Ett steg framåt och två steg bakåt

Heja, heja, heja Dig, @Glas ! #görvågen :raised_hands:t2::clap:t2:

Det här trodde jag faktiskt inte att jag skulle få uppleva, detta tarvar champagne :clinking_glasses::champagne::confetti_ball:

2 gillningar

@Atrax, @Martor, @Tellix och @Noomi
Jag trodde inte detta heller. Att jag faktiskt skulle klara det. Tack vara en bra supportgrupp och att jag verkligen bestämde mig. Sen var han så öppen med sina kvinnor och allt bara spann iväg.
Jag mår så mkt bättre. Klart att det är jobbigt ibland. Men i det stora hela så är det skönt och en frihet.
Inget klart med bodelning eller så än. Men jag har tagit steget.
Tack för all er support. Och alla andras support med. Kram

13 gillningar

Hut tar K det? Låter han dej vara k fred?

Att du till sist verkligen gjorde det är fantastiskt stort. Räkna med att det kommer många dippar framöver, men har du klarat steget att flytta så klarar du allt.

5 gillningar

Nettopp, nå har du en frihet du ikke har hatt. Den skal du verne om, den er meget dyrebar. Det handler om deg og ditt liv nå. Ikke la K komme innpå deg mer, du trenger ikke ham! Det har du jo bevist for deg selv nå, flinke, sterke dama :muscle::muscle:

Du vil ha tunge stunder og du vil kjenne på motløshet. Ta deg da en runde i egen leilighet og fortell deg selv hvor lang du er kommet, alene. :smiley: Du er ikke alene om å trenge den påminnelsen iblant. Jeg trenger den selv, og får fokus på det jeg faktisk har fått til.
Håper du lar deg booste av Cher, det gjør jeg :dancer::dancer::microphone::microphone::notes:

Vær stolt av deg selv!

:hugs::hugs:

1 gillning

Hej @Tellix. För det mesta låter han mig vara. Jag mår bra. Men känner mig rätt ensam emellanåt

1 gillning

Tack @Atrax kram

Skönt att du mår bra. Det finns nog inga genvägar för att komma över ensamheten som blir heller, mer än att låta tiden göra sitt. Gissar att om en så där 100 år (eller kanske något kortare) när vi sitter på hemmet och dricker vin i smyg med dom andra gamlingarna kommer se tillbaka och tycka att det blev rätt bra i alla fall. Tills dess bit ihop och håll ut =)

Tack @Tellix :hugs::hugs:

Håper du har det bedre nå, og at du finner ro og styrke i egen leilighet. Tenker på deg :cherry_blossom:

Styrkeklemmer :hugs::hugs:

Hej alla underbara. Min skilsmässa gick precis igenom nu. Jag har lite bodelningsfix kvar att göra med xet (så skönt att säga xet) och lite så men annars mår jag faktiskt toppen.
För tre år sen när jag gick med här (annat alias) så trodde jag inte detta kunde hända. Att jag, lilla jag, kunde må såhär bra.
Tack så mycket alla ni för all er support och pepp och tröst. Ni har varit ovärderliga för mig
Puss och kram
Ps jag tittat in då och då

20 gillningar

Så fantastiskt roligt att höra @Glas, din historia är verkligen ett bevis på att man aldrig, aldrig, ALDRIG ska ge upp :muscle: :v: :unicorn: :four_leaf_clover: :rainbow: :sunrise_over_mountains:

All lycka till Dig :revolving_hearts:

3 gillningar

Ser du, du kunne jo!! Du er sterkere enn du tror :muscle::muscle: Så utrolig godt å lese at du har det topp nå. Lykke til videre :hugs::hugs:

1 gillning

Men Grattis till att du har lyckats :heart: . Fått ett eget boende och har klarat av att lämna den otrognaaaaa mannen :hugs:

3 gillningar

Yeeeey!
Heja dej! :star2::star2::star2:

1 gillning

Oj bravo!!:raised_hands: läst hela din historia, det kunde varit mina ord…fast jag är där du var för ett år sen

1 gillning