Distansträff söndag 29/5

Tråkigt.
Men livet går vidare.

1 gillning

Hoppas ni får en mysig kväll :revolving_hearts:.

Jag är lite splittrad och har lite svårt att hänga här ikväll.

Ta hand om er alla.

Fullt förståeligt.
Ta hand om dig.

1 gillning

Hej på er! Anländer sent då dottern varit här till nu. Men det verkar lugnt, är det morsdag som spökar kanske?

1 gillning

Misstänker det.
Och hockeyfinal.
Har det varit trevligt?

Ja hon fyllde år igår och firades från morgon till kväll… lät X och storasyster (halvsyster) komma på morgonen, viktigt för henne. Sen barnkalas på dagen och släkt från bägge håll på kvällen hemma hos mig…

Märkligt att fira som vi gjorde förr som om inget har hänt. Mina f s d svärföräldrar är rätt ok men självupptagna. De låtsas som det regnar. Tror det var 2 år sen jag alls träffade dem. Men allt avlöpte ok och dagen var ju för bor dotter, inte för mig. Tycker att jag var generös.

Fullt upp m a o.
Absolut.

Vad bjöds det på?

Vi köpte faktiskt en färdig buffé från city gross för kalasen gick i ett. Gick inte ihop logistiskt annars. På barnkalaset var det hembakt och femkamp. Vuxendelen kallskuret, pastasallad, frukt, vin…

1 gillning

Hej alla :blush:
Kollar också hockeyn men gör ändå alltid flera saker samtidigt.

1 gillning

Gjorde du rätt i.
Vad bestod femkampen av?

0-1 till Kanada.

Jag brukar köra en på olivolja, vitlök, soya, lite sambal oalek, salt, peppar och honung, supergott och smidigt.

2 gillningar

En lek där man ska skriva alla förnamn på ex P man kommer på. Man har en minut. Man får poäng för de man är ensam om (även kul för vuxna!). En musikquiz med både nya och gamla låtar. En kasta stumpa med sand i, i en hink. Ägget på skeden och så en vattenlek. Slutligen dansstopp och då hängde några käcka mammor på…:joy:

1 gillning

Tack.

Hittade en med soya, olivolla och grillkrydda. Vitlök och honung kunde också blandas i.

Finns det ljus soya?

1 gillning

Japansk soja är ljus. Och god!

1 gillning

Vem vann?

Minns inte😊

Ah!
Det finns japansk soya också.

Finns det några fler soyasorter?

Ska du ha grillfest, Rulle?