Distansträff fredag 4/3

Blev burgare från Max här med. Så proppmätt… träna får jag göra på söndag. Fick nått ryck och anmälde mig till vasalopps cykelpass på gymmet. Man kollar på vasaloppet på tv och tävlar mot eliten. “Bara” 9 mil cykel i en svettig spinningsal. Ska nog se om jag har lite ostbågar hemma måste ladda mer inser jag :grin:

1 gillning

@mamma_mu är blond och 165 cm. Försök inte ändra på min illusion. :laughing:

Som tur kommer bäst i test pånytt så kollar det sen

Det gör inte jag tyvärr för jag hatar skidor och egentligen även snö… så antingen promenad efter skogsväg eller skoter (men det var gudinådeligt länge sedan jag körde/åkte en sådan) eller så visualiserar jag det och sätter mig på altanen istället… utan att elda :woman_shrugging:

.Bilden nu borta.

4 gillningar

Skoterutflykt är sannerligen inte fel, men jag tänker inte tigga exet om att få åka ut. :innocent:

1 gillning

rad.

1 gillning

Nåja, inget skägg men kramgo😄

Fasen vad modig du är @Rulle, inte vågar jag outa mig. :grinning: :muscle:

2 gillningar

Naturlig airbag.
Varför nöja sig med ett “sexpack” när det går att få en hel “kagge”?

1 gillning

Gränsen mellan modig, galen och självgod är ofta tunn och hårfin. :rofl:

1 gillning

Du har nog rätt, semiblond och 162 , tror jag

Det var en fin bild på dig, Rulle… stark, generös, oblyg, glad och nöjd ser du ut :clap:

Jag har hunnit tänka en sekund på bilden och egentligen stämmer den på ett sätt inte alls med den bild jag hade av dig och på ett annat sätt alldeles utmärkt… jag trodde nog du skulle ser “kargare” ut, men det är härligt att se att orden kan ackompanjeras av ett visuellt intryck som är det motsatta… även om mycket av dina inlägg överensstämmer perfekt med den mjukare bilden :v:

1 gillning

Här är jag…

4 rätt av fem möjliga. Halvt rätt på de två första, resten rätt.
Hade vi setts i rl hade ni sett mig ändå.
Fast inte så där.
Inte den här tiden på året i alla fall.
Åtminstone inte på våra bredgrader.

1 gillning

Det stämmer riktigt bra med min illusion!

1 gillning

Jag hade nån bild att du var brunett, spännande att man skapar sig en bild ändå :smiling_face_with_three_hearts:

2 gillningar

Wooaaa! Snygging.

Tack snälla… jag skulle ju flytta till dig, eller hur🤣

1 gillning

Ni är modiga som lägger ut på er själva :upside_down_face:

2 gillningar