut. Sedan vill jag att man planerar något roligt ihop, annars tröttnar jag.

1 gillning