Distansträff söndag 29/5

Nu på söndag mellan kl 19:00-21:00 hänger jag här.

Vi kan tjötaom månaden som snart gått, skvallrar om hopplösa x, delar tårtrecept, diskuterar golfhandicap (fysiska), vart vi är i livet, vart vi vill, högt som lågt, djupt som ytligt. Fast kanske inte främmande män i duschar.

Någon som känner för att haka på och fördriva några kvällstimmar en söndagkväll?

6 gillningar

Jag hänger på!

3 gillningar

Ska försöka hänga på och då I N T E vara en sån jäkla trist surkorv som jag var förrförra gången ( @November :pray:)

Återigen, bra initiativ @Rulle :v:

3 gillningar

Kul.

Vet du, kära @Noomi, det var inte mycket fart den kvällen. Den passade mig illa. Jag och tonåringen hade filmkväll så min uppmärksamhet var lite splittrad.

Avsätter man en kväll för lite vuxen samvaro och ser fram emot djuplodande diskussioner eller åtmonstone lite kultur, vardagsfilosofi eller vad det nu kan vara och så är det enstaka inlägg med långa mellanrum till dess det börjar handla om lite mer ekivoka inlägg är det klart man blir besviken.

Men vitsen med dessa distansträffar är att det ska vara högt i tak och alla, sura, vresiga, glada, fräcka, ledsna, spralliga - alla är välkomna att häva ur sig sitt hjärtas mening oavsett vilket humör man är på och så länge man visar varandra respekt.

5 gillningar

Tack snälla @Rulle, DU ter dig verkligen vara en i grunden så beundransvärd och sympatisk man som har så klockrent rätt i din analys över sistvarande tillfälle :+1:

1 gillning

Tack men jag har de motsatta sidorna också gnällig, sur, vresig. Men mångsidig.

1 gillning

Vem har inte det… konsten att få outcome i ekvationen att bli positiv är väl grejen… antar jag :see_no_evil:

2 gillningar

Jag kommer. Men kl 04 ska jag gå upp följande morgon då flyger tar mig och min väninna söderut. Vi ses, vänner!

1 gillning

:sweat_smile::+1:t3: Alla har väl sina dagar helt enkelt. Tror inte jag kommer att hinna. Ska ägna f.m åt mig själv, gå till frisör, unna mig lite shopping. Så e.m och kväll blir jag upptagen med mina barn och mamma misstänker jag. Hinner jag slinker jag förbi.

4 gillningar

Trevligt.

1 gillning

Tar imorgon kväll gärna emot tips på enkla, goda marinader för grillkött.

2 gillningar

Tack för trevligt initiativ @Rulle !

Jag har alla barnen hos mig, så jag tror det kan bli lite svårt, men hoppas på fler gånger :blush:!

Är det ikväll som gäller? Får man börja i förtid?

Yep.
Skål och välkomna.
Vad har ni för er?

…ingenting. Blev en kort kväll.:rofl:

…tack för ikväll då.

1 gillning

Ser på ishockeyfinalen… sorry

…ärkegiltigt skäl. Kan jag komma över? Har inte den kanalen.

Och så är det morsdag.

Välkommen :rofl:0-0 ännu
Här hade vi morsdag fösta söndagen i maj.
Jag har varit o städat i torpet som jag hyr på holmen . 7 säckar med skräp…
Snart börjar försäljningen av mitt älskade hus så tänker nu njuta sista sommaren här ännu.
Torpet gör jag beboerligt så allt är klart till nästa sommar då huset är sålt.
Jiiiisuus, vilken mardrömsmatch dethär blir…

4 gillningar