Distansträff fredag 4/3

Det här sättet att beskriva prisvärt gillar jag :grin:

Julia ja. Hade glömt hennes namn.
Gamla Åsa-Nisse & Co var bäst…

1 gillning

Champagne är ju finare bubbel men kanske inte alltid värt prisskillnaden… :champagne:

1 gillning

Lucille Ball var så rolig mee

1 gillning

Men alltså @mammamu, när man nyss har klämt en hel tallrik fries med majjosås och slurkar ivrigt på vinglaset… då lägger du bild på skidorna så att man ska få ännu mkt mer dåligt samvete :see_no_evil:

In med dig nu och slå halsen av ölflaskan :point_up:

2 gillningar

Ja, hon var också rolig.
Eva Rydberg är rolig.

1 gillning

3 gillningar

Enastående skidväder i mina trakter också, men tyvärr bortslösat på mig.

2 gillningar

Hon var ju rent hysterisk vill jag minnas och så hade hon den där knubbiga kompisen, eller minns jag fel nu :thinking:

2 gillningar

Tjusigt mamma_mu

Köpte en skumpa bara för ikväll… ett eller två glas är ok , annars föredrar jag öl …

1 gillning

Här med… men ännu mer bortslösat på mig. Tacka vet jag sol, en grop i snön, en fäll, en eld och en korv :+1:

1 gillning

Vad ska ni hitta på efter middagen? Jag funderar på ngn film eller nåt. Någon som har tips på en ganska ”lättsedd”/upplyftande film? Känner att jag behöver lite positiv stämning här hemma :sweat_smile:

Nån rysk champagne eller vodka blir det i alla fall inte, det har bolaget satt stopp för :+1:

1 gillning

Hahhha… ante mig nog med ölen, även om du nämner skumvinet emellanåt.

Men en saunalover bara måste väl älska öl :heart_eyes:

1 gillning

Hur tror ni att jag ser ut? Jag har en bild i huvet av alla er, säkert helt fel men skulle va skoj att veta hur ni ser mig…

Jag tror du är rätt vacker @mammamu :+1:

Eller hur. Jag drar mest på mig skidor för att nå den där fällen, elden och korven. :grin:

2 gillningar

Bäst i test kl 20 måste jag kolla på. Där kan det vara mkt skratt, beror på vilka som är med o typ av tester.

2 gillningar

Noomi ser klok ut, vacker, kort hår. Mörk. Smal, rätt så lång…?? Rulle har skägg…

2 gillningar